Eigenlijk heeft ze geen make-up nodig. Vraag maar aan Ilona.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef blomst het volgende:
Het is toch niet best dat je zo lang werk hebt om er een beetje goed uit te zien.
remember koot&Biequote:Op zondag 3 juni 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geef me over, deze kan ik niet invullen...
Vergis je niet in Irene, vooral als het om kids gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Irene is toch ongeveer even kritisch als de teletubbies. Na al dit gekrijs binnen de kooi gaat dit natuurlijk nergens op lijken.
ja geen wonder zoveel leeghoofden bij elkaar heb ik ook nog nooit gezienquote:Op zondag 3 juni 2007 15:45 schreef robert2006 het volgende:
date van eric zit alles met verbazing aan te kijken
ja ik zie weer die spot van dat wasmiddel voor mij waarbij ireen net als daphne de was erin doetquote:Op zondag 3 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet in Irene, vooral als het om kids gaat.
Als bij jullie thuis de lampen flikkerden dan keek je elkaar veelbetekenend aan sprak vader hoofdschuddend: Bastiaans is weer bezig?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook elektroshock. ( zegt een geboren en getogen Oegstgeestenaar )
Je weet best wat ik bedoel dwarsligger,quote:Op zondag 3 juni 2007 15:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik zie weer die spot van dat wasmiddel voor mij waarbij ireen net als daphne de was erin doet
Wij hadden nog olielampen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
Als bij jullie thuis de lampen flikkerden dan keek je elkaar veelbetekenend aan sprak vader hoofdschuddend: Bastiaans is weer bezig?
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
Als bij jullie thuis de lampen flikkerden dan keek je elkaar veelbetekenend aan sprak vader hoofdschuddend: Bastiaans is weer bezig?
je hebt kans dat Nastymama eigen stukjes in de libelle gaat schrijven........onder het mom van Oei ik groei en meer kinderartikelen. Kijk wat Daphne kan kan N beterquote:Op zondag 3 juni 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel dwarsligger,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |