abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50055725
Huub en Jaap hebben een pact...daarbij.... Huub vindt Jaap echt een toffe vent,hij houdt van hem zegt ie...Jaap is ook als je echt verder kijkt dan je neus lang is een jongen die blah blah blah figuren haat en ze neer wil halen waar ie maar kan...ik geef hem geen ongelijk daarin
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 3 juni 2007 @ 12:09:27 #27
16715 Mylene
*schatje*
pi_50055733
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Huub en Jaap nog tot 6 uur bezig zijn geweest. Zijn Huub en Jaap echt dikke maatjes nu? Ik vertrouw Jaap namelijk echt voor geen meter.
Huub gaat zelfs een brief aan Cora schrijven dat ze zich niet zo druk moet maken. Verder stoken de heren elkaar op. Huub Jaap meer dan Jaap Huub.

Volgens mij zijn ze tot 3 uur bezig geweest, schoonmaken toen en daarna slapen.
pi_50055748
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef riri het volgende:
het hoort allemaal bij het spel...mensen gek maken...tis de normale wereld niet...gaat om veel centjes

je gaat daar niet zitten om te punniken lijkt me.
die nieuwe date van erik is een ontzettende flapdrol...komt ook al totaal geen energie uit
is gewoon ontzettend aardig, maar veel te zacht, had huub in zijn situatie al de hele villa doorgerost.
huub zit wel te lachen om al die bedreigingen buiten de villa, maar denk als hij inderdaad de villa verlaat dat hij moet gaan oppassen.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:10:09 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_50055754
Spannend. NOT.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50055759
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap hebben een pact...daarbi...j Huub vindt Jaap echt een toffe vent,hij houdt van hem zegt ie...Jaap is ook als je echt verder kijkt dan je neus lang is een jongen die blah blah blah figuren haat en ze neer wil halen waar ie maar kan...ik geef hem geen ongelijk daarin
Waarom trekt hij dan met Huub op?
  zondag 3 juni 2007 @ 12:10:25 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50055761
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef riri het volgende:
Huub vindt Jaap echt een toffe vent,hij houdt van hem zegt ie...
Dat heeft Huub ook meerdere keren over Eric gezegd. We weten inmiddels hoe serieus je dat moet nemen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50055775
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:

[..]

Waarom trekt hij dan met Huub op?
Omdat hij geen andere back-up heeft.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:11:54 #33
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50055798
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met mensen wegjagen win je niets hoor. Nog niet tenminste. Dan komt er gewoon een nieuwe.
Een nieuwe vind ik wel winst. Het "spel" zit zo vast als een huis en veel nieuws is er niet meer te bedenken.

Dat terror gedoe ben ik meer dan zat, zowel van Huub, als van Jaap, het gaat gewoon vervelen en is enorm voorspelbaar.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:14:03 #34
16715 Mylene
*schatje*
pi_50055843
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heeft Huub ook meerdere keren over Eric gezegd. We weten inmiddels hoe serieus je dat moet nemen.
Alleen heeft Huub in het gastenboek van de site van die journalist die over Jaap schreef gelezen dat Eric stookt in de relatie van hem met Lieke en dat ie niet te vertrouwen is. Verder vindt Huub dat Eric niet loyaal genoeg is tegenover hem.
pi_50055850
Goedemorgen :W
pi_50055874
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef robert2006 het volgende:

[..]

is gewoon ontzettend aardig, maar veel te zacht, had huub in zijn situatie al de hele villa doorgerost.
huub zit wel te lachen om al die bedreigingen buiten de villa, maar denk als hij inderdaad de villa verlaat dat hij moet gaan oppassen.
zoals huub al duidelijk maakte van de week....als je IN het spel zit gaat het om het winnen,daar heb je veel voor over....na het spel schud je elkaar de hand en feliciteer je de winnaar en ga je weer verder

zo hoort het ook...de scheidsrechter bepaalt of iets wel of niet kan in het spel en tot nu toe zitten Jaap en Huub er nog steeds...dus

Bedreigingen buiten de villa....slaat natuurlijk nergens op dat je daar voor moet op gaan passen.
Als die gebeuren is het werk voor de politie,want degene die bedreigt is strafbaar
pi_50055891
Doet Eric nu voorkomen dat Huub hem onder water naar hem uitgehaald heeft?
Zal wel in de val gebeurt zijn.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:16:29 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50055897
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Alleen heeft Huub in het gastenboek van de site van die journalist die over Jaap schreef gelezen dat Eric stookt in de relatie van hem met Lieke en dat ie niet te vertrouwen is. Verder vindt Huub dat Eric niet loyaal genoeg is tegenover hem.
Daar heeft Huub helemaal gelijk in. Eric koos heel vaak de kant van Palma of wie dan ook. Niet vaak de kant van Huub. Later werd dat afgedaan alsof het onderdeel van het spel was, maar nu blijkt dat opeens toch niet zo te zijn geweest.
pi_50055909
huub mag van mij oprotten!
pi_50055917
komt nooit meer goed tussen erik en huub

denk dat achter erik ook weg wil hebben
  zondag 3 juni 2007 @ 12:17:29 #41
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50055919
Ik zou het wel een goed idee vinden om de buikvelverwijderoperatie van Natasia als stemming in het spel te gooien.
Zal wel niet gebeuren, er zal wel een deal liggen met de kliniek die niet genoemd mag worden.

Dat begrijp ik trouwens ook niet, voor de meeste dingen is er een stemmingsronde en voor die operaties niet?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_50055936
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest (en daar bedoel ik ook de kijkers mee) nemen het veel te serieus.
In een spel is heel veel geoorloofd. De enige rechter is de scheidsrechter en er zijn spelregels...als je je daaraan houdt kan er niet veel mis gaan.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:19:04 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_50055949
Eric: Jaap was ook vies bezig, hij heeft mij in mijn gezicht gespuugd.
Alex: Ja.
Tot zover de bijdrage van Alex.
― Mark Twain
  zondag 3 juni 2007 @ 12:19:18 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50055955
Dus Eric eruit over een paar weken. Die heeft geen echte backup meer.
pi_50055963
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar heeft Huub helemaal gelijk in. Eric koos heel vaak de kant van Palma of wie dan ook. Niet vaak de kant van Huub. Later werd dat afgedaan alsof het onderdeel van het spel was, maar nu blijkt dat opeens toch niet zo te zijn geweest.
Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.
Door wat hij nu doet verliest hij respecht van de buitenwereld, en dus zal hij ook zakken in de popupop.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:20:47 #46
111260 Charmian
a little joy
pi_50055993
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef blomst het volgende:

[..]

Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.
Door wat hij nu doet verliest hij respecht van de buitenwereld, en dus zal hij ook zakken in de popupop.
Dat heeft hij toch gedaan gisteren?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 3 juni 2007 @ 12:20:50 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50055994
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef riri het volgende:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest neemt het veel te serieus.
Je kunt het spel op vele manieren spelen. Jezelf verlagen tot het niveau van Huub en Jaap is één manier inderdaad.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:21:03 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_50055997
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef riri het volgende:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest (en daar bedoel ik ook de kijkers mee) nemen het veel te serieus.
In een spel is heel veel geoorloofd. De enige rechter is de scheidsrechter en er zijn spelregels...als je je daaraan houdt kan er niet veel mis gaan.
Eensch
― Mark Twain
  zondag 3 juni 2007 @ 12:21:33 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50056008
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef blomst het volgende:

[..]

Als ik zijn weblog zo lees heeft hij dat ook gedaan.
pi_50056018
Maar 't is niet helemaal handig dat 't 'over' is tussen Huub en Eric, Huub moet 't nu hebben van Lieke en Jaap en das ook niet helemaal stabiel.. Het enige voordeel voor Huub is, dat zowel Lieke als Jaap allebei ook geen goeie back-up hebben, en op die manier houden ze elkaar wel in de kooi denk ik.
Toch is 't jammer, ik gun Huub net zo'n stabiel groepje als BAN. Met SHE was dat ook zo, maar nu is 't steeds 'n zooitje rondom Huub's 'bondgenoten'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')