Huub zelf ziet dat ook wel in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisternacht was ook zo dom. Jaap kwam binnen om te vertellen dat hij zat te chatten op de site van een journalist, wat heel mooi was omdat er ook fokkers reageerden en Jaap alles mocht lezen. Maar Huub had het te druk met een machtsstrijd met Lieke die al uren duurde en steeds over hetzelfde ging.
nee lijkt wel of mijn streams para zijn geworden, zeggen de hele tijd media openen, media gevonden, media openen, media gevonden dus snap er niets van (sorry is off topic i know)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Is je betaalperiode misschien afgelopen?
En, heeft ze het door?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:34 schreef Charmian het volgende:
Mitch neemt Amanda in de zeik over haar 'relatie' met Brian.
'gaatie dat segguh' ja dusquote:
doet ie ook niet en de talpa check was oke, nou ik kijk wel even verder start mijn laptop wel even opnieuw op, godzijdank hebben we fok hoef ik niets te missenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
hier niet alls ok ook geen gebuffer
je disrespect haar eieren...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoer![]()
Huub heeft Jaap.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
LIEVE MENSEN, JULLIE ZIEN TOCH OOK DAT DIT EEN KEERPUNT IN DGK IS, MBT HUUB.
ERIC TREKT ZIJN HANDEN VAN HUUB AF, HUUB HEEFT ALLEEN LIEKE NOG.
Staat sowieso nog op m ijn netvlies. Gillen als een speenvarken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:36 schreef Frasier het volgende:
Nog even een ouder filmpje http://www.youtube.com/watch?v=HGG2-7vluPY
Die reactie van Brain (3:20) naar Lieke toe na de val is werkelijk hilarisch!
wil je soms aandacht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke tolereert Huubje nog.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe ie heel gepikeerd "godverdomme" zegtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat sowieso nog op m ijn netvlies. Gillen als een speenvarken.
En hij krijgt het nog ook.quote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
In wezen zit Mitch Amanda nu gewoon op te geilen.
ow mai kut... minder vet en minder caps lock zou je goed doen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
gaat denk ik niet lukken, natas blijft er gewoon zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
'Het is nog sjteetsj niet gelukt'quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:36 schreef Frasier het volgende:
Nog even een ouder filmpje http://www.youtube.com/watch?v=HGG2-7vluPY
Die reactie van Brain (3:20) naar Lieke toe na de val is werkelijk hilarisch!
dramaqueenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie symboliek, iedereen loopt weg van Huub.
Maar Mitch blijft tof en van mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie symboliek, iedereen loopt weg van Huub.
en niet alleen amanda ook Nasty zit te soppenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
die neemtie in één keer mee, die zit ook al te soppen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat denk ik niet lukken, natas blijft er gewoon zitten
laat haar maar in haar eigen sop gaar koken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en niet alleen amanda ook Nasty zit te soppen![]()
jij had het ook al opgemerktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en niet alleen amanda ook Nasty zit te soppen![]()
BAN fans moeten gewoon zo aandacht trekken? Jammer, normaal kan ook hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
ik reageerde op je tekst, maar had het niet over huub...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Huub is een behoorlijke dramaqueen idd.
Een dramaqueen die nu helemaal alleen buiten zit.
Oh, dàt had ik niet door.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik reageerde op je tekst, maar had het niet over huub...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |