quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahaaa er volgen wel 500 mensen de streams om nog maar te zwijgen over de kijkers![]()
Ik denk dat niemand vreemd had opgekeken als Alex het neusbotje van Huub had gebroken en met opgestoken middelvinger het pand had verlaten. Dan had hij meer respect gehad dan nu...als een bang vogeltje zitten wachten tot de 24 uur voorbij is, hopend dat er niet nog meer gebeurd...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Henk had gisteren gelijk weg moeten gaan...
Eric wist wat er ging gebeuren.. Huub had hem verteld van de terrorplannen, die hij en Japio hadden.
Daarbij heeft Eric zijn date ook slecht behandeld... hij ging plaatjes draaien en de date stond erbij en keek erna.
Als Eric echt zo sociaal geweest was, had hij hem gelijk naar huis gestuurd.
Lieke had ook nog tegen die Alex(Henk) gezegd, dat er met één telefoontje geregeld kon worden, dat hij naar huis kon.... waarop Henk bevestigend knikte en zei: "ik weet het"
henk is sjakie2 dus henkie maar eigenlijk alexquote:
Helemaal mee eensch. Schandalig van de FEBO om Huub hier voor te gebruiken cq misbruiken.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Wat me wel opviel was..... dat om 12 uur eerst Lieke naar achteren werd geroepen, daarna Huub ..
toen Huub terugkwam is hij gelijk Japio wakker gaan maken.
Huub en Natasja hadden nog een onderonsje, wat ik niet kon horen; maar dat Natasja.. hmmm, hmmm en bevestignd knikte naar Huub.
Deze terror is opgang gebracht door de buren.... de reden ervoor begrijp ik niet goed..... maar op één of andere manier kiest de Febo ervoor om gasten/personeel te laten gebruiken.
Vind ik erg laag..
Dat is nou een echte FOK conclusie.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Wat me wel opviel was..... dat om 12 uur eerst Lieke naar achteren werd geroepen, daarna Huub ..
Huub en Natasja hadden nog een onderonsje, wat ik niet kon horen; maar dat Natasja.. hmmm, hmmm en bevestignd knikte naar Huub.
Deze terror is opgang gebracht door de buren.... de reden ervoor begrijp ik niet goed..... maar op één of andere manier kiest de Febo ervoor om gasten/personeel te laten gebruiken.
Dan was het je vannacht wel gelukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Alex wel lekker op zich..althans..als ik dronken zou zijn zou ik het er wel op kunnen.
wat nou als henkie hier ook van op de hoogte was........dat weten we dus nietquote:Op zondag 3 juni 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Schandalig van de FEBO om Huub hier voor te gebruiken cq misbruiken.
Ze wil ze ook mee naar L&C, maar dat mag niet van achter. Ze zegt dat ze nog wel ff naar achter gaat bellen, want haar haar moet natuurlijk wel goed zittenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
Als Natasia later een 'echte ster' is, neemt ze Patries en die gozer van de visagie overal mee naar toe.
Hij heeft toch gezien wat er met Sjaak gebeurde vorige week.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat nou als henkie hier ook van op de hoogte was........dat weten we dus niet
Je weet niet hoe ver die sturing gaat. Misschien weet die brabander wel dat ie het zwaar gaat krijgen, misschien hebben ze achter wel gezegd 'leuk dat je er bent maar we moeten wel ff zeggen dat er 'n paar snode plannen hebben'quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Vind ik erg laag..
misschien had hij geld nodig? Kan me niet voorstellen dat hij erik leuk vondquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezien wat er met Sjaak gebeurde vorige week.![]()
Ze zaten ook te lachen volgens Huub, die ze aan de telefoon had laterquote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Vind ik erg laag..
De populariteit van Huub moet omlaag, en die van Wifebeater moet omhoog...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Deze terror is opgang gebracht door de buren.... de reden ervoor begrijp ik niet goed....
In 030, heerlijk.quote:
Volgens mij is Life en Cooking niet zo van de herentrio's hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 13:28 schreef akveor het volgende:
Middag een ieder.
Al met al heeft Jaap, door Huub op te ruien, er voor gezorgd dat het onderwerp herenliefde wel eens een pijnlijk onderwerp kan worden voor Huub tijdens L&C. Ik denk dat Jaap prima in de gaten heeft hoe Jaap Huub kan playen: Door z'n ego te strelen is Huub makkelijk te verleiden tot ondoordachte acties. Belde Carlo ook niet omdat ie geinterresseerd was in het triootje tussen Huub, Eric en Michael? Als Carlo wat beelden zou vertonen van gisteravond kon dat wel eens pijnlijk voor Huub worden. En aangezien het waarschijnlijk is dat DGK naar RTL5 gaat en er daardoor een gehele nieuw publiek aangeboord wordt zal Huub misschien, bij deze nieuwe groep, niet zo'n goede indruk maken.
Kortom denk ik dat Huub zich in de luren heeft laten leggen door Jaap.
ja dat vond ik dan wel weer een leuk stukjequote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Eric en Huub het zwembad in, met zender en al:)
010 schijnt die ook lekker hoor, ik zet net mijn stoel buitenquote:
Veel is er niet te zien op die beelden van vorige week. Die van gisteren zijn een stuk pijnlijker voor Huub. En we zullen zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij is Life en Cooking niet zo van de herentrio's hoorDat zijn echt huis, tuin en keuken onderwerpen altijd, laat staan dat ze beelden er van laten zien.. Denk ik niet.
of nieten......quote:Op zondag 3 juni 2007 13:32 schreef riri het volgende:
waarom zetten ze dat haar van natasia niet vast met klittenband...
ja die negerinen bij elkaar lossen het veel beter opquote:Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Patricia over Lieke: "Ze had een negerin tegenover zich moeten hebben. POK... gelijk een kopstoot en klaar"
Als ze doelt op 't voorhoofd van Natasia vind ik 't niet eens zo'n verkeerde veronderstelling.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Patricia over Lieke: "Ze had een negerin tegenover zich moeten hebben. POK... gelijk een kopstoot en klaar"
En terecht.. Als de FEBO dat soort actie aanspoort, moeten ze er ook maar wat schade aan lijdenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat vond ik dan wel weer een leuk stukje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |