Erwin kan lullen wattie wil, dat vergeet ze en morgen ziet ze er weer uit als een del.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:06 schreef Marelle het volgende:
hahaha dat commentaar van Erwin op de oogmake-up van Amandel![]()
Huub kan ook weg als ie wilquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Erwin geeft wat goede adviezen omtrent het verwijderen van de oogmake-up van Dellie.
Dellie: Heb je het onthouden Brian?
Geen gevoos, geen zoen, geen speciale aandacht. Eric heeft hem grotendeels aan zijn lot overgelaten. Toch zei hij na de terror wel dat hij het gezellig vond dat Alex er is.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef SiRojK het volgende:
Wat vindt Eric trouwens van zijn date? Hebben ze gisteravond nog liggen fozen of is het niets voor hem?
Misschien omdat ze gewoon aardig is en niet te lui om haar handen uit haar mouwen te halen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Waarom helpt Patricia mee, om de auto van Henkie schoon te maken?![]()
Misschien omdat Alex gewoon een heel aardige vent is en ze medelijden met hem heeft?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Waarom helpt Patricia mee, om de auto van Henkie schoon te maken?![]()
jij schrijft wat ik denk, het is gewoon een hartstikke aardige vent, hij heeft dit alles niet overzien denk ik.....quote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien omdat Alex gewoon een heel aardige vent is en ze medelijden met hem heeft?
Zou kunnen, blijf het vreemd vinden, de kapster die de auto poetst van een gast.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien omdat Alex gewoon een heel aardige vent is en ze medelijden met hem heeft?
Klopt, hij had alleen wat gelezen over het bezoek van Michael, en dat was niets in vergelijking met wat er gisteren gebeurde.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
jij schrijft wat ik denk, het is gewoon een hartstikke aardige vent, hij heeft dit alles niet overzien denk ik.....
Er staat geen steiger, jammer.quote:
Ik vind het wel lief, die saamhorigheid... zeker nadat we een tijd naar het tegenovergestelde (egocentrisme) van Natasja hebben moeten kijkenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, blijf het vreemd vinden, de kapster die de auto poetst van een gast.
dat is het werk van 'Miljonairs'quote:
verneukt is als er krassen op en deuken inzitten, nu zit er een beetje saus op, niet erger dan een dikke meeuwenflats.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef CoT het volgende:
haha, auto helemaal verneukt
ik mag haar ook welquote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef Marelle het volgende:
Ik vind die Patricia best een lief mens.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |