abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 juli 2007 @ 12:02:39 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51053520
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef kingprise het volgende:
als je wilt gaan werken in de (zomer)vakantie, moet je dat egt een hele tijd van te voren aangeven?? ze hadden het over een lijst waar je dat op kon schrijven, maar ik heb nooit een lijst gezien
Bij mijn vestiging is het idd al een hele tijd geleden gevraagd. Kreeg een enveloppe met spoed erop, dus gelijk maar even gelezen en aangegeven dat ik wel extra uren wilde draaien.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 2 juli 2007 @ 16:09:36 #152
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_51061617
Ik heb mijn regenpak!

Waar ik bij mijn directe leidinggevenden maanden op moest wachten, heeft dhr. Koorstra in een week voor me geregeld. Verschil moet er wezen...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_51093049
Geniaal!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 22:05:16 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51110449
Dat heb je echt goed voor elkaar gekregen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:09:26 #155
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_51129878
Jezus wat een KUT weer atm, had gelukkig gisteren een autodienst. Maar vandaag moest ik dan toch op de fiets. Kon gelukkig direct een regenpak regelen op mijn vestiging, was binnen no time geregeld. Snap niet dat jullie daar zo'n problemen mee hebben.

Hopen op wat beter weer de komende dagen. Zodat ik niet snotverkouden ben als ik op vakantie ga.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:55:04 #156
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_51134130
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:09 schreef Paran0id het volgende:
Jezus wat een KUT weer atm, had gelukkig gisteren een autodienst. Maar vandaag moest ik dan toch op de fiets. Kon gelukkig direct een regenpak regelen op mijn vestiging, was binnen no time geregeld. Snap niet dat jullie daar zo'n problemen mee hebben.

Hopen op wat beter weer de komende dagen. Zodat ik niet snotverkouden ben als ik op vakantie ga.
Als het erg hard ging regenen ging ik schuilen, want bij zulke korte maar hevige buien is het niet de moeite een regenpak aan te trekken, eer je hem aan hebt is het al weer droog.

Sinds de invoering van de nieuwe kleding heeft alweer een aantal mensen ontslag genomen, dus we hebben inmiddels een kast vol met 2e hands TNT-kleding waarvan veel nog in folie zit. Dus een regenpak valt inmiddels altijd wel te ritselen, ook zonder tussenkomst van de voorzitter van de Raad van Bestuur
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:49:35 #157
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_51149941
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als het erg hard ging regenen ging ik schuilen, want bij zulke korte maar hevige buien is het niet de moeite een regenpak aan te trekken, eer je hem aan hebt is het al weer droog.
Blijkt dat jij beter weer gehad hebt dan mij vandaag

Ik heb echt gewoon 4 uur lang regen gehad tijdens mij wijk, gewoon doorploeteren dus! Gelukkig over 3 dagen genieten aan de spaanse costa van mijn zuur verdiende centen bij TNT.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 22:56:38 #158
73911 ultra_ivo
pi_51150238
De buien waren bij mij wel erg hevig, soms leek het wel als of er in een keer een hele emmer werd omgedraaid.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:06:13 #159
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_51162322
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Sinds de invoering van de nieuwe kleding heeft alweer een aantal mensen ontslag genomen, dus we hebben inmiddels een kast vol met 2e hands TNT-kleding waarvan veel nog in folie zit. Dus een regenpak valt inmiddels altijd wel te ritselen, ook zonder tussenkomst van de voorzitter van de Raad van Bestuur
Hier schijnbaar niet, in het magazijn lagen alleen 2 regenjassen, regenbroeken waren er niet. Ik heb ook weleens her en der een regenbroek geritseld, maar ik heb gewoon geen zin om voor mijn standaarduitrusting zoveel moeite te doen. Dan maar een briefje schrijven...
pi_51162656
De volgende keer dat het regent als ik moet werken (afgelopen maanden op zaterdag geen regen gehad, deze week een keer doordeweeks gewerkt en het regende dat het goot ) ook maar effe vragen of er nog ergens een TNT regenpak ligt. Loop nu in m'n eigen regenbroek en jas, maar da's eigenlijk te gek voor woorden...moet 'de baas' gewoon regelen. Maar er is schijnbaar niemand die zich er verantwoordelijk voor voelt...

'Leuk' berichtje over de collega's van Sandd op de frontpage trouwens: Aanslagbiljetten gedumpt door postbode
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:24:13 #161
Bijdehand mannetje
pi_51210633
En weer heeft men een geniaal idee bedacht om geld te besparen. We raken de postbussen kwijt, die willen ze kwijt aan een subcontractor. Iemand die bereid is in zijn nering een postbussenruimte te beginnen, waar hij/zij het ook nog zelf moet sorteren, tegen een ongetwijfeld bescheiden vergoeding. En wij kunnen weer 18 uur inkrimpen (6 dagen x 3 manuren per dag...........)

Ik heb toch het idee dat dit de kwaliteit niet ten goede komt...............
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:03:40 #162
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51212139
Is dat algemeen of geldt dat alleen voor jullie vestiging?
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 20:30:00 #163
73911 ultra_ivo
pi_51213093
Dit lijkt me een gangbare praktijk voor de Bruna postagentschappen.
pi_51224193
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En weer heeft men een geniaal idee bedacht om geld te besparen. We raken de postbussen kwijt, die willen ze kwijt aan een subcontractor. Iemand die bereid is in zijn nering een postbussenruimte te beginnen, waar hij/zij het ook nog zelf moet sorteren, tegen een ongetwijfeld bescheiden vergoeding. En wij kunnen weer 18 uur inkrimpen (6 dagen x 3 manuren per dag...........)

Ik heb toch het idee dat dit de kwaliteit niet ten goede komt...............
Is de normaalste zaak van de wereld. Bij ons wordt dat gedaan door de Bruna, en we schijnen niet het enige kantoor te zijn waar dat zo bij gaat. Alle postzaken voor de consument werden daar toch al aan de postbalie gedaan, dan is de postbussen erbij doen de volgende logische stap.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:21:03 #165
1037 Kaos
see you in 2017
pi_51225318
Hoe zit het dan met postbussen die hun post bezorgd krijgen?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:47:43 #166
Bijdehand mannetje
pi_51455882
Wat een rust op dit forum. Is iedereen op vakantie, ofzo? Ik zit momenteel lekker in Londen. Gisteren stond m'n teamcoach op m'n voicemail met de mededeling dat ik vandaag om 6.30 uur moest beginnen, terwijl ik vandaag toch echt op verlof sta.
pi_51459175
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef Kaos het volgende:
Hoe zit het dan met postbussen die hun post bezorgd krijgen?
Dat is er in ons geval maar ééntje . Eerst wordt de post naar de postbussen gebracht, ondertussen worden wat andere ritjes gedaan en als de postbussen uitgesorteerd zijn wordt de betreffende postbus weer opgehaald en bezorgd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51459194
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een rust op dit forum. Is iedereen op vakantie, ofzo? Ik zit momenteel lekker in Londen. Gisteren stond m'n teamcoach op m'n voicemail met de mededeling dat ik vandaag om 6.30 uur moest beginnen, terwijl ik vandaag toch echt op verlof sta.
Je weet toch dat in principe al het verlof onder voorbehoud is, tenzij je het vorig jaar op je verloflijst hebt ingeleverd?
  FOK!fotograaf zaterdag 14 juli 2007 @ 15:12:08 #169
73911 ultra_ivo
pi_51461544
Helemaal niet op vakantie, ben al geweest
Sinds ik terug ben van vakantie sta ik aan de HSM. Op zich prima werk, ware het niet dat m'n ouwe slijmbeursontsteking in m'n rechterschouder begint op te spelen. Je moet erg veel duwwerk met rechts doen aan de HSM. Gisteren dat gemeld aan de teamcoaches, die waren er niet blij mee, maar liever vroeg gemeld dan de ziekenkaart was hun terechte redeniering.
In ieder geval ben ik de komende 1-2 weken weer op het sorteercentrum, dat zijn andere machines waar ik m'n rechterschouder veel minder moet belasten.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:10:47 #170
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_51464631
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Keertje ziek zijn kan ook best.
pi_51466639
Beste,

een vraag:

Donderdag is via reguliere post pakketje verstuurd, nog niet ontvangen.. zaterdag...

komt dit vaak voor? of zit ik al in problemen? mogelijke stappen om te ondernemen?
  FOK!fotograaf zaterdag 14 juli 2007 @ 20:01:29 #172
73911 ultra_ivo
pi_51469089
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef klausch het volgende:
Beste,

een vraag:

Donderdag is via reguliere post pakketje verstuurd, nog niet ontvangen.. zaterdag...

komt dit vaak voor? of zit ik al in problemen? mogelijke stappen om te ondernemen?
Heb je de 3S code? Zo ja dan kun je via Track&Trace achterhalen waar je pakje is.
pi_51523249
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Heb je de 3S code? Zo ja dan kun je via Track&Trace achterhalen waar je pakje is.
Nope, reguliere post
pi_51526226
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef klausch het volgende:

[..]

Nope, reguliere post
Dan is het afwachten geblazen...
pi_51527766
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan is het afwachten geblazen...
Er zitten polo's in , weet niet hoe verpakt maar niet goed waarschijnlijk.. of jatten ze niet zo snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')