FKA +1quote:Op zondag 3 juni 2007 02:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Montesqieu of zo..
had je het geweten als ik zei dat het een fransman was dan?quote:
Vast niet, ik let niet zo goed op, ben met mijn iTunes bezigquote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef Homdeck het volgende:
had je het geweten als ik zei dat het een fransman was dan?
Borsato is goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een pathetische tekst, trouwens.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Margarita?
Ze is jarig vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
Suzie Quattro
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Frank Govers
Jan Aarntzenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jan Aartse of zo....
Tegen wie heb jij het? Tegen mij?? Jazeker ben ik dat!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
even bij de weg, ben jij homofiel?
ga je dat tegen mij houden?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tegen wie heb jij het? Tegen mij?? Jazeker ben ik dat!!!
Hap nou niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is maar een helft van het presentatieduoquote:Op zondag 3 juni 2007 03:15 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
duh, karin bloemen
Wát ga ik tegen je houden?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook al zo'n topwijfquote:Op zondag 3 juni 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Adelheid Roosen?
Net geregistreerd, 136 postsquote:Op zondag 3 juni 2007 03:22 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
deze vragen zijn zo subjectief, je moet bijna mazzel hebben om ze te kunnen beantwoorden.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Karremans?
Uhquote:Op zondag 3 juni 2007 03:26 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
het jammerlijke aan deze hele baggerschijt diarrhea, is dat er geen god is, geen vertiefte kankernawereld achterland dat onze ziel opvangt als een shuttle bij badminton, we gaan gewoon weer fucking dood, net zoals we voor dat wij geboren waren. LEKKER
Maar je kent Karremansquote:Op zondag 3 juni 2007 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heb ik een groot hiaat in mijn kennis doordat ik werkelijk geen enkele BN'er, omroepmonument of filmster ken? Of kennen jullie extreem veel van die lui?
Zeg, randmallootkloon, ga eens ergens anders baggeren??quote:Op zondag 3 juni 2007 03:30 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
[..]
vertrouw nooit mensen met een snor, of met 1 nier.
Ik ben werkelijk verslaafd aan nieuws dus dat is geen verassing voor mij.quote:
Je zit eigenlijk heel erg warm. De CDA'er met die hand inderdaad. (Klaas) De Vries is van de PvdA maar zat wel een parlementaire enquete voor. Marijke is de voornaam van de voorzitter van de Bouwfraude-enquete.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
De Bijlmerramp was die CDA'er met die hand... De Vries?
En die dame van GroenLinks, Marijke nog wat.
![]()
![]()
![]()
Van Traa (IRT), Vos (Bouw), Meijer (vuurwerk of Volendam).quote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk verslaafd aan nieuws dus dat is geen verassing voor mij.De snor van Screbrenica.
Noem 3 voorzitters van de in totaal 17 gehouden parlementaire enquetes.
Oke, ik geef toe het is niet een heel makkelijke vraag, een aantal merken bedienen slechts een kleine (niche)-markt en zijn niet zo bekend. Als er 8 genoemd kunnen worden reken ik het antwoord ook goed. De eerste vier heb je in ieder geval binnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:16 schreef MREn het volgende:
Pfff...kansloos lastig...
Canon, Nikon, Sigma, Tamron, ...
Is goed. Aan U de eer....quote:Op zondag 3 juni 2007 12:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zullen we maar een nieuwe dooen? anders moeten we wachten op Bolkesteijn die net is gaan slapen
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
Pinky and the brain
Correctquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Brein
hans goedkoop?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Die Nederlandse vent die dat geschiedenis programma maakt?
Kom, hoe heet ie ook alweer.......
Nee, Engelsman, maar z'n achternaam doet anders vermoedenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ronald Top van Inventing History?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |