* gr8w8 wacht nog steeds op zijn broeken. ![]()
Verdorie, vanomrgen beld em'n vriendin op, lag een lege envelop in de bus. De inhoud was een kadootje voor vaderdag en foetsie, de begeleidende brief los erbij. Donderdag was het verzonden, envelop was vrijdag dus verwacht.
Die is dus of gejat uit de bus, maar waarom zou iemand dan de nevelop en brief nog in de bus doen, of gewoon ergens op straat gevonden zonder inhoud, want zo vroeg komt de post niet bij ons...
![]()
Ik werk zelf dus ook bij TNT en twijfel dus waar de fout nu ligt, maar vooral hoe we de inhou dnu alsnog kunnen krijgen. TNT zal zich wel weer beroepen dat het niet verzekerd verzonden is enzo. Direct het bedrijf wat het verzonden heeft bellen en zeggen dat de envelop zonder inhoud is aangekomen vandaag? Of toch de klantenservies van TNT?
Paar jaar terug was mijn GSM die opgestuurd werd door GSM shop gejat. Dat was natuurlijk wel met track 'n trace, "verdwenen" op het pakketverdeelcentrum. GSM shop heeft gewoon netjes een nieuwe opgestuurd en ik kreeg nog wel een formulier van TNT vanwege d eopsporing, of ik hem ondertussen echt niet had gehad enzo. Een maand later kreeg ik de afrekening van T-mobile, met daarop op de dag dat het ding ontvreemd was twee keer ieen onbekend nummer gebeld... Ik de klantenservice nog bellen, maar die snapten er echt niks van.
![]()
Als ze nou eens gewoon dat numemr belden, en ze krijgen iemand van dat sorteercentrum aan de lijn, dan hadden ze toch de dader zo goed als zeker te pakken?