ik ook, maar het is krankzinnig duur daarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Natasja eet het liefst sushi in het Okura.![]()
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoer![]()
goh kan ze dat normaal gesproken doen dan...van een bijstands uitkering??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ook, maar het is krankzinnig duur daar
en een grotere bekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeft
kan aan mij liggen...maar ben jij een amanda groupie??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeft
Je gaat toch niet weer beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal kinderen van GodEn God is een DJ net zoals Brain...
ik ben dol op amanda, en ik schaam er niet voor, wat andere mensen ook zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan aan mij liggen...maar ben jij een amanda groupie??![]()
Ik luister meestal liever naar m'n eigen gezeikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen .....
[afbeelding]
Getsie... en geen handen wassen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Miljonairstijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |