Nee Covent Garden bedoel ik niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:57 schreef Aventura het volgende:
Covent Garden?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind Anchal echt wat hebbenze heeft gewoon iets betoverends..
Ik kan er echt niet over uit... Maar ze is ook gewoon niet grappig... Om Jade kon ik nog wel lachen (somsquote:
klopt.. monique is gewoon sickquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet over uit... Maar ze is ook gewoon niet grappig... Om Jade kon ik nog wel lachen (soms)!
inderdaad... Feestquote:Op maandag 11 juni 2007 21:32 schreef Suuz_ het volgende:
het zegt al meer dan genoeg dat ze er het meest van baalt dat Melrose een feestje gaat bouwen!
Als ze dit echt had gewild had ze daar boven gestaan! Dus opzouten!!
Ja denk dat je gelijk hebt over Melrose, jammer is dat.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
inderdaad... Feest.. Ben alleen bang dat Melrose nu de bitch gaat worden..
vind Brooke zooo cute![]()
Ik vind/vond monique ook een erg mooie vrouw, maar denk nietdat ze de modellen wereld aan zou kunnenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef superhero87 het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik Monique wel 1 van de mooisten, maar ik begrijp ook waarom ze naar huis is gestuurd.
Maar in de 7 ANTM seizoenen is zij denk ik 1 van de mooiste zwarte vrouwen die ertussen zaten.
jaa dat gospel gebeuren haha hilarisch echt super!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef tessie het volgende:
Ik moest echt wel lachen toen de jury dat ' liedje' ging zingen
En blij dat Monique weg is!
En ze vonden haar eerdere prestaties ook niet goed uitkomen op de foto, hoewel ze haar live wel mooi vondenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
Ze was ziek en volgens de jury niet ziek genoeg zegmaar.
Ja dat hoop ik dan wel... maar volgens mij wordt het gedrag buiten de 'judging room' veel te weinig meegenomen in het daadwerkelijke besluit... vandaar dat ik daar ook zo nieuwsgierig naar ben...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:07 schreef maaike1987 het volgende:
Ze dachten gewoon dat monique het niet graag genoeg wilde.. terwijl ze het gevoel hadden dat eugena wel het in zich had om echt model te worden.. Denk ook dat al dat gebitch van haar mee heeft gespeeld..
Hahaha, nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is jouw naam trouwens gebaseerd op het gelijknamige jurylid uit ANTM?
Dat klopt, had de verkeerde weeknummers ingevoerd, maar ik zie dat de juiste foto's al vóór de uitzending geplaatst waren, dus ik heb ze maar weer weggehaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Ace1 het volgende:
Dat zijn toch foto's van vorige week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |