En terecht..Dit soort Mayday Palma een-tweetjes vind ik lelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef riri het volgende:
ik hoop dat mayday snel het huis weer even ik komt..dan kan ze tegen erik en natasia zeggen hoeveel shit ze over zich heen heeft gekregen op haar website vanwege haar gedrag jegens lieke....
altijd raak...........ken niet missenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ze doelt op 't voorhoofd van Natasia vind ik 't niet eens zo'n verkeerde veronderstelling.
Maar Patricia is dus ook al zo gewelddadig. Ze komt nog wel redelijk rustig over, maar dat is dus nep. Ze vindt dus dat Lieke meppen of kopstoten moet krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ze doelt op 't voorhoofd van Natasia vind ik 't niet eens zo'n verkeerde veronderstelling.
Ik hoop dat ik die mayday (quote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En terecht..Dit soort Mayday Palma een-tweetjes vind ik lelijk
Noemen ze dit nu positieve discriminatie?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Patricia over Lieke: "Ze had een negerin tegenover zich moeten hebben. POK... gelijk een kopstoot en klaar"
Nee, da's iets anders.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Noemen ze dit nu positieve discriminatie?
Wat is er gebeurd dan? Of doel je op die ruzie?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Veel is er niet te zien op die beelden van vorige week. Die van gisteren zijn een stuk pijnlijker voor Huub. En we zullen zien.
Die negerin moet dus Lieke een keiharde kopstoot geven, volgens Patricia.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja...maar zelf zeggen ze dus dat ze noooooit discrimineren.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kan alleen echt nog niet tippen aan de haat die ik iedere dag weer merk bij toch vrij veel blanke mensen richting donkere mensen. Dat is nog vele malen enger.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef riri het volgende:
[..]
Tja...maar zelf zeggen ze dus dat ze noooooit discrimineren.
Als je soms hoort van ze hoeveel haat er leeft onder ze naar witte mensen vind ik ze zo af en toe behoorlijk eng
Dus patricia geeft aan dat negerinnen agressief zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die negerin moet dus Lieke een keiharde kopstoot geven, volgens Patricia.
Ik moet inloggen om de video te bekijken? Nou, dan maar nietquote:Op zondag 3 juni 2007 13:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Off Topic...wel geinig...vooral doorluisteren naar de text.
http://www.youtube.com/watch?v=NpRqvCps_MQ
Dat is idd wat ze er mee bedoelde ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus patricia geeft aan dat negerinnen agressief zijn?
Tja, fraai hequote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus patricia geeft aan dat negerinnen agressief zijn?
yep...het leeft onder beide kanten en veel meer dan gezond is...dat is best eng ja....de laatste jaren is discriminerend gedrag weer volop aanwezig en groeiende...ongezonde ontwikkelingquote:Op zondag 3 juni 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan alleen echt nog niet tippen aan de haat die ik iedere dag weer merk bij toch vrij veel blanke mensen richting donkere mensen. Dat is nog vele malen enger.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:47 schreef milk-shake het volgende:
ieuwwww die handen van natas van dicht bij (bokito)
Het ging over meer over het zg homogebeuren... ik meende dat Carlo in het telefoongesprek het daar over had... Die avond 'pleitte' voor Huub mbt dat onderwerp. Iets wat teniet gedaan is door gisteravond. Waarvan ik denk dat Jaap heeft Huub zitten opruien. Huub komt negatief in het nieuws bij eern nieuw aangeboord publiek wat niet slecht voor Jaap zijn eigen PP kan zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Of doel je op die ruzie?
Misschien is Huub wel jaloers. Hij pest iedere keer die dates van Eric de villa uit. Hij wil Eric voor zichzelfquote:Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging over meer over het zg homogebeuren... ik meende dat Carlo in het telefoongesprek het daar over had... Die avond 'pleitte' voor Huub mbt dat onderwerp. Iets wat teniet gedaan is door gisteravond. Waarvan ik denk dat Jaap heeft Huub zitten opruien. Huub komt negatief in het nieuws bij eern nieuw aangeboord publiek wat niet slecht voor Jaap zijn eigen PP kan zijn.
Uhm, die is al uit bed hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
Natasia moet om 15.00u weg zijn.... en Huub lgt nog steeds in z'n bed....
En dan word ik 45 minuten lang aangevallen omdat ik zou generaliseren als ik zeg...Brian blijft toch een antiliaan...waar blijft de kritiek hierop?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, fraai he(of je leest het als, negerinnen hebben een hardere mentaliteit dan blanke vrouwen)
Hahaha... zou je haast denken want anders begrijp ik Huub z'n statege niet. Waarom zou Huub Eric aanvallen? Ze leken toch in hetzelfde kamp te zitten. Huub vertelde nog heel stoer dat wanneer er een meerderheid van stemmen komt BAN alles wel kan schudden. Terwijl Eric nu juist meer richting BAn gedreven word. Huub is gewoon z'n ego niet de baas.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Huub wel jaloers. Hij pest iedere keer die dates van Eric de villa uit. Hij wil Eric voor zichzelf
Omdat dat iets is wat JIJ zei. Ik quote alleen een opmerking van Patricia.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En dan word ik 45 minuten lang aangevallen omdat ik zou generaliseren als ik zeg...Brian blijft toch een antiliaan...waar blijft de kritiek hierop?
Laks met sluiten bedoelt ze.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef SiRojK het volgende:
Amanda weet het verschil niet tussen laks en lam.... Mijn god
Brian is ook dom in deze. Wanneer hij ontslag voor Eric had aangevraagd dan was Eric nu thuis. Tenminste als Huub's ego het zou kunnen verdragen dat iemand anders dan hem het ontslag heeft aangevraagd.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap Huub nu niet meer... Domme zet dat hij Eric in er in heeft gehouden, hij had em gewoon kunnen lozen
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef De_Moester het volgende:
amanda heeft het tegen Fries over 'de vroege morgen' ....het is 14.00![]()
Maar ik snap het niet.. Hij wil Eric te vriend houden en doet dan zoiets met zo'n date.. vaagquote:Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is ook dom in deze. Wanneer hij ontslag voor Eric had aangevraagd dan was Eric nu thuis. Tenminste als Huub's ego het zou kunnen verdragen dat iemand anders dan hem het ontslag heeft aangevraagd.
Hij wil Eric niet langer te vriend houden. Lees zijn weblog maar. huub heeft gekapt met Eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet.. Hij wil Eric te vriend houden en doet dan zoiets met zo'n date.. vaag
blijkbaar, want het werktquote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef Meganog het volgende:
Weet dat paard wat 'nokken' betekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |