Gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil graag de discografie bijwerken, maar de OP in de Wiki is niet de OP zoals hij in dit topic staat.
Of de opener van dit topic dus even de OP van dit topic in de Wiki wilt copypasten.
Ben je al klaar? Dan kan ik de OP vernieuwen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil graag de discografie bijwerken, maar de OP in de Wiki is niet de OP zoals hij in dit topic staat.
Of de opener van dit topic dus even de OP van dit topic in de Wiki wilt copypasten.
Haha, nog druk bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ben je al klaar? Dan kan ik de OP vernieuwen.
Ik wil niet muggenziften, maar het is handiger als je in de Wiki op 'bewerken' drukt, en die 'Notepad'-achtige versie copypaste in de OP. Nu staan alle tracks achter elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Zeau! de OP is eindelijk compleet, nu kunnen we zeveren over Alex Turner & kornuiten!![]()
Ik vroeg me al af wat je met de links naar de vorige topics had gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wil niet muggenziften, maar het is handiger als je in de Wiki op 'bewerken' drukt, en die 'Notepad'-achtige versie copypaste in de OP. Nu staan alle tracks achter elkaar.
En dan nú on-topic: Wanneer komen die nieuwe B-kanten nou
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
dat einde van Do Ma A Favour is ook lekker...
'Perhaps fuck off might be too kind'
Mooi geworden hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Zeau! de OP is eindelijk compleet, nu kunnen we zeveren over Alex Turner & kornuiten!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:46 schreef bloodymary het volgende:
Zijn er meer mensen die 505 ook zo'n geweldig nummer vinden. Prachtig, die opbouw![]()
He kut.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:32 schreef El_jefe07 het volgende:
Waar kan je dan nog een kaartje kopen? Ook op de officiele Rock Werchter site staat dat de vrijdag is uitverkocht. Al een tijdje trouwens, vandaar dat ik moest rennen om op marktplaats nog ergens een kaartje voor het concert in Tivoli te bemachtigen. Wel een aardige line up die dag trouwens, daar op Werchter.
Overigens;
Arctic Monkeys are pleased to announce the exclusive showing of the Fluorescent Adolescent video tonight on Channel 4 at 11:40pm. It will be repeated at 2:20am tomorrow morning.
Morgen op youtube dus denk ik.![]()
Of nú (ja, klik!). Crappy kwaliteit-alert.quote:
Dank je. Zitten briljante teksten bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef El_jefe07 het volgende:
Op http://www.songmeanings.net/artist.php?aid=137438966819 probeert iedereen daar wat van te maken
Nee, niet echt. Toch heb ik vanaf het begin gedacht dat 'Old Yellow Bricks' over Andy ging. Op het officele Arctic Monkeys-forum is een pagina-lange discussie te lezen over dat nummer en over de betekenis er achter...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dank je. Zitten briljante teksten bij.
Hebben ze nou ruzie met de bassist die de band heeft verlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |