He... hoe dat zo??quote:Op zondag 3 juni 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet morgen trouwens werken.
Ja maar.. normaal. Ben ik dan vrij.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ook
Van 08.00 tot 13.00 uurVeel te vroeg opstaan!
We zijn donderdag en vrijdag verplicht om verlof op te nemen ivm de verhuizing van de afdeling. Vandaar dat ik morgen maar ga werken. Scheelt me een vakantiedag.quote:
Powerposter FTWquote:Op zondag 3 juni 2007 18:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik maak alles wat ik morgen mis donderdag en vrijdag wel goed.
mja, ik zou het zelf niet maken, maar het was best lekker.quote:
Je houdt een mooi echec aan wat betreft bier drinken hè!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik zou het zelf niet maken, maar het was best lekker.
Nu weer bierdrinken, aju met een du
Alweer bier?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik zou het zelf niet maken, maar het was best lekker.
Nu weer bierdrinken, aju met een du
spinaziequote:
mja...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heul niet!Spinazie is best lekker, vooral spinazie à la crème
mits van die blokjes, uit de DIEPVRIESquote:Op zondag 3 juni 2007 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oeh nee, dat vind ik zo vies! Gewone spinazie is dan weer wel te eten.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik eet het allebei zonder tegenzinquote:Op zondag 3 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh nee, dat vind ik zo vies! Gewone spinazie is dan weer wel te eten.
Helder!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
Vloer geschrobt. Tomcat met ant etc aan de gang gekregen. En bij de Heerlijckheid geweest
Pheno...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
Vloer geschrobt. Tomcat met ant etc aan de gang gekregen. En bij de Heerlijckheid geweest
eeey Popeyequote:Op zondag 3 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh nee, dat vind ik zo vies! Gewone spinazie is dan weer wel te eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
That's mequote:
Heyquote:
leuk, dodelijk vermoeiend, verbrand, warm, veel zon, gehorig hotel, trappen lopen (eiffeltoren) veel varen over de seine, heeeeeeeel veeeeeel foto's (binnenkort een kleine selectie online) en vooral ff lekker er tussen uit!quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
leuk, dodelijk vermoeiend, verbrand, warm, veel zon, gehorig hotel, trappen lopen (eiffeltoren) veel varen over de seine, heeeeeeeel veeeeeel foto's (binnenkort een kleine selectie online) en vooral ff lekker er tussen uit![afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |