quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Je kunt gewoon soda gebruiken, hoor, dat is typisch zo'n grootmoeders tip.
Inderdaad 90 graden, paar scheppen soda, en je filter en rubberrand die om de trommel zit bijtijds schoonmaken, daar gaat heel veel bagger in zitten.
Daarnaast ook zorgen dat je de wasmachinedeur altijd open laat staan om te luchten.
Nou, dat was wel weer genoeg huishoudelijks voor 1 dag.
jaquote:
toen ik het zeepbakje eruit wilde halen trok ik dat ding aan gort, die handgreep die eraan zit zeg maarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef MaLo het volgende:
Ik had dat een tijdje terug ook en bij ons kwam het omdat de wasmachine vreselijk goor was van binnen.
Achter / onder het zeepbakje zat me toch een hoop vieze bruine smurrie.
En toen ik die verwijderd had rook de was opeens weer heerlijk
Ik vind Robijn ook de lekkerste wasverzachter, die ruikt het lekkerst en het best. Als ik wasverzachter van bijv. c1000 gebruik, ruikt het nauwelijks.
Oh, en Dash 2 in 1 ruikt ook helemaal super en sterk!
Je kent je eigen krachten nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
toen ik het zeepbakje eruit wilde halen trok ik dat ding aan gort, die handgreep die eraan zit zeg maar
nog steeds stuk, nog steeds geen idee hoe dat kutbakje eruit moet![]()
en ik trok echt niet hard hoor, het was gelijk van 'plop'quote:
Ik zie het echt helemaal voor mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en ik trok echt niet hard hoor, het was gelijk van 'plop'
sta je daar met je halve bakje in je hand
Ik wist de eerste 4 jaar dat ik een wasmachine had niet eens dat dat bakje eruit konquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
toen ik het zeepbakje eruit wilde halen trok ik dat ding aan gort, die handgreep die eraan zit zeg maar
hoe oud zijn die shirts? en zijn ze wel 100% katoen?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, het probleem bestaat nog steeds
voorgaande heeft blijkbaar niet mogen baten, hing net een was uit, en de shirts stinken nog net zo naar zweet als voor ik ze in de was gooide.
verder doet hij het nog prima, iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn/wat ik nu moet doen
ik wil graag dat mijn kleren ook weer fris ruiken
Ik bij die van mij ook niet..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |