abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 12:21:48 #51
111260 Charmian
a little joy
pi_50056019
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je kunt het spel op vele manieren spelen. Jezelf verlagen tot het niveau van Huub en Jaap is één manier inderdaad.
Is inderdaad één manier, maar omte zittendreigen zoals een Amanda of Natasia dat doet vind ík ook niveau nix.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_50056022
Alex moet gaan douchen, over Huub zijn bed pissen en vervolgens een vuistslag in zijn gezicht geven. En daarna lekker naar huis.
pi_50056026
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef blomst het volgende:

[..]

Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.
Door wat hij nu doet verliest hij respecht van de buitenwereld, en dus zal hij ook zakken in de popupop.
Dat laat het ego van Huub niet toe. Hij wil Eric er niet uitstemmen, maar uittreiteren.
pi_50056033
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch gedaan gisteren?
Ja, maar hij gaat Eric nu sarren, en dat heeft voor Huub ws een verkeerde uitwerking.
Goedemorgen :W
  zondag 3 juni 2007 @ 12:22:44 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50056051
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef riri het volgende:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest neemt het veel te serieus.
Daar heb je een punt.

De rest zit daar gewoon zijn of haar tijd uit en probeert krampachtig wat onbereikbare doelen te bewerkstelligen.

De enige die echt iets voor elkaar krijgt is Natasia en die hoeft het niet te hebben van stemmingsronden.

Borsten, buik, liposuctie aan de dijen en permanente make-up, gaat ze allemaal krijgen, zonder problemen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_50056063
quote:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest (en daar bedoel ik ook de kijkers mee) nemen het veel te serieus.
In een spel is heel veel geoorloofd. De enige rechter is de scheidsrechter en er zijn spelregels...als je je daaraan houdt kan er niet veel mis gaan.
Het is een spel ja , wat ook chique kan gespeeld worden! Wat was de opzet van dit programma en wat is er nu van over? Niks! 'Het zou geen treitershow worden' Dat waren de woorden van Tien!
pi_50056065

Gaat hij zijn 24uur vol maken?
pi_50056067
quote:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest neemt het veel te serieus.
Ja oke maar het zegt wel veel over hun karakter, dat ze zo ver willen gaan.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:23:11 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_50056069
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je kunt het spel op vele manieren spelen. Jezelf verlagen tot het niveau van Huub en Jaap is één manier inderdaad.
Zie jij liever de achterbakse manier van BAN, ik hoop toch van niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 3 juni 2007 @ 12:23:12 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50056070
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met mensen wegjagen win je niets hoor. Nog niet tenminste. Dan komt er gewoon een nieuwe.
Nee toch, miljonairs worden niet meer vervangen.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Belangrijke regelverandering... ontslag een keer in de vier weken... Miljonair wordt niet vervangen. En cynisch: Wie wordt binnenkort miljonair.....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 juni 2007 @ 12:24:02 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056092
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef Taurus het volgende:
Maar 't is niet helemaal handig dat 't 'over' is tussen Huub en Eric, Huub moet 't nu hebben van Lieke en Jaap en das ook niet helemaal stabiel.. Het enige voordeel voor Huub is, dat zowel Lieke als Jaap allebei ook geen goeie back-up hebben, en op die manier houden ze elkaar wel in de kooi denk ik.
Toch is 't jammer, ik gun Huub net zo'n stabiel groepje als BAN. Met SHE was dat ook zo, maar nu is 't steeds 'n zooitje rondom Huub's 'bondgenoten'
Ligt allemaal ook aan Huub zelf. Met Lieke kan hij de beste backup ooit hebben, maar dat verknalt hij zelf door zijn grensopzoekende acties. Iedereen die zegt dat Huub het spel juist goed speelt, lult in feite uit z'n nek. Als Huub het spel echt goed speelt zorgt hij er wel voor dat zijn band met lieke beresterk is. En daar is hij alles behalve mee bezig. Eerder het tegenovergestelde. Huub speelt het dus erg dom de laatste tijd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50056108
Huub heeft Erik al vaker uitgelegd wat er mis zit in de zogenaamde vriendschap van Erik jegens Huub....dat weet Erik en toch blijft hij zich op bepaalde momenten benepen gedragen...dat is waar Huub over valt...Erik draait en sopt waar die maar kan
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50056114
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef Taurus het volgende:
Maar 't is niet helemaal handig dat 't 'over' is tussen Huub en Eric, Huub moet 't nu hebben van Lieke en Jaap en das ook niet helemaal stabiel.. Het enige voordeel voor Huub is, dat zowel Lieke als Jaap allebei ook geen goeie back-up hebben, en op die manier houden ze elkaar wel in de kooi denk ik.
Toch is 't jammer, ik gun Huub net zo'n stabiel groepje als BAN. Met SHE was dat ook zo, maar nu is 't steeds 'n zooitje rondom Huub's 'bondgenoten'
Aan de andere kant denk ik wel dat als Huub en Jaap het samen tot 23 september kunnen uithouden ze de rest van de bewoners gillend het huis uit kunnen laten lopen. Die 3 en halve maand zullen ze het wel redden met elkaar back-up geven
  zondag 3 juni 2007 @ 12:24:56 #64
111260 Charmian
a little joy
pi_50056115
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja, maar hij gaat Eric nu sarren, en dat heeft voor Huub ws een verkeerde uitwerking.
Tsja links laten liggen schiet je ook niet zo veel mee op en maakt ook geen tv.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_50056118
Maar goed Jaap en Huub bevinden zich binnen de regels van het spel dus ik geef ze geen ongelijk.
Het gaat om een miljoen, en een villa. Dus waarom niet.
pi_50056119
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ligt allemaal ook aan Huub zelf. Met Lieke kan hij de beste backup ooit hebben, maar dat verknalt hij zelf door zijn grensopzoekende acties. Iedereen die zegt dat Huub het spel juist goed speelt, lult in feite uit z'n nek. Als Huub het spel echt goed speelt zorgt hij er wel voor dat zijn band met lieke beresterk is. En daar is hij alles behalve mee bezig. Eerder het tegenovergestelde. Huub speelt het dus erg dom de laatste tijd.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:26:04 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056160
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee toch, miljonairs worden niet meer vervangen.
[..]
Jawel hoor. Dt is een misverstand. Het is nooit gezegd dat een miljonair die uit vrije wil eruit gaat niet meer wordt vervangen. Dat geld pas na 1 jaar.
pi_50056180
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Dus Eric eruit over een paar weken. Die heeft geen echte backup meer.
ik denk dat ie vrijwillig opstapt
pi_50056190
quote:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.
Het is net of dat hij zelf wel op de stoel wil met de ontslagronde.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:28:10 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056213
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zie jij liever de achterbakse manier van BAN, ik hoop toch van niet.
Voor het programma zijn de acties van Huub en vooral Jaap (delaatste tijd) wel vermakeijk ja. Maar als ik het zou moeten hebben van zo'n actie als die van afgelopen nacht, dan nog liever de Brian manier. Lager dan afgelopen nacht kán zo ongeveer niet.
pi_50056224
Die eric is wel een hufter dat hij z'n date niet gewoon gemakkelijk naar huis heeft gestuurd. Er is helemaal niks tussen de twee! Had hij ook nog een leuke zondag kunnen hebben zeg maar
  zondag 3 juni 2007 @ 12:29:14 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056248
Eric zei net dat hij de koffer vast gaat pakken voor die date. Hij wil hem weg hebben volgens mij
pi_50056258
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Voor het programma zijn de acties van Huub en vooral Jaap (delaatste tijd) wel vermakeijk ja. Maar als ik het zou moeten hebben van zo'n actie als die van afgelopen nacht, dan nog liever de Brian manier. Lager dan afgelopen nacht kán zo ongeveer niet.
Maak je maar vast op voor de komende maanden. Het kan altijd lager, dat heeft DGK tot nu toe wel bewezen.
Het niveau is toch al maanden dalende. En als je denkt dit is het dieptepunbt verzinnen ze wel weer wat nieuws.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:29:52 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056265
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:28 schreef tipsch het volgende:
Die eric is wel een hufter dat hij z'n date niet gewoon gemakkelijk naar huis heeft gestuurd.
Hij moest zelf rijden en had veel te veel drank op. Kon dus niet echt.
pi_50056270
quote:

[..]

Lieke is juist degene die Huub tegen eric heeft opgezet. Ze vindt Eric onbetrouwbaar. Lieke stond gister gewoon achter de acties van Jaap en Wuup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')