ik ook, maar het is krankzinnig duur daarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Natasja eet het liefst sushi in het Okura.![]()
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoer![]()
goh kan ze dat normaal gesproken doen dan...van een bijstands uitkering??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ook, maar het is krankzinnig duur daar
en een grotere bekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeft
kan aan mij liggen...maar ben jij een amanda groupie??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij is GEEN stoephoer, maar gewoon een vrolijke mooie meid die een groot hart heeft
Je gaat toch niet weer beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal kinderen van GodEn God is een DJ net zoals Brain...
ik ben dol op amanda, en ik schaam er niet voor, wat andere mensen ook zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan aan mij liggen...maar ben jij een amanda groupie??![]()
Ik luister meestal liever naar m'n eigen gezeikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen .....
[afbeelding]
Getsie... en geen handen wassen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Miljonairstijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Komt goed. Have fun.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@andere cappers, ik ben een uurtje weg. Doe je best, ik lees graag terug
[afbeelding]
mijn favoriete persoon wisseld per dag geloof ik...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben dol op amanda, en ik schaam er niet voor, wat andere mensen ook zeggen.
sommige mensen hier zijn gek op de tuinkabouter, anderen op de vetklep.
amanda is gewoon de liefste meid van de hele wereld, en...ze moet gaan zingen
Haar nagelshit ls een grote puinhoop.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
huub stelt een wapenstilstand voor en dellie zegt dat ze andere problemen heeft![]()
Alle terror was voor henkie en eric.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Wat heb ik gezegd. Huub zegt, een wapenstilstand voor vanavond, geen terror tegen Alex en Eric.
Welke is dat? (ik ben steeds weg)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:48 schreef Frasier het volgende:
Toepasselijke afdeling waar Alex werkt...
Alsof iedereen moet schrikken van Huub z'n terreurbewind.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
Huub: Hoe mediageil ben je als je hier komt als je hebt gezien wat er de vorige keer is gebeurd.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Dan zullen de boeren van Jaap hem wel niet deren![]()
Maar Nitch heeft wel mannen gezoend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:58 schreef ruby het volgende:
Mitch is geen bi. Nou, dan weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |