Je mag wel vast die van volgende week neerzetten hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat klopt, had de verkeerde weeknummers ingevoerd, maar ik zie dat de juiste foto's al vóór de uitzending geplaatst waren, dus ik heb ze maar weer weggehaald.
Dat vind ik zo spoilerig. :pquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Je mag wel vast die van volgende week neerzetten hoor!![]()
Volgens mij was het juist de bedoeling dat ze niet duidelijk zichtbaar waren. Aangezien niet iedereen de foto's al wil zien voordat ze in de uitzending geweest zijn... of zo...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef Miss_S het volgende:
zo kunnen we ze tenminste goed zien
Melrose
[afbeelding]
Jaeda
[afbeelding]
Michelle
[afbeelding]
Eugena
[afbeelding]
Brooke
[afbeelding]
Anchal
[afbeelding]
A.J.
[afbeelding]
Megg
[afbeelding]
Caridee
[afbeelding]
Amanda
[afbeelding]
Die discussie is nu al 1000 keer geweest en elke week begint er weer iemand over. De foto's mogen gewoon gepost worden zodat er al over gepraat kan worden, dat is geen spoileren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist de bedoeling dat ze niet duidelijk zichtbaar waren. Aangezien niet iedereen de foto's al wil zien voordat ze in de uitzending geweest zijn... of zo...
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die discussie is nu al 1000 keer geweest en elke week begint er weer iemand over. De foto's mogen gewoon gepost worden zodat er al over gepraat kan worden, dat is geen spoileren.
zie OP!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist de bedoeling dat ze niet duidelijk zichtbaar waren. Aangezien niet iedereen de foto's al wil zien voordat ze in de uitzending geweest zijn... of zo...
quote:
wijs jij me even aan waar dat staat dan? Voor het gemak quote ik de OP voor je...quote:
zucht...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:19 schreef LeBeau het volgende:
ANTM Cycle 7 is weer begonnen in Nederland. De succesvolle reality reeks uit America, die daar alweer zijn achtste serie heeft afgerond, is elke week te zien om half 9 op RTL 5.
De deelneemsters:
[afbeelding]
Bovenste rij: Anchal, Amanda, Michelle, Monique, AJ, CariDee, Jaeda.
Onderste rij: Megg, Brooke, Melrose, Eugena, Megan, Christian.
Afvallers: tot nu toe is Christian afgevallen.
Nee, maar als jij de afgelopen topics een beetje gevolgd zou hebben, zou je weten dat deze discussie al 100 keer langs is gekomen en dat er besloten is dat de foto's gewoon geplaatst mogen wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wijs jij me even aan waar dat staat dan? Voor het gemak quote ik de OP voor je...
[..]
zucht...
Uit de OP van het vorige topic.quote:Geen spoilers in dit topic over wie er uit vliegt of wint, wees daarbij ook voorzichtig met spoilertags!
De foto's van de aflevering erna (behalve bij de make overs) staan vaak in de week voor de betreffende aflevering al hier. Het zijn geen spoilers en er kan over de foto's dan alvast gediscussieerd worden. Ook leuk om te kijken of jouw mening klopt met die van de jury. Leuke zou zijn als er elke week van iedereen een lijstje komt met favorieten! let's make this topic fabulous .
En natuurlijk niet zeiken of trollen... het is altijd een van de leukste topics van FOK! .
zucht nog maar es een keertje dan...hoeveelste NTM is dit inmiddels? inclusief de nederlandse? altijd is het al zo gedaan en elke keer begint er wéér iemand over te janken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wijs jij me even aan waar dat staat dan? Voor het gemak quote ik de OP voor je...
[..]
zucht...
Cycle 3 was inderdaad het leukst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Jerruh het volgende:
jij mag lui zijn.
ik ben trouwens momenteel heel cycle 3 weer aan het kijken! dat was nog es pit en spanning! met janice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |