Heee Miss_Sly nu officieel: welkom thuisquote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Jose, alweer aan de Clomid! Dat gaat snel. Hopelijk doet de Clomid deze keer goed zijn werk en is het ook nog eens raak
Ja, ik leef ook nog... sorry, ben lang niet geweest en dat zal wel vaker gebeuren nu. Zit midden in een opslagruimte, lijkt het wel. Het huis staat vol dozen en de wasmachine en de droger staan middenin de woonkamer. 2 juli hebben we de sleutel overdracht aan de koper van ons huis. We gaan vanaf komend weekend 6 weken bivakeren bij mijn schoonouders en 15 augustus krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef miss_sly het volgende:
Maar Jose, kom eens vertellen hoe het met jou gaat! Clomid weer op, hoe voel je je?
Ja, dat laatste zou niet gek zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef miss_sly het volgende:
fijn even wat te horen Jose
Je hoeft niet te posten natuurlijk, maar je postte best regelmatig en het was ineens zo stil. Maar gelukkig, niets ernstigers dan verhuisstressLeuk vooruitzicht, jullie nieuwe huisje!
Succes met de Clomid en de opvliegers en ik hoop van harte dat jullie meteen aan een babykamer kunnen gaan denken, omdat het gelukt is
Volgens mij kan dat helemaal nietquote:Madelieve, je kunt inderdaad ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Als je geen eisprong hebt, proberen ze die op te wekken met medicijnen, bijvoorbeeld Clomid... omdat ik ook niet altijd een eisprong heb (tenminste: niet regelmatig genoeg), zit ik nu ook aan de clomid... bij mij werkt dat dus goed.![]()
Ah, OK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Jaape het volgende:
LEO staat voor laparoscopische electro coagulatie van de ovaria (jaja). Hierbij worden in de eierstokken kleine oppervlakkige gaatjes gebrand, waardoor de hormonale activiteit in de eierstok verandert. Het komt er zeg maar op neer dat ze veel van die cystes (blaasjes, eitjes, in ieder geval die dingendie je veel te veel hebt als je PCO hebt) wegbranden. Ze hopen dan te bereiken dat er weer een normale cyclus op gang wordt gebracht.
Alleen die behandeling is nog niet zo erg bekend en daarom wordt ie niet overal aangeboden.
Beetje kwestie van voor 'bloeding' standaard 'ongesteld' gebruiken, denk ikquote:Overigens las ik hiervoor ook ergens dat je ook ongesteld kan worden zonder eisprong:
[..]
Volgens mij kan dat helemaal niet![]()
Als je Clomid slikt dan wordt als het goed is een eispong opgewekt, in dat geval word je ook ongesteld. Als de Clomid niet aanslaat (wat ik ook heb gehad) dan kan het wel zijn dat je een bloeding krijgt, maar dat is dan technisch gezien geen ongesteldheid.
Of snap ik het nou niet ?
Met Clomid heb ik trouwens een ongesteldheid van niks, duurt 1,5 dag en past in een inlegkruisje, zijn amper 3 druppeltjesMaar volgens de bloedtest slaat de Clomid wel aan....
aah oke... tja, een jaar lang niet ongi worden, kan idd zo z'n voordelen hebben!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef Jaape het volgende:
Nou zo vreselijk jong vind ik mezelf niet, daarom moest ik ook zo lachen om die opmerking![]()
Ik ben 30, oordeel zelf maar of je dat oud vindt
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil maar toen bleek dus dat ik niet ongesteld werd, het duurde ruim een jaar voordat ik weer ongi werd! (Ik moet zeggen dat ik dat nou wel weer het enige positieve aan PCO vind, heerlijk toch dat je dat gedoe met dat maandverband en die tampons en niet vergeten die buikpijn en/of koppijn elke maand mist).
Ik heb eerst clomid 50 geprobeerd, toen clomid 100 en uiteindelijk kreeg ik 150, dat sloeg gelukkig aan maar nu ben ik een half jaar verder en nog steeds niks.... dus nu moet ik over vervolgstappen na gaan denken
Ja, ben ook wel erg blij. Ik zie een mooie temp. stijging, al heb ik 3 dagen terug niet getempt. De temp vanaf dag 12 was (achter de 36): 6-5-4-5-7-8-9-37,0, toen een dagje dus niet gemeten, en daarna de thermometer toch maar weer gepakt uit nieuwsgierigheid...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Jose, goed dat de Clomid het zo mooi heeft gedaan! eisprong op dag 15, echt geweldig mooi! Nu maar hopen dat het voorlopig de laatste eisprong was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |