Ja, er zijn 2 stats... Ik meende me te herinneren dat ik de vorige keer niet in de top 10 zatquote:Op zondag 3 juni 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van de 3FM topics?
-gevonden- Topic 153
Zo hard wordt er in het weekend niet gepost over het algemeenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n gemiddelde de afgelopen dagen al flink omlaag gehaald...
Nu heb ik weer een eigen internetverbinding, dus kan ik het weer gaan inhalen.![]()
Lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Glacier het volgende:
Mja, en wij zijn nu aan het BBQ'en
Het was ook een beetje broeierig vandaag....
Das stomquote:
Meestal zit m'n weekend wel vol met allerlei dingen, nu ben ik er een keer en meteen gaat het topic snelquote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo hard wordt er in het weekend niet gepost over het algemeenHoewel er dit keer een uitzondering tussen zat
Gaan we die horen vandaag? Of doe ff een youtubelink, zet dan gelijk mijn geluid zacht anders hoor ik 2 dingen doro elkaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
De volgende single van C-Mon & Kypski is Bumpy Road. En ik moet eerlijk zeggen dat het nummer mij wel aanspreekt.![]()
Ik ken het nummer nietquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
De volgende single van C-Mon & Kypski is Bumpy Road. En ik moet eerlijk zeggen dat het nummer mij wel aanspreekt.![]()
Weekend ben ik er over het algemeen overdag wel redelijk veel... Dan ben ik thuis en vertoon ik regelmatig SOG...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Meestal zit m'n weekend wel vol met allerlei dingen, nu ben ik er een keer en meteen gaat het topic snel
U vraagt en ik draaiquote:Op zondag 3 juni 2007 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Gaan we die horen vandaag? Of doe ff een youtubelink, zet dan gelijk mijn geluid zacht anders hoor ik 2 dingen doro elkaar.
Toen vond ik m'n collectie Muse-nummers erg interessantquote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
U vraagt en ik draai![]()
http://www.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo
MutZ => Het nummer is vandaag nog voorbij gekomen tijdens de show van Bart en Annemieke.
Muse is echt OK !quote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Toen vond ik m'n collectie Muse-nummers erg interessant
*kijken gaat
Komt me ergens wel heel bekend voorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
U vraagt en ik draai![]()
http://www.youtube.com/watch?v=P77TTqvB6vo (is dit nummer niet in 2006 uitgekomen???)
MutZ => Het nummer is vandaag nog voorbij gekomen tijdens de show van Bart en Annemieke.
Muse is idd erg okéquote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muse is echt OK !Heb vandaag verder weinig van de show gehoord want ik ben eigenlijk de hele dag buiten geweest.
![]()
Heb net C-Mon & Kypski - Bumpy Road weer even gehoord.. viel toch wat tegen als ik eerlijk ben. Misschien dat de radio edit iets beter klinkt dan de versie die op Youtube staat.
Het is een heruitgave van die single (net als In The Morning van Razorlight enkele weken terug). Dat 'ie je bekend voor komt kan dus kloppen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Komt me ergens wel heel bekend voor
Ben ik ook niet echt kapot van..quote:Op zondag 3 juni 2007 19:24 schreef MutZ het volgende:
Ik vind overigens C-Mon & Kypski niet echt heel erg bijzonder...
Ooh die! Ja, leuke plaat is datquote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nou jeej.
Eentje uit de oude doos: http://youtube.com/watch?v=-M96GYdxWVM
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik denk dat het nooit heel lang kan duren...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef rubbereend het volgende:
hoelang duurt het voordat een uitzending op uitzending gemist staat?
mwah, wel leuke clipquote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef borisz het volgende:
leuke plaat http://www.youtube.com/watch?v=UwIsvPu4B6g
Tnxquote:
Meestal ongeveer 2 tot 4 keer de lengte van het programma (gerekend vanaf het einde ervan). Soms langer.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef rubbereend het volgende:
hoelang duurt het voordat een uitzending op uitzending gemist staat?
Volgens betrouwbare bronnen wel!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
NEEEEE!Hij is naar Parijs?
Istie morgen er weer dan?
Heb even zitten luisteren maar het programma kan mij niet echt boeien. Het baby liedje is voor mij reden genoeg om de stream maar weer uit te zetten.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Dinsdag is hij er in ieder geval niet. Dan gaat hij met Maricha mee naar de uitreiking van de Radiobitchesawards.
I wanna have your baby's
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen wel!
Die film lijkt me echt nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Litton-Lane het volgende:
hej,Net thuis van de Bios. Piraten deeltje drie. (twee niet gezien en 1 geloof ik ook niet, weet niet meer). De muziek was het mooist van de film. Toch een kostelijke avond gehad. Nu maar slapen... Voor dat nog even wat radio op de wekkerradio luisteren...
![]()
![]()
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |