Dit dusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef Liess het volgende:
hier kan niet anders dan commentaar op komen.
Het is ook wel logisch, een moeder die de verjaardag van haar dochter bekijkt op video.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef Liess het volgende:
hier kan niet anders dan commentaar op komen.
Ik had het over je topic... maargoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch, een moeder die de verjaardag van haar dochter bekijkt op video.
Zo treurig.
de beelden waren niet fraai...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:50 schreef F04 het volgende:
Ik heb effe de beelden terug gekeken van de stemronde. Kut dat ik 't gemist had.
Ja want die cadeau's komen echt niet van mama... maar van oma John de M.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Zo triest, de kinderen doen iets voor hun moeder, ipv andersom.
Ze is in ieder geval volwassenaar dan die psycho moeder van 'r.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
Zelfs ik zie duidelijk dat dat meisje enorm gegroeid is vergeleken met een paar maanden geleden.
Die maanden zonder cheyenne krijgt Natasia dus nooit meer terug
Ja, eigenlijk dacht ik wel dat jij zo zou zijn.... sorry, te laag ingeschat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, en je dacht serieus dat ik dat niet door had.![]()
Ik bedoel het gebeuren rond de verjaardag van Cheyenne.quote:
okquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel het gebeuren rond de verjaardag van Cheyenne.
mag ik mein opa's fiets zuruck?...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
In der Beschrenkung zeigt sich der Meister!![]()
Het lijkt wel of iedereen het ziet behalve dat monster zelfquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
Cheyenne had een perfekte verjaardag volgens Tas.![]()
Wat ik zag was dat het lieve meisje haar tranen nauwelijks kon bedwingen.![]()
Potloodventer met een kleintje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
In der Beschrenkung zeigt sich der Meister!![]()
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Dank je Disana, mooie caps, ik heb wel tranen in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef ericahysterica het volgende:
die opgedroogde traan op het wangetje van dit meisje.....een meisje dat wordt geroemd om haar volwassenheid.....we hebben het dus over een meisje van 10 jaar! zum kotsen
Tis geen egoisme.... ze doet het allemaal voor de kindjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Je valt toch stil bij zoveel egoîsme.
Ja, die klopt wel niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?
Wat denk jij wel niet!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?
NIEMALS ! ! ! !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik mein opa's fiets zuruck?...
Wat je soms al niet moet doen om te voorkomen dat iemand je gaat verbeteren zonder dat het terecht is... hoe vaak ik daar wel niet van sta te kijkenquote:
Makkelijk lullen, gebeurt in het andere geval ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef ericahysterica het volgende:
je mag N in de hens steken als ze langer als een jaar blijft
Dat is knap als je je emoties zo onder controle kan houden, mij lukte het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Volgens Natasia heeft wel degelijk emoties alleen laat ze het niet zien.
Go, woman, go!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat je soms al niet moet doen om te voorkomen dat iemand je gaat verbeteren zonder dat het terecht is... hoe vaak ik daar wel niet van sta te kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Ze hebben het over Ton nu?
Maar ik hou zo van gecompliceerd...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we het nou niet nodeloos gecompliceerd maken... Ga vrouw ga![]()
Was eerder andersom.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vernedert Eric nu echt publiekelijk.
Wat een arrogantie.
Ik zou mij niet aan arrogantie schuldig willen maken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vernedert Eric nu echt publiekelijk.
Wat een arrogantie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was eerder andersom.
Wat kan jij toch altijd de boel verdraaien.
Is niet fijn voor dat kind om het idee te hebben dat hij zijn moeder tot last is geweest...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef kissa het volgende:
Tas heeft een zwaar leven geleid: ziekenhuis in, ziekenhuis uit.
Eric begon dat Huub saai was in bed.quote:
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou mij niet aan arrogantie schuldig willen maken...![]()
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef Yollie het volgende:
Natasia heeft het zo zwaar gehad, ziekenhuis in ziekenhuis uit...
Ik denk dat ze vreselijke dingen als kind heeft meegemaakt, waarschijnlijk veroorzaakt door een moeder als dat zijzelf is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgen
Het ging mij om zijn reaktie op Erics vraag aan Natasia of hij het erg zou vinden eruit gestemd te worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric begon dat Huub saai was in bed.
Toen kwam die opmerking van Huub pas.
Jij was toch nooit een Eric fan.
Hij mocht gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
Jaap gaat slapen om half elf
Hoe weet jij dat hij geen potloodventer is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bist![]()
Danke schön! Danke vielfalt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bist![]()
Daar overviel je mij een beetje mee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgen
six feet under.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Goed niveau bij Eric en Alex.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[SC # 110] 2 Evolve or not 2 Devolve
Ga jij nou maar streepjes door goed Nederlands zetten en vervolgens nog eens beweren dat het fout was, om er tenslotte een flauw grapje van te maken. Dat is net zo onnodig dus off-topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[SC # 110] 2 Evolve or not 2 Devolve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |