Dude wat is er mis met jou?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hej, ik mag hem toch wel succes wensen, niet proberen is altijd mis toch
Nee, hier in dit leuk sc een rel beginnenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is dus iets mis met mij als ik hem succes wens![]()
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt jullie hersenen (voor zover aanwezig).quote:Op zondag 3 juni 2007 11:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, hier in dit leuk sc een rel beginnen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt de hersenen (voor zover aanwezig).
Hoi SolidasRock, zullen we elkaar uitschelden?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt de hersenen (voor zover aanwezig).
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..].
Jij bent cker zo een mannetje die denkt dat hij altijd onschuldig is.
Ow, hoi selimquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi SolidasRock, zullen we elkaar uitschelden?
Laat maar zien hoe primitief je bent, ga je gang, ik zal een paar seconden uit mijn leven doorkomen met aandacht te schenken aan jou. Take your best shot.
Hoi allen trouwens.
wat ben jij een kortzichtig figuurtje, mischien komt die''terrorist''wel op voro mensen die hij magquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?
Ik heb de grootstequote:Op zondag 3 juni 2007 11:32 schreef zarGon het volgende:
Enige wat we nog niet hadden is een digitale piemelgevecht...
Laat maar zien hoe groot die van jou is SolidasRock. Doe maar lekker stoer.
Je hoort vrouwen uberhaupt niet eens te krenken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
O god...quote:Op zondag 3 juni 2007 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoort vrouwen uberhaupt niet eens te krenken.
moet je ongesteld worden Selim?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, kan je het compenseren met je echte piemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |