Robijn Color (die grote blauwe fles). Dat ruik je gegarandeerd bij jezelf. Blijkt ook het wasmiddel te zijn waar anderen altijd naar roken heb ik ontdekt. Ik weet niet wat ze in dat spul doen, maar het ruikt echt enorm sterk.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef enter het volgende:
Mijn eigen wasmiddel ruik ik nooit, maar bij andere wel![]()
ga ik ook eens doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kookwas draaien met een lege wasmachine en een hele hoop schoonmaakazijn
Was daarna nog een 90 graden was met de handdoeken.
Tatáá!
Doordat je ruim voldoende waspoeder gebruikt, blijven er restjes achter in je machine. Die krijg je er alleen uit door een kookwas met schoonmaakazijn.
Heb het zelf ook gehad!
Jij ruikt dan vast weer naar talkpoederquote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef Vivi het volgende:
Oeh ja! Frustrerend is dat. Als anderen wél naar Robijntje ruiken en ik zelf nooit!
Dit is vast een kutopmerking maar ik snap hem nietquote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jij ruikt dan vast weer naar talkpoeder
Wat ben jij negatief, geen wonder dat je niet naar wolkjes ruiktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit is vast een kutopmerking maar ik snap hem niet
Nee, gewoon kookwas, met een kleeeeeiiiiiiin beetje waspoeder en nog een laatste scheutje schoonmaakazijn als "wasverzachter". Is de muffe lucht ook gelijk uit je handdoekenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ga ik ook eens doen.
gebruik je voor die 2e was met handdoeken dan wel waspoeder, of ook nog niet?
Zou dan je toevoer niet verstopt zitten, die het poeder naar de was brengt? Is je bakje a een normale was wel altijd leeg?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
mnou, het ruikt best fris
in ieder geval frisser dan het deed, ik ruik een klein beetje waspoeder, zelfs dat rook ik voorheen niet echt
bedankt voor je tip xcuz me!
Toch hopelijk wel met een lege trommel?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:58 schreef Miesjel het volgende:
Er draait een wasje met een vaatwasserblokje hier. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel met een lege trommel?
Eh jah..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel met een lege trommel?
Dus er draait toch geen wasje, maar een lege trommel? Gelukkig maar.quote:
Heb zojuist een machien met azijn aangezet, een vaatwasserblokje lijkt mij nogal zeepig...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:32 schreef KRS het volgende:
Dus, of met een plons schoonmaakazijn een lege trommel draaien, en daarna nog een kookwas met wat azijn en een beeeetje wasmiddel.
Of, een vaatwasserblokje in het bakje van de waspoeder en dan een lege trommel draaien.
Wat is beter??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |