Eerste 2 gaan door, dus zelfs als ze verliezen is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:44 schreef dvdfreak het volgende:
Griekenland moet nog uit tegen Turkije1-4(53)
Op Kreta.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef DeeBee het volgende:
Mijn god wat zijn die Grieken weer aan het doen zeg.![]()
Waar wordt het trouwens gespeeld Dr. Daggla, weet je dat?
Op uefa.com staat zelfs 90+5'quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
En na 93 minuten en 30 seconde ging de 2-1 er in.
WAT EEN SCHIJTMAZZEL.
Ja, zag het nu ook op de uefa site. Was wel benieuwd na die wedstrijd tegen Turkije waar ze zouden gaan spelen, aangezien het toen nogal los ging met supporters (ook onderlingquote:
Ik had mn zus aan de telefoon (die woont daar) en we hadden het erover dat het een ongelooflijke kutwedstrijd was. Tot ze opeens heel hard begon te gillen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op uefa.com staat zelfs 90+5'![]()
. Geniaal echt.
![]()
[..]
Ja, zag het nu ook op de uefa site. Was wel benieuwd na die wedstrijd tegen Turkije waar ze zouden gaan spelen, aangezien het toen nogal los ging met supporters (ook onderling).
Het is ook Wegereef die vrolijk die 6 of 7 minuten extra tijd erbij heeft geteld.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 2 Bosnië-Herzegovina 7 4 1 2 13 14 - 14 3 Turkije 6 4 1 1 13 16 - 6 4 Noorwegen 7 4 1 2 13 17 - 6 5 Hongarije 7 2 0 5 6 7 - 14 6 Malta 7 1 1 5 4 5 - 15 7 Moldavië 7 0 2 5 2 4 - 15 |
Zou wel leuk zijn als die het gaan halenquote:
quote:
Ja, bij een goed resultaat voor jullie tegen de Noren (winnen of gelijk) zijn zowel Griekenland als Turkije nagenoeg zeker geplaatst, ongeacht de uitslag van die wedstrijd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef dvdfreak het volgende:
turkije 3-0 we moeten ook nog thuis tegen de grieken![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
speelde griekenland vandaag niet gelijk(2-2) tegen noorwegen![]()
Griekenland kan het alleen nog tegen de kleintjes laten liggen.. Of Hongarije uit in de laatste speelronde.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Grieken lijken toch wel zeker, maar de Turken toch nog niet? Verliezen van Griekenland en Noorwegen en ze liggen eruit?
Is wel 3 punten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:59 schreef dvdfreak het volgende:
en griekenland heeft met moeite 3-2 gewonnen
Turkije uit, Malta thuis, Hongarije uit. In die volgorde.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Griekenland wel ongeveer zeker naar het EK nu, of krijgen ze nog meer lastige wedstrijden buiten de uitwedstrijd tegen Turkije?![]()
omdat de coach fokking slecht is, het is een aap.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:51 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe krijgt Turkije het trouwens voor elkaar om gelijk te spelen tegen zowel Moldavië als Malta uit, terwijl ze eerst Griekenland uit een zwaar pak slaag gaven?
Dat valt reuze mee aangezien Noorwegen en Turkije elkaar nog treffen en Griekenland tegen Malta moet.. Als ze die winnen zijn ze sowieso al geplaatst.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
Kan wel heel spannend worden als Turkije van de Grieken wint woensdag en Noorwegen ook wint. Maar ik hoop dat de Grieken gaan, de titelverdediger moet er gewoon bij zijn.
Tegen Griekenland uit hadden ze toch dezelfde coach neem ik aan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:43 schreef xminator het volgende:
[..]
omdat de coach fokking slecht is, het is een aap.
Ik teken er voor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Winst voor de Grieken en Noren woensdag, dan gaat het de goede kant op.
Een van de meest irritante dingen met nieuw-Grieks is dat je de letters en lettercombinaties eigenlijk niet moet willen 'vertalen' naar het Nederlands.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
Okee, duidelijk! Dank voor deze les. Volgend jaar rond het EK maar nog meer Griekse lessen dan.
Zelfs ik als Griek heb soms nog moeite met de uiterst onlogische uitzonderingen op toch al ingewikkelde regels.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een van de meest irritante dingen met nieuw-Grieks is dat je de letters en lettercombinaties eigenlijk niet moet willen 'vertalen' naar het Nederlands.Zo spreek je dus twee gamma's uit als 'ng' en vandaar dat het Salpingidis wordt, terwijl je denkt dat het Salpiggidis is als je de letters zou 'vertalen' naar Latijnse schrift.
Zelfde met een alfa en ipsilon wat 'au' lijkt maar als 'av' wordt uitgesproken, dat maakt het echt lastig om nieuw-Grieks te leren dat soort grappen (vind ik).![]()
On-topic: die goal van Charisteas was echt hilarisch trouwens, hoeveel mazzel wil je hebben.![]()
Verder denk ik dat Griekenland wel eens kan gaan verrassen in Turkije, de Turken hebben iets mindere vorm en de Grieken zijn juist sterker dan tijdens de heenwedstrijd denk ik. Kan nog mooi worden, zeker omdat de Turken toch ook wel moeten winnen en daardoor misschien aanvallend spelen en het een open wedstrijd kan worden.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:19 schreef xminator het volgende:
die hoerejong van een fatih terim, hij is echt fokking slecht en verneukt alles weer.
Moeten we wel zien te winnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
17 november tegen noorwegen bij winst zijn we door
Ach ja, dat maakt de overwinning niet minder terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef dvdfreak het volgende:
doelpunt was buitenspel
[ afbeelding ]
Kan Griekenland er op het EK nogmaals van winnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef magnifor het volgende:
Ik heb nog hoop dat we naar het EK gaan. Turkije heeft het (net als noorwegen) nog in eigen hand.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan Griekenland er op het EK nogmaals van winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |