quote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Bij het wielrennen staat ie na afloop stijf van de champagne het verkeerde pilletje.
lekkere memmenquote:
Had hem ook in onzin kunnen posten. Maar daar is de kans te groot dat ie op slot gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Snakey het volgende:
Ik keek er nooit naar en het was me ook nog nooit opgevallen, tot m'n vrouw er een paar opmerkingen over maakte. Nu kijk ik maar geen sport meer.
Zwabberende lullen in ONZ. No way.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had hem ook in onzin kunnen posten. Maar daar is de kans te groot dat ie op slot gaat.
Goed gezien tong.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had hem ook in onzin kunnen posten. Maar daar is de kans te groot dat ie op slot gaat.
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Sorry tong, het was te serieus, ok, ik zit op een handdoekje bij de zwabberende sportlullen
quote:Geb. Datum 01-06-1959
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Sorry tong, het was te serieus, ok, ik zit op een handdoekje bij de zwabberende sportlullen
Je vergeet ijshockey en Rugby of American Football, met die mooie brede schouderstukken.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nu alwéér vertellen dat ik sport kijk om de zogehete spannende details?
Natuurlijk kijk ik schaatsen om de broekjes te keuren, en voetbal voor de lekkere harige stevige bovenbenen.
Fietsen zie je niks, dus kijk ik niet.
Zwemmen wil ook nog wel eens mijn attentie krijgen, en bij honkbal worden mijn ogen als vanzelf naar de achterwerken getrokken, vooral als er geslagen moet worden
Voor de rest kan het me niet echt boeien, en vind het voornamelijk ego-tripperij met vervelende randverschijnselen en veel te hoge bedragen die erin omgaan.
Sport doe je voor je plezier.
Niet om geld te verdienen.
Of je nou een grote linksdragende hebt of niet
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:52 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Je vergeet ijshockey en Rugby of American Football, met die mooie brede schouderstukken.
Maar die hebben geen tieten.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkig is er nog beachvolleybal
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |