abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:43:18 #101
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50039835
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef Vistel het volgende:

[..]

ja, een psv supporter rent in vreugde het veld op, 10.000 euro boete + stadion verbod.

marokkaanse kuttuig sloopt een stadion en slechts afschaffing van nederland-marokkaanse wedstrijden.

het tuig zelf komt er simpel mee weg...

en daarnaast word elke lonsdale mongool die wat flikt gewoon keihard overal afgefakkelt als rand debiel.

dus ja, kritiek op nederlandse kut jeugd is er ook.
30 arrestaties.

En de Ajax hooligans komen er ook goed mee weg. allemaal blanken
pi_50039845
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring?
ja, meerdere malen arrestatie van dat tuig gezien.

eerst schoppen ze met 10 man een onschuldig persoon bijna dood en als ze worden gearresteerd door de poltie dan schreeuwen ze discriminatie en zijn ze opeens geslagen door de politie
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:43:49 #103
45511 TimmyAsd
pi_50039854
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

doe us
Hij is wel erg makkelijk
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:44:07 #104
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_50039860
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik mag staan waar ik wil hoor. Als ik maar geen overlast veroorzaak. Maar het lijkt af en toe wel of je het huis niet eens meer uit mag.

Om even het probleem van de OP aan te kaarten. Deze jongens komen netjes naar buiten, want bij de politie wordt het (vanzelfsprekend) gewoon doodgezwegen. En het is weer niet goed.

Nee laten we gewoon rassenrellen uitlokken omdat er rasctisten rondlopen die een kromme denkwijze hebben
Daar heb je het al fout. Heeft niets met overlast te maken, je mag gewoon niet rondhangen met een groep (samenscholingsverbod). Daar wordt natuurlijk nooit tegen op getreden, behalve in probleemgebieden. En daar lijden de goed bedoelende hangjongeren ook onder. Simpel.
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:44:37 #105
45511 TimmyAsd
pi_50039871
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef Vistel het volgende:

[..]

ja, meerdere malen arrestatie van dat tuig gezien.

eerst schoppen ze met 10 man een onschuldig persoon bijna dood en als ze worden gearresteerd door de poltie dan schreeuwen ze discriminatie en zijn ze opeens geslagen door de politie
En ik heb genoeg dingen gezien om het zogenaamde ''kutvolk'' meer dan gelijk te geven.

Net zoals bij Van Gaal, uiteindelijk kom je gelijk uit.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:46:08 #106
45511 TimmyAsd
pi_50039908
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Daar heb je het al fout. Heeft niets met overlast te maken, je mag gewoon niet rondhangen met een groep (samenscholingsverbod). Daar wordt natuurlijk nooit tegen op getreden, behalve in probleemgebieden. En daar lijden de goed bedoelde hangjongeren ook onder. Simpel.
Zoals nu bedoel je?

En dan nog is het gewoon de manier waarop de politie daarmee omgaat.

Je kan mij gewoon netjes vragen om weg te gaan, of je kan zeggen dat ik moet opkankeren met mijn vieze tyfuskop.

De politie kiest bijna altijd voor het laatste. En dan raar opkijken als men agressief word
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:47:28 #107
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50039950
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Daar heb je het al fout. Heeft niets met overlast te maken, je mag gewoon niet rondhangen met een groep (samenscholingsverbod).
dat vastgelegd moet zijn in een APV
quote:
Daar wordt natuurlijk nooit tegen op getreden, behalve in probleemgebieden. En daar lijden de goed bedoelende hangjongeren ook onder. Simpel.
zie daar je probleem. Wees eens consequent. Als iets verboden is, moet er men er tegen optreden óók buiten de probleemgebieden. Maar goed.. dat gaat natuurlijk ten koste van de kostbare tijd die besteedt kan worden aan het flitsen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:50:28 #108
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_50040038
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

zie daar je probleem. Wees eens consequent. Als iets verboden is, moet er men er tegen optreden óók buiten de probleemgebieden. Maar goed.. dat gaat natuurlijk ten koste van de kostbare tijd die besteedt kan worden aan het flitsen
Natuurlijk is dat in Amsterdam in een APV vastgelegd. Logisch.

En waarom zou je optreden tegen 6 hangjongeren in een buurt waar nooit wat gebeurd? Wat heeft dat voor zin? En ga nou niet zeggen dat dat discriminatie is aub Want dan heb je het echt niet helemaal begrepen.
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:53:03 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50040113
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:50 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat in Amsterdam in een APV vastgelegd. Logisch.

En waarom zou je optreden tegen 6 hangjongeren in een buurt waar nooit wat gebeurd? Wat heeft dat voor zin? En ga nou niet zeggen dat dat discriminatie is aub Want dan heb je het echt niet helemaal begrepen.
waarom zou je het gedogen? het mag niet, punt. Of iemand er daadwerkelijk last van heeft is niet relevant, dat zei je net zelf.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_50040592
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

ja,

de politie moet ook een ford mondeo met een gezinnetje volgen tijdens de video suveillance.

dat golfje met brulpijp en bestuurder met petje en ketting natuurlijk niet meer want auto=auto en bestuurder=bestuurder

als een stel kaaskoppen met ergens op een pleintje zit nadat ze een balletje hebben getrapt worden ook niet uit elkaar gestuurd.
een groepje lonsdalers of een groepje marokkanen wel weer.
gewoon feiten gebasseerd op ervaringen...

en helaas voor iedereen zijn er meer en grotere problemen met marokkanen dan met lonsdalers...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:12:43 #111
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50040669

ipv kopje thee
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_50040744
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

waarom zou je het gedogen? het mag niet, punt. Of iemand er daadwerkelijk last van heeft is niet relevant, dat zei je net zelf.
ik heb vroeger ws ook tot "hangjongere"behoort.

tot 's avonds laat op een schoolpleintje in een wijk rondhangen.
we kenden echter ook alle buurtbewoners positief.
als een oma met rollator + boodschappen moeite had om thuis te komen hielp je. dat mens belde op haar beurt de politie niet als je de bal voor de zoveelste maal per ongeluk tussen de bloemen schopte.

de alcoholist die halverwege ergens op straat flikkerde bracht je naar wat gelach ook met een paar man thuis.
en als je een ruit inschopte met voetballen dan liet je je vader het raam aftapen en gooide je een briefje met je gegevens door de bus.

en tussendoor ging je zappen en belletje trekken.

geregeld kwam de politie langs rijden of we geen vuurtjes stookten maar nooit problemen of weg gestuurd.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:16:54 #113
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_50040799
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Feit is dat er 99 van de 100 x indd gelogen wordt, en dat ze al racist gaan roepen als ze aangekeken worden

Maar goed, simpele boertjes als jij mogen gewoon aids krijgen en vredig dood gaan. Homootje
wat voegt dat schelden nu toe aan je argumenten? kun je niet normaal doen?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_50042771
nee je mag niet staan waar je wilt op publieke ruimte met meer dan een bepaald aantal mensen.
is samenzwering en dat is een boete
je moet je wel houden aan de regels van deze maatschapij dan zal de politie je ook niks doen
en als je zegt jaaaa discriminatie blabla dan vind ik je maar een zelf zielig persoon neem verantwoording voor je daden en laat blijken dat je niet zo bent als "de rest".
het is verschikkelijk dat er niet meer REALISTEN in nederland zijn die hun mond open doen en dit links gepleb de mond snoeren met de harde werkelijkheid en dat is dat hun dochter in handen is van een loverboy
pi_50042996
Ik heb op het AT5-nieuws vandaag gezien. Er zaten een aantal hangerds op een muurtje die vertelden dat een politieauto drie x voorbij reed wat zij als intimiderend opvatten. Toen stak imand een middelvinger op en vervolgens kreeg die jongen rake klappen van de politie. Hier is het item terug te zien. Ik heb het idee dat de politie instructies heeft strenger op te treden maar ook dat ze het gepest en uitdagen van die groep(en) goed zat is, terecht.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:42:40 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50043022
quote:
De jongens hebben in een laatste poging om escalatie te voorkomen nu een brief gestuurd aan burgemeester Job Cohen.
Yo meneer Job,

Naar aanleiding van beetje hasselen, jeweettog, kwam kankerpolitie gister langs voor 10.000e keer, heb ons commentaar gegeven. Niet normaal, moest zelfs boete betalen omdat ik eentje bedreigde, hij zo met zijn knuppel zwaaien, ik, je moeder heeft een zweetaars, hij, ga maar naar het bureau.

Ik zweer je, ik wil aangifte doen van discriminatie. Het lijkt fucking wel een Jodenstaat hier! Mijn broer is student op MBO en zegt dat het is heel gemakkelijk, gewoon koppie thee drinken met burgermeester en de politie krijgt op zijn lazer vanwege ongetolereerd gedrag.

Jeweettog. Dit kan natuurlijk niet. We kunnen hier niet eens fatsoenlijk van onze uitkering genieten.

Met vriendelijk groet,

een bezorgde randgroepjongere en ze matties
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_50043087
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Yo meneer Job,

Naar aanleiding van beetje hasselen, jeweettog, kwam kankerpolitie gister langs voor 10.000e keer, heb ons commentaar gegeven. Niet normaal, moest zelfs boete betalen omdat ik eentje bedreigde, hij zo met zijn knuppel zwaaien, ik, je moeder heeft een zweetaars, hij, ga maar naar het bureau.

Ik zweer je, ik wil aangifte doen van discriminatie. Het lijkt fucking wel een Jodenstaat hier! Mijn broer is student op MBO en zegt dat het is heel gemakkelijk, gewoon koppie thee drinken met burgermeester en de politie krijgt op zijn lazer vanwege ongetolereerd gedrag.

Jeweettog. Dit kan natuurlijk niet. We kunnen hier niet eens fatsoenlijk van onze uitkering genieten.

Met vriendelijk groet,

een bezorgde randgroepjongere en ze matties
ik zou er wat meer spellingsfouten in doen om het geloofwaardig te maken
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:45:24 #118
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50043088
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Suko het volgende:
Ik heb op het AT5-nieuws vandaag gezien. Er zaten een aantal hangerds op een muurtje die vertelden dat een politieauto drie x voorbij reed wat zij als intimiderend opvatten. Toen stak imand een middelvinger op en vervolgens kreeg die jongen rake klappen van de politie. Hier is het item terug te zien. Ik heb het idee dat de politie instructies heeft strenger op te treden maar ook dat ze het gepest en uitdagen van die groep(en) goed zat is, terecht.
hoezo buitenproportioneel
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:48:42 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50043186
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

hoezo buitenproportioneel
Ook als die middelvinger al voor de 100ste keer is uitgestoken? Zomaar, uit het niets?

Vastbinden en pepperspray, de volgende keer.
pi_50043286
inderdaad tijd voor de harde aanpak
snap niet dat het voor bepaalde soort mensen moeilijk is om normaal te doen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:53:42 #121
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50043334
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ook als die middelvinger al voor de 100ste keer is uitgestoken? Zomaar, uit het niets?

Vastbinden en pepperspray, de volgende keer.
dus jij vindt het normaal om iemand die een middelvinger naar een agent opsteekt in elkaar te beuken? zomaar..uit het niets... ??
what's next? in elkaar beuken omdat "z'n kop hem niet aanstond"?
pi_50043382
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

dus jij vindt het normaal om iemand die een middelvinger naar een agent opsteekt in elkaar te beuken? zomaar..uit het niets... ??
niet beuken een correctie tik
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:57:31 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50043438
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:53 schreef teamlead het volgende:
Dus jij denkt dat die ene middelvinger een incident is?
Onbeschoft, onaangepast gedrag is schering en inslag in dat soort pauperwijken. Deel van de opvoeding daar; ik ken gastjes van 7 die een agent alleen met kanker willen aanspreken.
Het is goed dat de politie daar hard tegen durft op te treden. Ze hebben niet voor niks een wapenstok. Kleineren dat tuig, totdat ze doorhebben waarmee ze bezig zijn.
pi_50043492
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Onbeschoft, onaangepast gedrag is schering en inslag in dat soort pauperwijken. Deel van de opvoeding daar; ik ken gastjes van 7 die een agent alleen met kanker willen aanspreken.
Het is goed dat de politie daar hard tegen durft op te treden. Ze hebben niet voor niks een wapenstok. Kleineren dat tuig, totdat ze doorhebben waarmee ze bezig zijn.
jij bent een realist
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:00:10 #125
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50043514
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

neuh, die middelvinger is vast geen incident. Het is ook geen excuus om de wet te overtreden. De politie is ingehuurd om de wet te handhaven, niet om de wet te overtreden. Als de politie geweld toepast tegen burgers (die op dat moment nog geen wet hebben overtreden) moet er ingegrepen worden. Op zijn minst door het onderzoeken van de klachten.
Dat dat tuig vervolgens dringend toe is aan een behoorlijke heropvoeding staat buiten kijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')