Is dat geen spoilerachtig iets dan..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand de foto's van volgende week?![]()
![]()
nee, dat doen we altijd in de NTM topicsquote:
Ik weet niet waar ik ze vinden kanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, dat doen we altijd in de NTM topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's kon ik niet vinden
[ Bericht 40% gewijzigd door Vlinder op 05-06-2007 17:34:47 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lovelii_Bitch
Als je volgende week kijkt zul je zien dat de foto's nog best meevallen gezien de omstandigheden.quote:
Reflectie van de kettingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef nieky het volgende:
Op de 4e foto van Megan heeft ze toch wel een hele gekke plooi in haar arm?
Over het algemeen reflecteren dingen niet op mijn lichaam, het is gewoon erg raar.quote:
Die lappen stof om de rok heen maken een beetje een rare vouw. Zie je aan de andere kant ook, alleen ziet het daar minder stom uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Marvellous het volgende:
En wat is dat voor bochelkont op de foto van CariDee?!
Eerst werd het altijd gedaan net ná de aflevering.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, dat doen we altijd in de NTM topics
Al tijden gewoon de week voor de aflevering komt. Echt spoilers zijn het niet en je kan alvast discusieren o ver de foto'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Eerst werd het altijd gedaan net ná de aflevering.
Nope. Dit is de runway episode, en met deze bagger moeten we het doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Al tijden gewoon de week voor de aflevering komt. Echt spoilers zijn het niet en je kan alvast discusieren o ver de foto's
Maar was er niet ook een gewone shoot volgende week?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nope. Dit is de runway episode, en met deze bagger moeten we het doen.
Keien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zo'n egoistisch mormel is het wel: ik ben beter dan de rest dus de rest kan stikken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:25 schreef Xennia het volgende:
Monique! Zou het wel klasse vinden als het haar niet zou raken wanneer de anderen haar stelselmatig negeren
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind Anchal echt wat hebbenze heeft gewoon iets betoverends..
Verder vind ik Brooke, AJ en CariDee leuk![]()
ja hoor, als het er maar geen is die er nog in zitquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef tamaRaaa het volgende:
Wilt er nog iemand foto's van een kanidaat van antm?![]()
(mag altijd ook van andere cycle's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |