Huub gaat zelfs een brief aan Cora schrijven dat ze zich niet zo druk moet maken. Verder stoken de heren elkaar op. Huub Jaap meer dan Jaap Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Huub en Jaap nog tot 6 uur bezig zijn geweest. Zijn Huub en Jaap echt dikke maatjes nu? Ik vertrouw Jaap namelijk echt voor geen meter.
is gewoon ontzettend aardig, maar veel te zacht, had huub in zijn situatie al de hele villa doorgerost.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef riri het volgende:
het hoort allemaal bij het spel...mensen gek maken...tis de normale wereld niet...gaat om veel centjes
je gaat daar niet zitten om te punniken lijkt me.
die nieuwe date van erik is een ontzettende flapdrol...komt ook al totaal geen energie uit
Waarom trekt hij dan met Huub op?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap hebben een pact...daarbi...j Huub vindt Jaap echt een toffe vent,hij houdt van hem zegt ie...Jaap is ook als je echt verder kijkt dan je neus lang is een jongen die blah blah blah figuren haat en ze neer wil halen waar ie maar kan...ik geef hem geen ongelijk daarin
Dat heeft Huub ook meerdere keren over Eric gezegd. We weten inmiddels hoe serieus je dat moet nemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef riri het volgende:
Huub vindt Jaap echt een toffe vent,hij houdt van hem zegt ie...
Een nieuwe vind ik wel winst. Het "spel" zit zo vast als een huis en veel nieuws is er niet meer te bedenken.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met mensen wegjagen win je niets hoor. Nog niet tenminste. Dan komt er gewoon een nieuwe.
Alleen heeft Huub in het gastenboek van de site van die journalist die over Jaap schreef gelezen dat Eric stookt in de relatie van hem met Lieke en dat ie niet te vertrouwen is. Verder vindt Huub dat Eric niet loyaal genoeg is tegenover hem.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub ook meerdere keren over Eric gezegd. We weten inmiddels hoe serieus je dat moet nemen.
zoals huub al duidelijk maakte van de week....als je IN het spel zit gaat het om het winnen,daar heb je veel voor over....na het spel schud je elkaar de hand en feliciteer je de winnaar en ga je weer verderquote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is gewoon ontzettend aardig, maar veel te zacht, had huub in zijn situatie al de hele villa doorgerost.
huub zit wel te lachen om al die bedreigingen buiten de villa, maar denk als hij inderdaad de villa verlaat dat hij moet gaan oppassen.
Daar heeft Huub helemaal gelijk in. Eric koos heel vaak de kant van Palma of wie dan ook. Niet vaak de kant van Huub. Later werd dat afgedaan alsof het onderdeel van het spel was, maar nu blijkt dat opeens toch niet zo te zijn geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen heeft Huub in het gastenboek van de site van die journalist die over Jaap schreef gelezen dat Eric stookt in de relatie van hem met Lieke en dat ie niet te vertrouwen is. Verder vindt Huub dat Eric niet loyaal genoeg is tegenover hem.
Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft Huub helemaal gelijk in. Eric koos heel vaak de kant van Palma of wie dan ook. Niet vaak de kant van Huub. Later werd dat afgedaan alsof het onderdeel van het spel was, maar nu blijkt dat opeens toch niet zo te zijn geweest.
Dat heeft hij toch gedaan gisteren?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.
Door wat hij nu doet verliest hij respecht van de buitenwereld, en dus zal hij ook zakken in de popupop.
Je kunt het spel op vele manieren spelen. Jezelf verlagen tot het niveau van Huub en Jaap is één manier inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef riri het volgende:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest neemt het veel te serieus.
Eenschquote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef riri het volgende:
Ik denk ook dat Huub en Jaap de enige bewoners zijn die echt snappen dat het een SPEL IS en er een SPEL VAN MAKEN...de rest (en daar bedoel ik ook de kijkers mee) nemen het veel te serieus.
In een spel is heel veel geoorloofd. De enige rechter is de scheidsrechter en er zijn spelregels...als je je daaraan houdt kan er niet veel mis gaan.
Als ik zijn weblog zo lees heeft hij dat ook gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Huub had Eric het duidelijk kunnen maken dat hij niet mmeer zijn backup is en dan verder links laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |