abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50131270
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:24 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ja, en...?

Hij is wel een aanstaande hoofdagent hoor. Daar ga IK geen middelvinger tegen op steken.

Rezpect weetje...
pi_50131356
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zijn het nu fins/marokaanse groentemannen
Noem 't maar MULTI-nationals. En De_Ananas: als je ze bij de naam noemt word je vaak ge-edit. Zó (nog!) niet.
pi_50132514
ik heb er werkelijk nooit last van

waarom krijg ik nooit ruzie ?...waarom zegt/roept/kijkt een marokkaan mij na?

of durven ze alleen tegen zwakkere of iets

politie moet gewoon hard op treden , "laat ze in hun waarde " ( wat zijn ze waard= absolutly nothing!)

dan houden ze ook hun bek tegen de politie als ze weten dat ze een mep met de stok krijgen

waarom moeten we het accepteren dat hangjongeren met alles weg komen ? wat hebben wij gedaan dat we het verdienen om door die paupers na geroepen/geslagen/beledigd te worden , gewoon keihard aan pakken , geweld tegen geweld moet je zien hoe beter het wordt als die lui niet op straat durven te vertonen

kut paupers
politie wie zich niks aantrekt van "laat paupers met alles wegkomen ...iets met discriminatie ofzoe3!#$!)

hoe durven ze te klagen , wat als alle mensen briefen zouden schrijven die door hangjongeren worden
geintimideerd , ( maar nee dat is niet nieuwswaardig media )

waar zijn al die mensen die roepen "ons land , bla bla , oprotten met die marokkanen " ..nou maak er wat van schop die lui van de straat en hou het niet bij een grote bek ( pst ik ben geen nederlander maar toch bereidt te vechten voor dit land en wat ik hier heb op gebouwd) (bosnie iets van ..ouders moslims ..dus ik ook ..NIET! ..religie )

nederland is te mooi om onder te gaan aan verpaupering and verloedering , DUS stop fucking met de problemen weg te praten , sla die lui een klein beetje verstand and fatsoen in , als je tegenstand biedt houden ze wel op

discriminatie : boeit me niet: zwart , wit , geel , bruin ik trap je met net zo veel plezier in elkaar .

dus als je van nederland houdt ! vecht er dan voor
"nederlanders zijn zwak , pussy's , kaaskoppen " zo praten marokkanen over jullie en dan vragen ze RESPECT"..welk respect ....mij vuist tegen je neus is wat je kan krijgen

eind, nou
pi_50132699
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

politie moet gewoon hard op treden , "laat ze in hun waarde " ( wat zijn ze waard= absolutly nothing!)

dan houden ze ook hun bek tegen de politie als ze weten dat ze een mep met de stok krijgen

waarom moeten we het accepteren dat hangjongeren met alles weg komen ? wat hebben wij gedaan dat we het verdienen om door die paupers na geroepen/geslagen/beledigd te worden , gewoon keihard aan pakken , geweld tegen geweld moet je zien hoe beter het wordt als die lui niet op straat durven te vertonen

kut paupers
politie wie zich niks aantrekt van "laat paupers met alles wegkomen ...iets met discriminatie ofzoe3!#$!)

hoe durven ze te klagen , wat als alle mensen briefen zouden schrijven die door hangjongeren worden

waar zijn al die mensen die roepen "ons land , bla bla , oprotten met die marokkanen " ..nou maak er wat van schop die lui van de straat en hou het niet bij een grote bek ( pst ik ben geen nederlander maar toch bereidt te vechten voor dit land en wat ik hier heb op gebouwd) (bosnie iets van ..ouders moslims ..dus ik ook ..NIET! ..religie )

nederland is te mooi om onder te gaan aan verpaupering and verloedering , DUS stop fucking met de problemen weg te praten , sla die lui een klein beetje verstand and fatsoen in , als je tegenstand biedt houden ze wel op

discriminatie : boeit me niet: zwart , wit , geel , bruin ik trap je met net zo veel plezier in elkaar .

"nederlanders zijn zwak , pussy's , kaaskoppen " zo praten marokkanen over jullie en dan vragen ze RESPECT"..welk respect ....mij vuist tegen je neus is wat je kan krijgen

eind, nou
pi_50132753
Hard aanpakken dat tuig
Denken ze wel niet
pi_50133533
Als ik Hoofdagent ben dan zal ik alleen Nederlanders aanpakken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_50133581
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/05/ams3.html

Wat een lieverdjes zijn het toch he Meki
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_50133734
quote:
ik zou bewonderen als je zei ik zal alleen marokkanen aanpakken , maar ... nederlanders worden al langer aangepakt ....dus zul je niet veel anders doen dan je werk..
pi_50134174
quote:
Weet je, ik geloof dat ook nog van je.

"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_50143003
quote:
Joh, gebruik die grijze brij van je nou 's. Jij krijgt nooit werk, je wílt wrs geen werk, je wórdt nooit politieagent, laat staan hoofdagent. Ga toch 's wat nuttigs doen in plaats van hier de godganse dag stom te zitten zwammen. Bakkie thee drinken bij Job Cohen of zo...bosje bloemen d'rbij, gesjellug.
pi_50143231
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef progrock het volgende:

[..]

Joh, gebruik die grijze brij van je nou 's. Jij krijgt nooit werk, je wílt wrs geen werk, je wórdt nooit politieagent, laat staan hoofdagent. Ga toch 's wat nuttigs doen in plaats van hier de godganse dag stom te zitten zwammen. Bakkie thee drinken bij Job Cohen of zo...bosje bloemen d'rbij, gesjellug.
Belediging van een aanstaand ambtenaar in functie.

Als Meki dit leest krijg jij minstens ¤50,- euro boete, vriend.
Dat zal je een beetje respect leren, kwajongen!

"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_50150617
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

kut paupers

eind, nou
Realist
pi_50150662
quote:
Meki je discrimineert hier op een openbaar forum dat is iets wat hoofdagenten in opleiding niet mogen lijkt me voorbeeld functie enzo

Dus echt ver zal je nie komen
pi_50150819
Ik moet hier wel een beetje om lachen..
Het droomwereldje waar deze jongens in leven..

"Een vorm van intimidatie dus"
Er wordt alleen langsgereden..
En ja, een groepje hangjongeren krijgt wat extra aandacht, de ervaring leert dat het doelloos ergens hangen van een groep jongeren doorgaans niet al teveel positiefs met zich meebrengt,
Wat extra toezicht kan mijns inziens dan geen kwaad!

Verder heeft er eentje, naar eigen zeggen, een bon gekregen voor 'poging tot baldadigheid', dat is vreemd..!
Immers, een poging tot is niet mogelijk indien het een overtreding betreft.
Juridisch gezien kán deze bekeuring niet eens ..

[ Bericht 12% gewijzigd door kevin85 op 06-06-2007 01:44:30 ]
pi_50150877
Ojah:
Ik las hier dat een opzettelijke belediging van een ambtenaar in functie meestal 50 euro kost.

Hij is echter wat duurder.
Het standaard schikkingsvoorstel van een dergelijke belediging is momenteel 250 euro.
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:55:25 #216
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50151054
Wat een huilies , als ik de Hoofdweg afloop zit ik midden in die buurt.
Alleen maar teringvolk , en tuurlijk zal de politie ook wel eens dingen doen die niet helemaal kunnen , maar die Marokkaantjes daar
En Teamlead en natuurlijk TimmyASD nemen het weer voor hun op , de directeur en penningmeester van FOK!s knuffelbrigade
Maar ze zijn de boel flink aan het opknappen , laten we hopen dat ze net zoals bij de meeste woningen die leeg komen te staan veranderen in koopwoningen , dat rekt ander volk aan en maakt de buurt een stuk aangenamer
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:56:45 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50151077
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef FJD het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/05/ams3.html

Wat een lieverdjes zijn het toch he Meki
Dat zijn leugens , dat weet je toch , de media doet er alles aan om Marokkanen zwart te maken
Ik ben inmiddels overleden
pi_50151120
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En als het nou eens onterecht is?

Er worden boetes uitgegeven omdat de politie denkt dat ze een pisbak om gaan trappen
Lees mijn bovenstaande post hieromtrent eens.
pi_50152000
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef Enchanter het volgende:
Dat zijn leugens , dat weet je toch , de media doet er alles aan om Marokkanen zwart te maken
Je wil zeggen dat dat tegenwoordig nog moeite kost?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_50152085
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Masterix het volgende:

[..]

Belediging van een aanstaand ambtenaar in functie.

Als Meki dit leest krijg jij minstens ¤50,- euro boete, vriend.
Dat zal je een beetje respect leren, kwajongen!

!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')