O, wat ben je weer burgelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan er niet een vliegtuig op die hele fucking kutvilla vallen?!
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, uit hun lijden verlossen en snel graag![]()
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Binnen de smalle marges van DGK zeker. De nachtploeg is sowieso een toonbeeld van helderheid en beschaving vergeleken met de ochtendjassen. Maar toch...
Je grenzen verwateren, verloederen, verdwijnen als je dit programma volgt. Be real, don't Be queen. Kun je je voorstellen dat je een jaar geleden je afvroeg welk standje B met A nu bewerkstelligde, dat je commentaar gaf op de levensvisies van een Amanda, dat je het karakter van een boertje uit Oldenzaal trachtte te doorgronden en dat je uiteindelijk dan maar sympathie ophoestte voor een obese asperger?
Misschien maar ik zie je er toch niet echt voor aan.
Die heeft d'r prioriteiten ook helemaal verkeerd liggen inderdaad. Toen ze haar mond dicht moest houden over Huub naar Istanbul, deed ze hem open. Nu ze haar mond open had moeten doen, over het terroriseren van een onschuldige aardige vent, hield ze hem dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef AutumnTears het volgende:
Gatver wat is die Lieke gemeen zeg bah bah
Wat doet/zegt ze dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef AutumnTears het volgende:
Gatver wat is die Lieke gemeen zeg bah bah
Mooi gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat moeilijk is.
Elke dag opnieuw wat verzinnen is moeilijk.
En wij blijven maar om actie schreeuwen.
Bij BB was je al blij als ze een keer ruzie maakte.
Nu willen we steeds meer.
Concur.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan er niet een vliegtuig op die hele fucking kutvilla vallen?!
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, uit hun lijden verlossen en snel graag![]()
spreid je winkansen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Wat is nou de deal met die Lieke, aan wiens kant staat zij nou?
Ik ben verward, ik voelde net een klein beetje sympathie voor Lieke...![]()
Lieke is een opportunist, die staat aan iedere kant die haar het best uitkomt.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Neu zo zie ik dat niet. Jaap is in z'n acties voor 90% acteur. Z'n godfather en King Jaap labeltjes verzint hij juist om zichzelf ietwat ongeloofwaardig/minder serieus te maken, da's voor die theatrale vorm. Ik vind niet dat Jaap achter Huub aanhuppelt, andersom wel. Jaap komt slecht uit de verf tijdens een actie naast de agressieve kuthuub en dat weet Japio. Een ingebakken minderwaardigheidscomplex dat niet geacteerd is, zie ik bij Japio ook niet echt overigens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is komisch, Jaap roept mededogen op, Jaap is sympathiek, maar Jaap laat zich net zo makkelijk meeslepen door iemand als Huub.... Jezelf uitgeven voor de Godfather en de King of Gossip wilt nog niet zeggen dat je dat ook bent... Vooralsnog hobbelt ie achter iemand aan die verblind is door zijn eigen ego en scheepsladingen drank, en zijn strategische inzicht overstijgt het ingebakken minderwaardigheidscomplex nog láng niet. Hoezeer hij zich ook in theatrale vorm boven de situatie wilt stellen...
Vergeet die sympathie maar even. Ze bleef bewust afzijdig tijdens de terror tegen Alex en zei dat ook steeds, en later stond ze er verschillende keren om te lachen. En dan wel meejammeren als het om de luxe-borsten van Natasja gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Vind Lieke niet gemeen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft d'r prioriteiten ook helemaal verkeerd liggen inderdaad. Toen ze haar mond dicht moest houden over Huub naar Istanbul, deed ze hem open. Nu ze haar mond open had moeten doen, over het terroriseren van een onschuldige aardige vent, hield ze hem dicht.
Quod licet Jovi non licet bovi. Voor mij is het een groente derivaat en geen spiegel gluurder.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?
Mag jij me uitleggen waarom ze erom moest lachen dat een aardige, hardwerkende verpleegkundige werd besmeurd en geduwd en bekogeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Lieke niet gemeen.
Ze wil huub niet belemmeren.
Moet ze dan nou weer gaan ruzie maken met Huub.
Dat is dan ook weer niet goed.
En mag Huub zijn spel weer niet spelen.
Hier ben ik het ook zeker helemaal mee eens trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik kan me herrinneren dat het bezoek van Brian en dan met name de broer minimaal zo ..... mishandelend was? De intimidatie van mensen is groots geweest. De verjaardagsvisite van Natasja was ook niet te beroerd om even de lach van de dag te maken. ( ja, mama Tas kreeg wel haar kindjes op bezoek! Zelf nam ze niet de moeite om eens haar best te doen voor de PP en daarmee voldoende CP te halen voor een bezoek van haar meiske)
Dus als het om bezoek tegenover Huub gaat zou ik ook wat minder..... voorkomend zijn? In dat huis? ( Eric was ook niet erg aardig toen Lieke op bezoek kwam bij Huub. Weinig privacyeg gund toen! )
Ja en dus?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Jaap is dus wél Jaap van Otterlo
Volgens mij is dat een grap hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom ze erom moest lachen dat een aardige, hardwerkende verpleegkundige werd besmeurd en geduwd en bekogeld.
en Jaap Caneelquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Welneequote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"quote:
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu zo zie ik dat niet. Jaap is in z'n acties voor 90% acteur. Z'n godfather en King Jaap labeltjes verzint hij juist om zichzelf ietwat ongeloofwaardig/minder serieus te maken, die theatrale vorm. Ik vind Jaap niet dat Jaap achter Huub aanhuppelt, andersom wel. Jaap komt slecht uit de verf tijdens een actie naast de agressieve kuthuub en dat weet Japio. Een ingebakken minderwaardigheidscomplex dat niet geacteerd is, zie ik bij Japio ook niet echt overigens.
Hoe is het dan mogelijk dat die Jaap gewoon bezig is met films maken?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"
En nu zegt ie ... van Otterlo...
Vrijwillig tegen betaling, zeg maarquote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.
Dus hij is vrijwillig gekomen.
En Eric had die vent toch weer aangerand wat is dan erger.
the mystery continuesquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Dan verschillen we van mening. Ik heb respect voor verpleegkundigen en nog meer als ze sympathiek zijn en onder zoiets kalm weten te blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.
Dus hij is vrijwillig gekomen.
En Eric had die vent toch weer aangerand wat is dan erger.
Geen idee? Ik ga alleen maar van de uitspraken van Huub uit, ik ben niet zoals 80 % hier die alles tot de bodem gaat uitzoeken... no detectiveshit 4 me.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat die Jaap gewoon bezig is met films maken?
Jaap Ameszquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Een googletje van 20 seconden en klaar ben jequote:Op zondag 3 juni 2007 01:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ga alleen maar van de uitspraken van Huub uit, ik ben niet zoals 80 % hier die alles tot de bodem gaat uitzoeken... no detectiveshit 4 me.
Huub zei vorige week dat Elvis nog in leven is.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"
En nu zegt ie ... van Otterlo...
Maar ik geloof dus dat hij nu met Huub in zee gaat om Huub zo op te fokken (een katalysator te wezen), opdat Huub veel te ver gaat (al dan niet voor een directe exit of een exit via stemming)..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.
Klopt, Huub is veel minder origineel als Jaap, maar is wel overheersend, dus dan zal Jaap ondersneeuwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.
Narcisme en asperger bevinden zich in een ander spectrum. Wat de speigel denkt te zien is geen spiegelbeeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Quod licet Jovi non licet bovi. Voor mij is het een groente derivaat en geen spiegel gluurder.
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik heb respect voor verpleegkundigen en nog meer als ze sympathiek zijn en onder zoiets kalm weten te blijven.
Ik SM principieel niet met mensen die willen speigelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Narcisme en asperger bevinden zich in een ander spectrum. Wat de speigel denkt te zien is geen spiegelbeeld.
Ik denk... ik noem het maar even. Niet om de baas te spelen, maar om duidelijk te zijn.
![]()
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heetquote:Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Huub noemt de achternaam van Alex.
Problemen mee?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heet
Terwijl ik juist besloot hem niet te noemen. Maar goed, we kunnen nog hopen dat dit bezoek hem aardige nieuwe geinteresseerden oplevert.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heet
Nee, natuurlijk is Huub niet veel onorigineler dan Jaap... Huub kan zich redden in sociale omgevingen en Jaap spéélt dat hij zich kan redden in sociale omgevingen door zich als een soort tekenfilmfiguur op te werpen. Jaap weet prima dat hem dat buiten DGK niet lukt, maar in de karikaturale context van DGK gaat het hem prima af... Dat is precies wat Jaap in de persoon van Huub idealiseert, en dus ook hetgeen waar hij voor moet oppassen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt, Huub is veel minder origineel als Jaap, maar is wel overheersend, dus dan zal Jaap ondersneeuwen.
Misschien heeft hij nog iets te veel alcohol in zijn bloed.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:07 schreef Tissik het volgende:
Als Eric die Alex echt leuk zou vinden, zou hij wel meer aandacht aan hem schenken, ipv al zijn aandacht te richten op het gekibbel met Jaap en vooral Huub. Alex zit er wat verloren bij, ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij niet in zijn auto stapt en lekker naar huis gaat?![]()
Eens!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........quote:Op zondag 3 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ik juist besloot hem niet te noemen. Maar goed, we kunnen nog hopen dat dit bezoek hem aardige nieuwe geinteresseerden oplevert.
Huub is zo venijnig dat ik het risico niet wilde nemen dat het toch de echte naam zou zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........![]()
Ik stel voor alvast over te schakelen naar meer aktie.... de anale sex....quote:
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is Huub niet veel onorigineler dan Jaap... Huub kan zich redden in sociale omgevingen en Jaap spéélt dat hij zich kan redden in sociale omgevingen door zich als een soort tekenfilmfiguur op te werpen. Jaap weet prima dat hem dat buiten DGK niet lukt, maar in de karikaturale context van DGK gaat het hem prima af... Dat is precies wat Jaap in de persoon van Huub idealiseert, en dus ook hetgeen waar hij voor moet oppassen.
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is het de moeite waard de streams weer aan te zetten ?
Huub zijn boosheid op Eric, is dan ook absoluut niet grappig bedoeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
Wat een verdomd gezellig stel die MarcoAlex en Eric![]()
Ik ben ervan overuigd dat Jaap in deze Huub aan het playen is.... Jaap is vele malen orgineler met z'n akties en weet dat Huub hem daarin nog niet overtroffen heeft. Dus weinig om bang voor te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Het uurtje pauze is om.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
aaaah, dat medium, hilarisch!quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is nu bijna weer zo grof.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.
Is zo, ziet er heel vreemd uitquote:Op zondag 3 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...
Ik zeg...............IN HET ZWEMBAD ermeequote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef CoT het volgende:
wat een gore viespeuk die flikker
spugen in jaaps zn gezicht
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
Om de vernedering van een beschaafde en vriendelijke gast even aan te geven: op het shirt van Alex zit olie van de eerste pest-sessie.
[afbeelding]
Wel hé?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Echt te triest voor woorden allemaal.
Ach kom, wat hier vanaf middernacht gebeurt is vele malen erger.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |