Ik ken helaas de optredens-agenda niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Siegfried het volgende:
Je bent momenteel de enige die raad..
Maar goed, hij komt dit jaar nog naar Nederland
Nah, alright.. tipje dan.. Het is niet echt een concert. Hij staat (met zijn band) op een festival.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ken helaas de optredens-agenda niet uit mijn hoofd
Ik heb ze helaas nog nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Siegfried het volgende:
Jup, en je moet em eigenlijk ooit gezien hebben
Tip: Een Nederlandse band heeft een van de bekendste nummers van de band van de man die we zoeken gecovered, en in het Nederlands vertaald.
Ik heb het gelezen maar ik kan die dag nietquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Siegfried het volgende:
Dit jaar krijg je op een groot festival in de polder je kans
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Siegfried het volgende:
Makkelijke denk ik:
Welke hardrocker was vroeger roadie van Jimi Hendrix?
quote:Maar goed, hij komt dit jaar nog naar Nederland
quote:Nah, alright.. tipje dan.. Het is niet echt een concert. Hij staat (met zijn band) op een festival.
quote:Tip: Een Nederlandse band heeft een van de bekendste nummers van de band van de man die we zoeken gecovered, en in het Nederlands vertaald.
Tips genoeg lijkt me toch?quote:Dit jaar krijg je op een groot festival in de polder je kans
Warmquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
Iemand van Motorhead? Die komen op Lowlands en volgens mij is dat de meest oldskool band die daar speelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |