Het zonnetje is binnenquote:
Al geef je een hoer een gouden armband het is en blijft een lelijke slet... Oh nee volgensmij ging ie toch anders...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:15 schreef robert2006 het volgende:
wat ziet amanda er vandaag leuk uit, niet?
ze gaat er steeds beter uitzien
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem toch maar streams want je bent best grappig![]()
eensch ik vind huub irritant , humorloos en respectloos tegen die manquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop het idd niet want ik vind 'm te sympathiek.
Laat Huub zich nou maar weer bezig houden met die rat en stro-hoofd.
En wederom stelt Huub weer een komische vraag.
Oh wij denken hier al verder. Als Eric hem niet wil, zijn er vast talloze andere mannen die hem op de streams of in de uitzending zien die hem wel willen. Hij lijkt me een goede partner, kind adopteren zie ik ook wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:17 schreef demins het volgende:
Ik vind om de een of andere reden een match tussen Eric en Alex niet ondenkbaar. Als ze de tijd er voor gaan krijgen...
Nee, ze mocht haar moeder niet storen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Heeft natasja haar dochter vandaag al gebeld?
We mochten het toch niet meer over Dr. Klapband hebben ??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Henk is wel aan een weekje Zwaluwhoeve toe, alvorens Dr. Clavan van het Bergman kliniekje te consulteren.![]()
Lekker makkelijk met stream 1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
WAARSCHUWING : Deze cap kan Uw hele avond bederven .......
[afbeelding]
Hulde voor de contrastquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hee, wat vind jij van deze?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
We mochten het toch niet meer over Dr. Klapband hebben ??
Kort en krachtig :quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Oh kom op.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat wordt op een spartaanse manier afkicken...
was het 'iets' met afgelikte lelijke boterhammen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Al geef je een hoer een gouden armband het is en blijft een lelijke slet... Oh nee volgensmij ging ie toch anders...
Ze heeft geen ceepees.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Als je naar de streams kijkt en je ziet die kop van Henkie dan is het toch echt On Topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
We mochten het toch niet meer over Dr. Klapband hebben ??
Nee volgensmij iets met vrouwen en veel zelfrespect enzo...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
was het 'iets' met afgelikte lelijke boterhammen?
Er was ook nog iets met hondderduizend sterren en dan weer haar eigen naam.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft geen ceepees.
Ze heeft een leuk liedje gezongen voor Cheyenne:
Engeltje, engeltje, engeltje van goud,
Weet dat mama Tasja van je houdt.
Dat narcistje is hooguit goed voor de sier voor een paar uitjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Not my type of man............ Geef mijM I C H A E L
maar !!
Heeft ze geen cp ervoor gespaart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft geen ceepees.
Ze heeft een leuk liedje gezongen voor Cheyenne:
Engeltje, engeltje, engeltje van goud,
Weet dat mama Tasja van je houdt.
De belangrijkste personen staan altijd op stream 1 en ik ben niet selectiefquote:
Ik ben al blij dat ik dit heb onthouden, ik moest spontaan kotsen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook nog iets met hondderduizend sterren en dan weer haar eigen naam.
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Al geef je een hoer een gouden armband het is en blijft een lelijke slet... Oh nee volgensmij ging ie toch anders...
Precies, is vooral leuk bij Natasja en Amanda. 1 geeft volgens mij de meeste close-ups ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De belangrijkste personen staam altijd op stream 1 en ik ben niet selectiefEre wie ere toekomt
![]()
sorry voor de uitlating,maar wat een primitieve kop heeft die natasja toch!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft ze geen cp ervoor gespaart.
Ze had heeft natuurlijk verwacht [s]dat [/s]ze van "achter" wel zou mogen bellen.
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maar![]()
diep in m'n hart zou ik haar graag van een heel lange trap af willen mieteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maar![]()
Ben jij ook een kindje van God?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoer![]()
Dokken dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Al me streams zijn zwart?
Narcistje ? Als er IEMAND VEEL om anderen geeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat narcistje is hooguit goed voor de sier voor een paar uitjes.
Tis een anaal avondjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Al me streams zijn zwart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |