quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:24 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja, en...?
Hij is wel een aanstaande hoofdagent hoor. Daar ga IK geen middelvinger tegen op steken.
Rezpect weetje...
Noem 't maar MULTI-nationals. En De_Ananas: als je ze bij de naam noemt word je vaak ge-edit. Zó (nog!) niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zijn het nu fins/marokaanse groentemannen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ik heb er werkelijk nooit last van![]()
waarom krijg ik nooit ruzie ?...waarom zegt/roept/kijkt een marokkaan mij na?![]()
of durven ze alleen tegen zwakkere of iets![]()
politie moet gewoon hard op treden , "laat ze in hun waarde "( wat zijn ze waard= absolutly nothing!)
dan houden ze ook hun bek tegen de politie als ze weten dat ze een mep met de stok krijgen![]()
waarom moeten we het accepteren dat hangjongeren met alles weg komen ? wat hebben wij gedaan dat we het verdienen om door die paupers na geroepen/geslagen/beledigd te worden , gewoon keihard aan pakken , geweld tegen geweld moet je zien hoe beter het wordt als die lui niet op straat durven te vertonen
kut paupers![]()
politie wie zich niks aantrekt van "laat paupers met alles wegkomen ...iets met discriminatie ofzoe3!#$!)![]()
hoe durven ze te klagen , wat als alle mensen briefen zouden schrijven die door hangjongeren worden
geintimideerd , ( maar nee dat is niet nieuwswaardigmedia
)
waar zijn al die mensen die roepen "ons land , bla bla , oprotten met die marokkanen " ..nou maak er wat van schop die lui van de straat en hou het niet bij een grote bek ( pst ik ben geen nederlandermaar toch bereidt te vechten voor dit land en wat ik hier heb op gebouwd) (bosnie iets van ..ouders moslims ..dus ik ook ..NIET! ..religie
)
nederland is te mooi om onder te gaan aan verpaupering and verloedering , DUS stop fucking met de problemen weg te praten , sla die lui een klein beetje verstand and fatsoen in , als je tegenstand biedt houden ze wel op![]()
discriminatie :boeit me niet: zwart , wit , geel , bruin ik trap je met net zo veel plezier in elkaar .
dus als je van nederland houdt ! vecht er dan voor
"nederlanders zijn zwak , pussy's , kaaskoppen" zo praten marokkanen over jullie en dan vragen ze RESPECT"..welk respect ....mij vuist tegen je neus is wat je kan krijgen
![]()
eind, nou![]()
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/05/ams3.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
Als ik Hoofdagent ben dan zal ik alleen Nederlanders aanpakken
ik zou bewonderen als je zei ik zal alleen marokkanen aanpakken , maar ... nederlanders worden al langer aangepakt ....dus zul je niet veel anders doen dan je werk..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
Weet je, ik geloof dat ook nog van je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
Joh, gebruik die grijze brij van je nou 's. Jij krijgt nooit werk, je wílt wrs geen werk, je wórdt nooit politieagent, laat staan hoofdagent. Ga toch 's wat nuttigs doen in plaats van hier de godganse dag stom te zitten zwammen. Bakkie thee drinken bij Job Cohen of zo...bosje bloemen d'rbij, gesjellug.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef progrock het volgende:
[..]
Joh, gebruik die grijze brij van je nou 's. Jij krijgt nooit werk, je wílt wrs geen werk, je wórdt nooit politieagent, laat staan hoofdagent. Ga toch 's wat nuttigs doen in plaats van hier de godganse dag stom te zitten zwammen. Bakkie thee drinken bij Job Cohen of zo...bosje bloemen d'rbij, gesjellug.
Realistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ik heb er werkelijk nooit last van![]()
waarom krijg ik nooit ruzie ?...waarom zegt/roept/kijkt een marokkaan mij na?![]()
of durven ze alleen tegen zwakkere of iets![]()
politie moet gewoon hard op treden , "laat ze in hun waarde "( wat zijn ze waard= absolutly nothing!)
dan houden ze ook hun bek tegen de politie als ze weten dat ze een mep met de stok krijgen![]()
waarom moeten we het accepteren dat hangjongeren met alles weg komen ? wat hebben wij gedaan dat we het verdienen om door die paupers na geroepen/geslagen/beledigd te worden , gewoon keihard aan pakken , geweld tegen geweld moet je zien hoe beter het wordt als die lui niet op straat durven te vertonen
kut paupers![]()
politie wie zich niks aantrekt van "laat paupers met alles wegkomen ...iets met discriminatie ofzoe3!#$!)![]()
hoe durven ze te klagen , wat als alle mensen briefen zouden schrijven die door hangjongeren worden
geintimideerd , ( maar nee dat is niet nieuwswaardigmedia
)
waar zijn al die mensen die roepen "ons land , bla bla , oprotten met die marokkanen " ..nou maak er wat van schop die lui van de straat en hou het niet bij een grote bek ( pst ik ben geen nederlandermaar toch bereidt te vechten voor dit land en wat ik hier heb op gebouwd) (bosnie iets van ..ouders moslims ..dus ik ook ..NIET! ..religie
)
nederland is te mooi om onder te gaan aan verpaupering and verloedering , DUS stop fucking met de problemen weg te praten , sla die lui een klein beetje verstand and fatsoen in , als je tegenstand biedt houden ze wel op![]()
discriminatie :boeit me niet: zwart , wit , geel , bruin ik trap je met net zo veel plezier in elkaar .
dus als je van nederland houdt ! vecht er dan voor
"nederlanders zijn zwak , pussy's , kaaskoppen" zo praten marokkanen over jullie en dan vragen ze RESPECT"..welk respect ....mij vuist tegen je neus is wat je kan krijgen
![]()
eind, nou![]()
Meki je discrimineert hier op een openbaar forum dat is iets wat hoofdagenten in opleiding niet mogen lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Meki het volgende:
Dat zijn leugens , dat weet je toch , de media doet er alles aan om Marokkanen zwart te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/05/ams3.html
Wat een lieverdjes zijn het toch he Meki
Lees mijn bovenstaande post hieromtrent eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En als het nou eens onterecht is?
Er worden boetes uitgegeven omdat de politie denkt dat ze een pisbak om gaan trappen
Je wil zeggen dat dat tegenwoordig nog moeite kost?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef Enchanter het volgende:
Dat zijn leugens , dat weet je toch , de media doet er alles aan om Marokkanen zwart te maken![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Masterix het volgende:
[..]
Belediging van een aanstaand ambtenaar in functie.
Als Meki dit leest krijg jij minstens ¤50,- euro boete, vriend.![]()
Dat zal je een beetje respect leren, kwajongen!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |