Dude wat is er mis met jou?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hej, ik mag hem toch wel succes wensen, niet proberen is altijd mis toch
Nee, hier in dit leuk sc een rel beginnenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is dus iets mis met mij als ik hem succes wens![]()
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt jullie hersenen (voor zover aanwezig).quote:Op zondag 3 juni 2007 11:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, hier in dit leuk sc een rel beginnen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt de hersenen (voor zover aanwezig).
Hoi SolidasRock, zullen we elkaar uitschelden?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ben ikj diegeen die een rel begon? Vissegeur beinvloed dus toch echt de hersenen (voor zover aanwezig).
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..].
Jij bent cker zo een mannetje die denkt dat hij altijd onschuldig is.
Ow, hoi selimquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi SolidasRock, zullen we elkaar uitschelden?
Laat maar zien hoe primitief je bent, ga je gang, ik zal een paar seconden uit mijn leven doorkomen met aandacht te schenken aan jou. Take your best shot.
Hoi allen trouwens.
wat ben jij een kortzichtig figuurtje, mischien komt die''terrorist''wel op voro mensen die hij magquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een mannetje dat altijd voor vrouwen opkomt, ongeacht wat gebeurd is, ja he?
Ik heb de grootstequote:Op zondag 3 juni 2007 11:32 schreef zarGon het volgende:
Enige wat we nog niet hadden is een digitale piemelgevecht...
Laat maar zien hoe groot die van jou is SolidasRock. Doe maar lekker stoer.
Je hoort vrouwen uberhaupt niet eens te krenken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
O god...quote:Op zondag 3 juni 2007 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoort vrouwen uberhaupt niet eens te krenken.
moet je ongesteld worden Selim?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, kan je het compenseren met je echte piemel.
Gewoon? O?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:33 schreef Sala-adin het volgende:
Zij post gewoon dat ze geen zin je heeft en jij gaat gelijk in de aaval.
Dat zegt voor mij genoeg.
Psst, focus eens.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens jongens, allemaal mooi dat jullie stoer doen en ff voor een meisje opkomen, maar waar is zij nou? Leest ze wel mee? Is ze ervan onder de indruk? Raakt ze ervan onder de indruk?
Ik ben diep onder de indruk zargon, waarom wil je eigenlijk dat we elkaar uit gaan schelden?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
God kan je nu niet helpen. Komt er nog wat van of bleef het bij loze leuzen?
Om te laten zien dat jij niets betekent.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk zargon, waarom wil je eigenlijk dat we elkaar uit gaan schelden?
En uuuhm, jij betekent wel iets omdat jij graag wilt dat we elkaar uitschelden?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om te laten zien dat jij niets betekent.
Ergo, online keyboard cowboy kunnen we allemaal spelen... Ga je gang en kom maar op met schelden, eencellig organisme. Amoebes zijn ook primitiefquote:Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om te laten zien dat jij niets betekent.
Niet op Emel, want die negeert jou. Je doet haar totaal niets.quote:
HOU JE KANKERBEK!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens jongens, allemaal mooi dat jullie stoer doen en ff voor een meisje opkomen, maar waar is zij nou? Leest ze wel mee? Is ze ervan onder de indruk? Raakt ze ervan onder de indruk?
Nee, nee. Dat staat er niet en dat zeg ik niet. Jij hebt blijkbaar issues en je mag nu lekker bij ome zarGon uithalen... Lucht je hart, doe je frustraties uiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En uuuhm, jij betekent wel iets omdat jij graag wilt dat we elkaar uitschelden?![]()
Welnee, iedereen weet al hoe weinig waard je bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
Wat oorspronkelijk als een grapje begon is dus nu 3 stoere turken/afghanen die me (en emel) wel ff willen laten zien hoe weinig waard ik ben
![]()
Wie is nou aan het schelden?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ergo, online keyboard cowboy kunnen we allemaal spelen... Ga je gang en kom maar op met schelden, eencellig organisme. Amoebes zijn ook primitief.
In tegenstelling tot jullie wil ik helemaal niets met haar, ik heb al meerdere keren gezegd dat de 1e klager van jullie lekker weer terug kon gaan naar Emel, maar jullie kiezen ervoor het in dit topic uit te vechten, ook goed hoorquote:Niet op Emel, want die negeert jou. Je doet haar totaal niets.
Bedankt voor de uitnodiging mijn beste SolidasRock, maar ik ga tegen je vooroordelen in.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kom op Zargon, je kan het best, haal je beste treffer uit de kast en schrijf het hier op, kom op!!
Ik ontken niet dat er 3 turken ruzie zoeken met mij om indruk te makenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en jij ontkennen in de FB dat je geen ruzie zoekt?
Vooroordelen? Fuk zeg? welke vooroordelen?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging mijn beste SolidasRock, maar ik ga tegen je vooroordelen in.
zou neit voorgekomen zijn als jij met je kankeropmerking niet kwamquote:Op zondag 3 juni 2007 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat er 3 turken ruzie zoeken met mij om indruk te maken
Ook schreef ik dat je de reacties krijg die je uitlokt, dat deze topic nu wel bagger is geworden hebben jullie aan jezelf te danken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |