Uhh dat heb ik Piet de Visser nooit horen doen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Piet de Visser award is meer iets voor iemand die altijd overal de onbekende namen opvist of over onbekende talenten begint.
Beschouw verwoorde het ooit eens mooi; iets met room van de melk halen ofzo, iets in die trant.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij begint inderdaad altijd over de bekende nieuwe lichting, in de zin van: 'ja, die heb ik daar al zien spelen' enz.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef Grulez het volgende:
Is er al een Bas Roorda award?
Dan opper ik voor de Jorge Campos of de Rene Higuita award voor de kleurijkste persoonlijkheid van VBLquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Of de Oscar Moens-award. Voor de user die de meest simpele posts verpakt in showy woorden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
De Jong Marokko award voor de user met het kortste lontje!
Leonardo award! Die is hier langer en daar maak ik dus helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Angelos Charisteas award - voor de user met het meest gebrekkig Nederlands.
Die 2 kunnen wel samengevoegd en dan naar BonJoviquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Kenneth Perez award - voor de user die niet begrepen wordt door zijn mede clubfans.
Angelos Charisteas award - voor de user met het meest gebrekkig Nederlands.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Of de Oscar MoensPeter Wekking-award. Voor de user die de meest simpele posts verpakt in showy woorden.
Of je weer even 83 icoontjes wil ontwerpen.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Die 2 kunnen wel samengevoegd en dan naar BonJovi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |