abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2007 @ 09:56:59 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50538752
Diaan... Balen!

NieTTus, dappere! Je kunt het hoor!
  zondag 17 juni 2007 @ 15:02:08 #152
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50546037
NieTTus.... lastig zo'n grote cupmaat. Ik ben zelf ook behoorlijk groot van boven (cup D/E), dus ik ken jouw probleem wel.... Het was ook zo'n crime om een strapless bh te kopen voor onze trouwerij.... ppffff...

Fijn trouwens dat je zo lekker in je vel zit!!

Oooeeh, Miss_Sly... dat lijkt me echt wel eng..!! Maar inderdaad..gelukkig waren jullie nog niet in de lucht! Ik heb ook wel veel gevlogen, maar ik ben echt bang geworden om te vliegen na de laatste twee vakanties (naar Portugal: we vertrokken in super slecht weer: regen, onweer... en het vliegtuig had daar ook erg veel last van. Veel mensen gillen, bang en misselijk... ik kneep 'm echt vreselijk! De laatste keer naar Turkije: een stwardess vroeg ons op de terugweg (na uitgebreid overleg in het vliegtuig met een meganic): "willen jullie verder achterin gaan zitten, i.v.m de balans van het vliegtuig?"... allerlei mensen werder verplaatst naar een andere plek. In het vliegtuig was het ook allemaal oud, smerig en kapot. Dat was trouwens Fly Air. Nou... ik ga voorlopig niet meer vliegen! (en ik wil graag voor de tweede keer naar Australië... dat wordt dan toch lastig met een bootje)...

Nou, dat was nogal off-topic ... sorry... maar moest het even kwijt...

Verder gaat het hier z'n gangetje.. tweede dag Clomid... nog 3 dagen en klaar voor deze ronde...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator maandag 18 juni 2007 @ 11:11:45 #153
5428 crew  miss_sly
pi_50570674
Het is gelukt om thuis te komen

We hebben ons prima geamuseerd en uiteraard ons best gedaan. Ik zou zo ergens vrijdag ongesteld moeten worden, mits mijn lichaam werkt, maar ik had al wat krampjes, dus ik denk dat het al wat eerder komt en de Dominicaanse Republiek voor ons niet heeft gewerkt. Maakt niet uit, het was er toch heerlijk

NieTTus, lekker vakantie vieren! Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is

Jose, alweer aan de Clomid! Dat gaat snel. Hopelijk doet de Clomid deze keer goed zijn werk en is het ook nog eens raak
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 juni 2007 @ 17:21:52 #154
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50583608
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Jose, alweer aan de Clomid! Dat gaat snel. Hopelijk doet de Clomid deze keer goed zijn werk en is het ook nog eens raak
Heee Miss_Sly nu officieel: welkom thuis

Jammer dat je de ongesteldheid alweer aan voelt komen... maar vooralsnog toch nog maar even afwachten... je weet tenslotte maar nooit.
(hoewel... toch weet je meestal al wel diep van binnen -soms tegen beter weten in- hoe het ervoor staat...)

, het gaat inderdaad snel. Dit is de derde ronde met Clomid en heb dus nu 1 ronde gehad waarbij de Clomid echt goed zijn werk deed (eisprong kwam eerder, daarvoor gebruik ik Clomid). We gaan er weer voor.. en hopelijk is het inderdaad gauw raak.. voor iedereen hier duurt het allemaal te lang...
pi_50587478
Dank je Miss Sly, wat heerlijk om te horen dat je zo genoten hebt!!

Ik ben zo goed al bepakt en bezakt (na de stad leeggekocht te hebben, haha!) nog even wat rommelen zo en dan lekker rond 10 uur nog even proberen te pitten (dikke borrel erin ) en om 2 uur alweer op!

Flink van bil jullie hier in dit topic, hopelijk weer een streepjesregen als ik terugben van vakantie!!! Tot over een week of 2
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  Moderator maandag 18 juni 2007 @ 19:49:27 #156
5428 crew  miss_sly
pi_50588479
NieTTus, je gaat al op vakantie
Heeel veel plezier, goede reis en tot over 2 weken
  maandag 18 juni 2007 @ 20:28:52 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50590131
Heee NieTTus...!! Veel plezier en geniet ervan!! Maak er een geweldige vakantie van en rust lekker uit! Relax
  maandag 18 juni 2007 @ 20:40:29 #158
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50590572
Niettus have fun

Hmmm miss_sly dat wordt dus toch jammer genoeg niet een meeting in de dominicaanse republiek
  Moderator donderdag 21 juni 2007 @ 08:18:49 #159
5428 crew  miss_sly
pi_50680823
De Dominicaanse Republiek was heerlijk, maar als alternatieve hulp bij het zwanger worden, is het voor ons geen succesgebleken, want ik ben ongesteld. Wel weer een keurige cyclus van 28 dagen!
  zondag 24 juni 2007 @ 17:10:06 #160
61800 Rottdog
pi_50791371
Rustig hier

Hier is het weer nieuwe ronde nieuwe kansen ben dus ongesteld geworden na 37 dagen. Dinsdag mogen wij weer naar de gyn ben benieuwd wat hij uit de curve kan lezen heb in ieder geval veel ups en downs
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:32:21 #161
61800 Rottdog
pi_50853746
De gyn kon uit mijn de tempcurve lezen dat ik een wel hele late eisprong gehad heb, oke als hij het zegt. Ik heb nu een kuur clomid 50mg gekregen, moet doorgaan met tempen en mag me over 4 weken weder melden.

Dames waar zijn we toch allemaal.
  Moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 20:05:18 #162
5428 crew  miss_sly
pi_50870765
Rottdog, aan de Clomid! Hoop voor je dat het snel goed zijn werk doet

Waar iedereen is, weet ik niet, maar ik ben gewoon aan het werken en leuke dingen doen en wacht op de volgende afspraak bij de gyn op 12 juli. Helaas moet ik dan alleen, want mijn heeft een afspraak voor zijn werk die niet verzet of iets verlaat kan worden, maar iig krijg ik dan de uitslag van het onderzoek van zijn sperma en hopelijk eindelijk een behandelingsvoorstel. Maar goed, dat laatste heb ik natuurlijk al een paar keer gedacht, dus ik ga maar nergens meer van uit

Ow, en NieTTus is op vakantie, Ticootje en Webkim zijn zwanger, tja dan wordt het toch al stiller
Maar Jose, kom eens vertellen hoe het met jou gaat! Clomid weer op, hoe voel je je?
pi_50870848
Ik probeer er niet zo veel aan te denken dus ik lees hier nu even niet zo veel.
37 dagen is een lange cyclus dus een late eisprong klinkt logisch. Wel knap dat hij dat uit al die ups en downs kon aflezen! Hoe dan ook, ik hoop dat de Clomid aanslaat!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:10:34 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50870961
Rottdog, ik hoop voor je dat je de Clomid niet lang hoeft te gebruiken en je er niet teveel last van hebt. Als je er net zoveel last van hebt als ik, laat Berkery zich maar bergen dan.

Wat mij betreft.... we hebben vandaag het huis gekocht dat we op het oog hebben. Aanvaarding is per 1 september a.s. Voorlopig hebben we wel wat anders aan ons hoofd dan zwanger worden. Dat laten we nu even "links liggen". Eerst het huis even naar onze zin maken enz. Ik blijf hier wel lezen en af en toe posten.
Make love, not war ☮
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:58:06 #165
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50913778
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef miss_sly het volgende:

Maar Jose, kom eens vertellen hoe het met jou gaat! Clomid weer op, hoe voel je je?
Ja, ik leef ook nog... sorry, ben lang niet geweest en dat zal wel vaker gebeuren nu. Zit midden in een opslagruimte, lijkt het wel. Het huis staat vol dozen en de wasmachine en de droger staan middenin de woonkamer. 2 juli hebben we de sleutel overdracht aan de koper van ons huis. We gaan vanaf komend weekend 6 weken bivakeren bij mijn schoonouders en 15 augustus krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje.

Maar goed.. hoe het gaat.. ik ben sinds 3 dagen weer aan het tempen. Zit nu op dag 14. Ik denk over een dag of 4 m'n eisprong te hebben. Ik heb geen last van de Clomid, alleen last van opvliegers (ook nu...pppfffff...heet, heet, heet )... maar ja, dat hoort erbij.

He, maar voor jou wordt het ook weer spannend de komende tijd! 12 juli schiet al op!!!!

Ik ga nu maar eens naar boven om te helpen met het eraf halen van de gordijnen...

Diaan, gefeliciteerd met jullie huis!!

Rottdog, spannend, hopelijk werkt de Clomid goed en is 50 mg genoeg voor jou!!
  Moderator woensdag 27 juni 2007 @ 21:00:23 #166
5428 crew  miss_sly
pi_50913907
fijn even wat te horen Jose
Je hoeft niet te posten natuurlijk, maar je postte best regelmatig en het was ineens zo stil. Maar gelukkig, niets ernstigers dan verhuisstress Leuk vooruitzicht, jullie nieuwe huisje!

Succes met de Clomid en de opvliegers en ik hoop van harte dat jullie meteen aan een babykamer kunnen gaan denken, omdat het gelukt is
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:03:51 #167
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50939168
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef miss_sly het volgende:
fijn even wat te horen Jose
Je hoeft niet te posten natuurlijk, maar je postte best regelmatig en het was ineens zo stil. Maar gelukkig, niets ernstigers dan verhuisstress Leuk vooruitzicht, jullie nieuwe huisje!

Succes met de Clomid en de opvliegers en ik hoop van harte dat jullie meteen aan een babykamer kunnen gaan denken, omdat het gelukt is
Ja, dat laatste zou niet gek zijn Het is inderdaad een leuk vooruitzicht om te gaan verhuizen... lekker weg hier!!

Ik kom hopelijk gauw nog een keer terug om ff bij te lezen en te posten...
pi_51094113
Effe een vraagje:
Is er iemand hier die (iemand kent die) een LEO-operatie heeft gehad? Ik slik namelijk al tijden een hele hoop Clomid ivm PCO en hoewel ik daarmee wel mijn ei schijn te laten springen lukt het zwanger worden vooralsnog niet zo hard
Mijn gyn wou me aan de spuithormonen hebben maar daar zie ik een beetje tegenop omdat je dan zo vaak naar het ziekenhuis moet. Daarom heb ik zo'n operatie voorgesteld, daar had ik op internet over gelezen (dan kan ik altijd later nog aan de hormonen) . En ze willen hem nog doen ook die operatie
Wel een beetje vreemd trouwens dat ik dan zelf met zo'n voorstel moet komen

En zijn er nog meer mensen die zo'n vreselijke pleurishekel hebben aan dat verplichte klussen?
moi moi het leven is mooi
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 15:00:36 #169
5428 crew  miss_sly
pi_51094759
Wat is een LEO-operatie?
pi_51096109
LEO staat voor laparoscopische electro coagulatie van de ovaria (jaja ). Hierbij worden in de eierstokken kleine oppervlakkige gaatjes gebrand, waardoor de hormonale activiteit in de eierstok verandert. Het komt er zeg maar op neer dat ze veel van die cystes (blaasjes, eitjes, in ieder geval die dingendie je veel te veel hebt als je PCO hebt) wegbranden. Ze hopen dan te bereiken dat er weer een normale cyclus op gang wordt gebracht.
Alleen die behandeling is nog niet zo erg bekend en daarom wordt ie niet overal aangeboden.

Overigens las ik hiervoor ook ergens dat je ook ongesteld kan worden zonder eisprong:
quote:
Madelieve, je kunt inderdaad ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Als je geen eisprong hebt, proberen ze die op te wekken met medicijnen, bijvoorbeeld Clomid... omdat ik ook niet altijd een eisprong heb (tenminste: niet regelmatig genoeg), zit ik nu ook aan de clomid... bij mij werkt dat dus goed.
Volgens mij kan dat helemaal niet
Als je Clomid slikt dan wordt als het goed is een eispong opgewekt, in dat geval word je ook ongesteld. Als de Clomid niet aanslaat (wat ik ook heb gehad) dan kan het wel zijn dat je een bloeding krijgt, maar dat is dan technisch gezien geen ongesteldheid.

Of snap ik het nou niet ?

Met Clomid heb ik trouwens een ongesteldheid van niks, duurt 1,5 dag en past in een inlegkruisje, zijn amper 3 druppeltjes Maar volgens de bloedtest slaat de Clomid wel aan....
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 15:44:50 #171
5428 crew  miss_sly
pi_51096250
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Jaape het volgende:
LEO staat voor laparoscopische electro coagulatie van de ovaria (jaja ). Hierbij worden in de eierstokken kleine oppervlakkige gaatjes gebrand, waardoor de hormonale activiteit in de eierstok verandert. Het komt er zeg maar op neer dat ze veel van die cystes (blaasjes, eitjes, in ieder geval die dingendie je veel te veel hebt als je PCO hebt) wegbranden. Ze hopen dan te bereiken dat er weer een normale cyclus op gang wordt gebracht.
Alleen die behandeling is nog niet zo erg bekend en daarom wordt ie niet overal aangeboden.
Ah, OK.
Ik heb zoiets gehad, 10 jaar geleden, alleen was dat een wig-excisie (zo noemde de gyn het) en ze haalden dan ongeveer een taartpuntje weg uit mijn eierstokken, zodat er weer gezond weefsel vrij kwam waar follikels wel konden groeien omdat die anders niet door de 'shcil' heen zouden kunnen. zo is het mij uitgelegd. Veel effect heeft het bij mij overigens niet gehad, maar goed, dat is 10 jaar geleden. Tegenwoordig kan het best veel beter zijn
quote:
Overigens las ik hiervoor ook ergens dat je ook ongesteld kan worden zonder eisprong:
[..]

Volgens mij kan dat helemaal niet
Als je Clomid slikt dan wordt als het goed is een eispong opgewekt, in dat geval word je ook ongesteld. Als de Clomid niet aanslaat (wat ik ook heb gehad) dan kan het wel zijn dat je een bloeding krijgt, maar dat is dan technisch gezien geen ongesteldheid.

Of snap ik het nou niet ?

Met Clomid heb ik trouwens een ongesteldheid van niks, duurt 1,5 dag en past in een inlegkruisje, zijn amper 3 druppeltjes Maar volgens de bloedtest slaat de Clomid wel aan....
Beetje kwestie van voor 'bloeding' standaard 'ongesteld' gebruiken, denk ik
pi_51096868
Ik heb effe gegoogled en de wigexcisie is inderdaad zo'n beetje de voorloper van de LEO, maar de operatie is wel anders...

En inderdaad maar hopen dat het effect gaat hebben. Ik heb al wel hier en daar wat succesverhaaltjes gelezen dus dat biedt hoop
pi_51099128
Even snel een HOIIIIIII

Vanmiddag geland op schiphol en nu lekker even genieten! Ik ben gestopt met roken en ik vind het lastig! Maar ik ga het gewoon volhouden... Tic Tactjes bij de hand!
Ga van de week even uitgebreid bijbabbelen, maar wilde even HOIII zeggen tegen allen!! Ben zwart en zeer uitgerust....!!
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 17:06:57 #174
5428 crew  miss_sly
pi_51099203
NieTTus

fijn dat de vakantie goed geweest is en nog beter dat je bent gestopt! Hou vol, je kunt het!!

tot later
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:32:01 #175
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51104144
Heee NieTTus!! Leuk dat je weer back in town bent Knap hoor, dat je gestopt bent met roken!!

Jaape, ja het schijnt toch echt wel te kunnen, dat je ongesteld wordt zonder een eisprong, die quote was namelijk van mij. Maar wellicht is een lichte bloeding een beter woord en kun je het daarom misschien geen ongesteldheid noemen.

Mijn gyn zei dat je wel ongesteld kunt worden zonder eisprong. Je baarmoederslijm moet zeg maar worden 'ververst' elke maand. Dit is dus die 'bloeding'. Nou ja, ik hoop dat je het snapt.

Succes met je operatie. al enig idee wanneer het gaat gebeuren?

Hier heeft Clomid z'n werk weer goed gedaan. Ik heb -jawel- op dag 15 een eisprong gehad! Vorige maand was ie nog op dag 18. Mooie vooruitgang lijkt me. Er lijkt iets meer regelmaat in te komen. Vanmorgen voor het laatst getemperatuurd voorlopig. Ik stop er weer mee tot dag 12 ongeveer van de volgende cyclus.

Verder geen nieuws! Zit nu bij mijn schoonouders in huis... ik en zijn nu officieel huisloos. Wel gezellig met z'n allen zo in één huis, al is 't wel even wennen natuurlijk.
pi_51107452
Nee ik weet nog niet wanneer die operatie zal zijn, ik heb over een paar weken weer een afspraak met de gyn, dan zullen we dat wel bespreken. Voorlopig heb ik nog voor ongeveer 2 maanden clomid, dus misschien dat ik dat eerst moet opmaken. Ach ik heb ook geen haast al moet ik wel zeggen dat ik dat wachten elke maand wel een beetje zat begin te worden

Maar volgens m'n gyn ben ik nog jong, haha

Jose, grappig dat jouw gyn zegt dat je wel ongesteld kan worden zonder eisprong, die van mij zegt namelijk van niet, ik had namelijk met weinig clomid ook geen eisprong en was wel een soort van ongi. Nou ja, het is misschien inderdaad maar net hoe je het noemt, waarschijnlijk bedoelen ze precies hetzelfde. Het maakt natuurlijk ook niks uit, bloed is bloed
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:59:31 #177
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51107574
Hoe lang zijn jullie al bezig en hoe oud ben je?? En hoe lang ben je al met Clomid bezig? Ik nog maar kort, ronde 3 is nu halverwege....

Ik ben ook nog jong... ben 25 , dus wat dat betreft heb ik nog wel even de tijd zeg maar
pi_51108141
Nou zo vreselijk jong vind ik mezelf niet, daarom moest ik ook zo lachen om die opmerking
Ik ben 30, oordeel zelf maar of je dat oud vindt

Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil maar toen bleek dus dat ik niet ongesteld werd, het duurde ruim een jaar voordat ik weer ongi werd! (Ik moet zeggen dat ik dat nou wel weer het enige positieve aan PCO vind, heerlijk toch dat je dat gedoe met dat maandverband en die tampons en niet vergeten die buikpijn en/of koppijn elke maand mist ).

Ik heb eerst clomid 50 geprobeerd, toen clomid 100 en uiteindelijk kreeg ik 150, dat sloeg gelukkig aan maar nu ben ik een half jaar verder en nog steeds niks.... dus nu moet ik over vervolgstappen na gaan denken
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:28:55 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51108848
Jaape, ik ben heel benieuwd hoe de operatie gaat verlopen. Ik kende het helemaal niet. Heel veel succes, al hoop ik natuurllijk nog veel harder dat het voor die tijd raak zal zijn.
Jose jij ook succes!
En Niettuske, vakantiegangert! Hoi!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51109422
Zijn er hier misschien wel mensen die ervaring hebben met hormoonspuiten? Ik begreep dat je dan zowat om de dag naar het ziekenhuis moet en daar zie ik nogal tegenop, ik zou niet weten hoe ik dat op m'n werk moet verkopen
(want het gaat daar voorlopig effe niemand wat aan dat ik een kinderwens heb)

Vandaar dat ik eerst maar die operatie wil proberen
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 21:46:46 #181
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51109656
Jaape ik heb daar behoorlijk wat ervaring mee. Het is voornamelijk van belang dat je rond de tijd dat je follikels mooi op grootte zijn wat vaker naar het ziekenhuis moet voor controle. Ik zorgde er altijd voor dat ik de eerste of tweede afspraak van de dag had en was dan keurig om half negen op kantoor. Natuurlijk zou je toch moeten overwegen of je niet je leidinggevende op de hoogte wil stellen. Ik moet zeggen dat het mij een hoop rust gaf en hij toonde er heel veel begrip voor. Had ik niet verwacht trouwens van die nuchtere groninger
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_51111512
Hoi, ik ben ook weer terug van na 2 weken zonnig Toscane, helemaal uitgerust en bruinverbrand!
Ik begin volgende week met de hormooninjecties voor de ICSI. Toeval wil dat ik de eerste spuit ga zetten op mijn 35ste verjaardag, wie weet wat een mooi verjaardagskadootje daar uiteindelijk gaat uitkomen ...

Diaan en Jose lekker druk bezig met een nieuw huis! Wij willen eigenlijk ook wel verhuizen maar voor we het huis te koop zetten moet eerst het plafond in de badkamer in orde gemaakt worden, ziet er door schimmel niet uit... Dat vinden we dan alweer zoveel gedoe dat we het presteren daar al een half jaar niets aan te doen waardoor er helemaal niets gebeurd..
Moet ook wel zeggen dat ik niet weet of nu handig zou zijn om te verhuizen, ik kijk nu op Funda naar eensgezinswoningen in vrij kinderrijke buurten maar stel dat we dat nu naar toe zouden verhuizen en er komen geen kindertjes dan voelt zo'n (te) groot huis in zo'n buurt misschien ook behoorlijk sipjes..

We zitten op zich niet beroerd waar we nu zitten dus kies er toch geloof voor om even te wachten met serieuze verhuisplannen totdat de toekomst wat helderder is...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:47:45 #183
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51112222
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef Jaape het volgende:
Nou zo vreselijk jong vind ik mezelf niet, daarom moest ik ook zo lachen om die opmerking
Ik ben 30, oordeel zelf maar of je dat oud vindt

Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil maar toen bleek dus dat ik niet ongesteld werd, het duurde ruim een jaar voordat ik weer ongi werd! (Ik moet zeggen dat ik dat nou wel weer het enige positieve aan PCO vind, heerlijk toch dat je dat gedoe met dat maandverband en die tampons en niet vergeten die buikpijn en/of koppijn elke maand mist ).

Ik heb eerst clomid 50 geprobeerd, toen clomid 100 en uiteindelijk kreeg ik 150, dat sloeg gelukkig aan maar nu ben ik een half jaar verder en nog steeds niks.... dus nu moet ik over vervolgstappen na gaan denken
aah oke... tja, een jaar lang niet ongi worden, kan idd zo z'n voordelen hebben! Wel fijn dat die 150 mg wel wat doet in ieder geval!! Ik denk ook dat ik het mijn baas zou vertellen als ik jou was. Bij mij weten ze het ook op mijn werk en dat zorgt ook wel weer op een bepaalde manier voor rust, omdat je niks 'stiekem' hoeft te doen.. al hebben ze er bij mijn werk nogal weinig last van, omdat ik nog maar zo pril in de MMM zit (sinds januari, en alleen nog maar Clomid -100 mg inmiddels- voorgeschreven gekregen).

Enne... 30? Dan ben je echt niet oud hoor

Héé Madelieve , welkom terug! Hopelijk een mooi verjaardagscadeautje voor je!
Wij wilden wel gaan verhuizen. Wij woonden in het centrum van Ede, en we hebben de nodige fijne cadeautjes gehad: bekraste auto, graffiti op de buitenmuur, gebonk op de ramen om 11 uur 's avonds, veel geluidsoverlast... enz, enz. Wij gaan nu een stuk rustiger wonen. Er is in ieder geval een hele last van me af gevallen, nu ik daar niet meer woon! Ik heb het hier prima naar m'n zin, bij mijn schoonouders!
pi_51112640
Slaapmeisje, bedankt voor je reactie over het hormoonspuiten. Op deze manier klinkt het helemaal niet zo ellendig meer. Alhoewel ik nu ook altijd de eerste afspraak bij m'n gyn regel maar dan ben ik nog meestal pas tegen half elf op m'n werk, misschien moet ik een gyn vinden die wat vroeger begint

Op den duur wil ik het m'n leidinggevende ook wel vertellen denk ik hoor, maar ik zit pas net sinds kort in een nieuwe baan en vind het daar gevoelsmatig nog een beetje te vroeg voor. En feitelijk komt m'n baas meestal pas tegen tienen aankakken dus ik zie ook nog niet erg veel reden om het te vertellen
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 10:38:39 #185
5428 crew  miss_sly
pi_51122013
Jaape, 30 is nog piepjong Ik ben 38, dat is pas oud
Ik werk ook nog niet zo lang bij mijn huidige werkgever (1 sept vorig jaar begonnen) en heb het ze ook onlangs maar verteld. Er werd gevraagd of wij geen kinderen willen, en aangezien ik niet van oneerlijke antwoorden hou, heb ik het maar gewoon verteld. De reacties waren alleen maar positief, gelukkig, en het is echt een last minder dat ze het nu weten.

Madelieve, ik vond het ook vrij lastig om een nieuw huis te zoeken. Het huis waar we woonden was echter ook al wat klein voor ons tweeen, dus we hebben gewoon een leuk niet te groot ander huis gekocht, met 2 slaapkamers zodat er een babykamer kan worden gemaakt indien nodig, maar dat niet te groot is voor ons tweeen als er geen kind komt. Mochten we wel een kind krijgen en het huis op termijn te klein worden (maar dat is toch pas over een aantal jaren wanneer zo'n kind groot wordt) kunnen we alsnog kijken naar een ander, groter huis. Wij zitten nu dus midden in een enorme verbouwing, want ons nieuwe huis is nog casco, zit niets in. We hopen er in december wel in te zitten
Succes met spuiten en hopelijk is het een mooi verjaardagskadootje

Jose, goed dat de Clomid het zo mooi heeft gedaan! eisprong op dag 15, echt geweldig mooi! Nu maar hopen dat het voorlopig de laatste eisprong was
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:44:42 #186
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51133750
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef miss_sly het volgende:

Jose, goed dat de Clomid het zo mooi heeft gedaan! eisprong op dag 15, echt geweldig mooi! Nu maar hopen dat het voorlopig de laatste eisprong was
Ja, ben ook wel erg blij. Ik zie een mooie temp. stijging, al heb ik 3 dagen terug niet getempt. De temp vanaf dag 12 was (achter de 36): 6-5-4-5-7-8-9-37,0, toen een dagje dus niet gemeten, en daarna de thermometer toch maar weer gepakt uit nieuwsgierigheid... en weer twee dagen gemeten: 37.1 beide dagen. Al met al dus mooi! Ik mag niet klagen deze ronde

Het schiet al op voor jou, he, Miss_Sly, de afspraak bij de gyn!! Nog een week (ongeveer)!

Wat een verhuizers/verbouwers trouwens hier in dit topic!! Toevallig dat er meerdere zijn hier Wij gaan juist wel naar een groter huis. We hadden een hoekhuisje in het centrum van Ede, met een ieniemienie achtertuin (4 bij 4, postzegelformaat), 2 slaapkamers en een grote zolder. Ons nieuwe huis heeft 3 slaapkamers, een grote keuken en woonkamer (we kopen een 6 persoons eethoek, die kunnen we nu makkelijk kwijt), een grote zolder en een lekkere grote tuin: kunnen we eindelijk balletjes gooien voor Flip... rent 'ie niet gelijk met z'n kop tegen de schutting

[ Bericht 10% gewijzigd door Jose81 op 06-07-2007 14:47:44 ]
pi_51209061
Zo meiden, ik ben weer een beetje gewend aan het depressieve weer hier in NL! In Turkije heb ik meerdere dagen 50+ graden gehad! Heet, maar op de dagen dat we op een boot zaten, HEERLIJK!

Ben gisteren bij de homeopaat geweest en vandaag heb ik de medicijnen al binnen.. Ik ben zo benieuwd! Ze gaf al aan niet specifiek te kunnen zorgen dat ik zwanger wordt, maar wel proberen mij zo in balans te brengen dat dat meewerkt! Daarbij nog steeds gestopt met roken! Vandaag gesproken met de zus van mijn jeugdvriend, en 5 weken geleden is bij haar longkanker geconstateerd. Met uitzaaiingen en ze is pas 33, zoontje van een jaar of 6. Ik schrok daar zo van. Had het de afgelopen dagen af en toe best even moeilijk, maar ben er klaar mee. Na dit nieuws garandeer ik mezelf dat ik nooit meer van mijn leven een sigaret opsteek (en als ik eens een blowtje wil doen, wat ik in het verleden nog wel eens deed, neem ik wel een spacecake whahaha!!)

Ik ben echt genezen! En dat na 15 jaar ruim 1.5 pakje per dag. Ik wil niet dood en al helemaal niet door kanker, en wil ook mijn kind door te roken tijdens zwangerschap niks geven of daarna dat ik doodga omdat ik rook. Enfin, mijn boodschap is duidelijk denk ik

Ben vandaag ongi geworden, dus naar verwachting rond 3 augustus weer. Dat is ook de laatste dag van de zomerstop van de kliniek, dus ALS het allemaal loopt zoals het zou moeten lopen, zou ik rond 24 augustus de terugplaatsing van 2 cryo's kunnen hebben. Maar dat is afhankelijk van zoveel dingen.. Of ik op tijd ongi wordt, of alles goed verloopt in mijn eigen cyclus, of ze goed ontdooiien etc. etc. Maar dit keer niet een maand prikken met hormonen, dus wat dat betreft heb ik er zin in!

Meiden, sorry voor de ego post, vanaf nu ga ik weer iets meer meeposten, want het wordt voor mij allemaal weer wat relavanter. Maar heb al die tijd aan jullie gedacht en zal het nu weer wat meer laten merken

Ik zeg wacht, allemaal zwanger rond 2008 (je moet wat!)
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:44:19 #188
61800 Rottdog
pi_51215334
Genezen van het roken ben je pas als jeniet meer zegt dat je gestopt bent
Hoezo egopost mag toch ook wel een keer

Heb zelf dan alles wel gelezen maar er is weinig blijven hangen misschien ook wel omdat het me hierboven boven me pet gaat zeg maar.

Kan wel merken dat ik aan de clomid zit heb me toch last van opvliegers niet te zuinig
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:45:20 #189
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51232661
He NieTTus, ik vind het echt super knap van je hoor dat je zo'n zware roker bent geweest en nu gestopt bent! Ja, zo'n longkanker verhaal drukt je even fijn met je neus op de feiten. Al is het natuurlijk wel zo dat iedereen het kan krijgen... al is de kans bij een roker wel groter natuurlijk.

Spannende tijden gaan dus voor jou aanbreken... veel succes!!

Rottdog, lekker he, die opvliegers:%! Ik kan er over meepraten! Vooral 's morgens als ik wakker wordt... meestal komt dan nog even tegen me aangekropen... nou, ik weet dan niet hoe snel ik hem weer weg moet duwen of op moet staan . Ik hou het echt niet uit dan! Moet zeggen dat ik er zo na de eisprong veel minder last van heb, dat valt me wel steeds op. Heb vandaag maar 1 opvlieger gehad en dat was de eerste in dagen.

Vanmorgen weer stiekem getempt (ik word gewoon wakker rond de temptijd, nou dan kan ik ook nog wel een keer tempen ) en was nog steeds hoog: 37,0. Nog een week afwachten... ik ga nergens vanuit... maar hopen mag natuurlijk altijd...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:32:00 #190
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51332846
waar is iedereen??? 't is hier zo stil....
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 19:50:07 #191
5428 crew  miss_sly
pi_51335691
Hier ben ik bezig met gewoon lekker leven, lekker druk met allemaal leuke en ook wat minder leuke dingen Morgen mag ik een dagje meelopen in Hilversum als beginnend visagist bij de opnamen van een programma heb er heel veel zin in, maar vind het ook eng

en dan donderdag naar de gyn...dus niet veel te melden eigenlijk, alleen dat het leven nog steeds mooi is

Nog steeds hoge temp Jose?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:46:45 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51337779
Spannend miss_sly!
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:13:36 #193
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51359861
leuk man, Miss Sly! En inderdaad ook spannend!! Maar volg je een opleiding visagie ofzo? Veel plezier en succes alvast!!

Ja, hier nog steeds hoge temp.... vanaf dag 14 is het zo gelopen: 36,5-4-5-7-8-9-37,0-?-37,1-37,1-?-37,0-37,0-37,0-37,1.. vandaag dus ineens toch weer een stijging van 0.1.

De vorige cyclus was ik al een paar dagen aan het dalen...

Al met al dus wel spannend... nog een paar dagen afwachten.....................................................
pi_51360703
Wanneer mag/kan je testen Jose?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:51:45 #195
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51367346
morgen zit ik 14 dagen na de eisprong. Vorige cyclus werd ik op de 16e dag ongesteld. Ik heb mezelf voorgenomen zondag te testen als ik dan nog niet ongesteld ben... ik heb geduld.. ik probeer mezelf niet gek te maken... geduld, geduld...
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:13:14 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51367946
Jose! Over spannend gesproken!

Ik heb net even de OP opgeschoond, Ticootje eruit want die is gewoon hardstikke zwanger en ik heb ook Chesna eruit gehaald. Die is sinds 24 mei niet meer op FOK! geweest. Mocht ze weer terug komen kan ze er uiteraard weer in.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:11:21 #197
61800 Rottdog
pi_51376981
Miss_Sly je klinkt lekker, succes morgen

Jose je maakt het spannend hopelijk levert het een mooi streepje/plusje/smiley op
pi_51379481
Ha meiden, hier ook weer even een kort berichtje van mij!
Ben afgelopen maandag begonnen met de Decapeptyl-injecties, onze eerste ISCI-poging is dus officieel van start! Zag er helemaal niet tegenop maar toen ik de spuit eenmaal in handen had werd het toch wat minder haha... uiteindelijk een half uur zitten treuzelen voordat ik spuit erin zette. Als nagaat dat ik tot een half jaar geleden nog een ontzettend injecties/bloedprikken trauma had valt het dan nog mee. Gisteren en vandaag was het in 10 seconden gepiept!

NieTTus, vind het heel knap dat je gestopt bent met roken, wees maar heel trots op jezelf!
Miss Sly, heb je een leuke dag gehad in Hilversum?
Jose, spannend! Jee, jij en Rottdog hebben dus knap last van opvliegers.... ben benieuwd of ik nog bijwerkingen ga krijgen.
Duik mijn bedje in, gisteravond bij Boom Chicago geweest om mijn verjaardag te vieren en lag nogal laat op bed...
  donderdag 12 juli 2007 @ 07:53:11 #199
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51384710
laatste update: vanmorgen 6.45 uur: temp: 37,2. Omdat ik het niet geloofde, deed ik het 10 min. later opnieuw: 37.3...

ik vind het nu toch wel errug spannend worden, hoor...
  donderdag 12 juli 2007 @ 07:57:09 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51384731
Ik ook, Jose81! Ik zal voor je duimen!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')