Binnenkort te zien op al-Jazeera, naar een concept van kluun
Van de woordvoerders:quote:
"Na jarenlang laboratorium onderzoek in de grotten van Han, hebben we het perfecte broodje kebab weten te creeeren. De balans tussen saus, sla, en vlees, het knapperige broodje waarmee je toch niet op je gewaad knoeit. Wat slechts een droom leek valt nu makkelijk toe te voegen aan het rijtje wereldwonderen. Wij hebben het heilige werk van alle goden. Wie gaat deze delicatesse oppeuzelen? Wie wordt de gelukkige verorberaar? Welkom bij, de Grote DonërShow!"
De reeds aangemelde kandidaten:N.Lomfer![]()
quote:
Nu heb ik zelf jaren in Milaan gewoond, maar de Italiaanse keuken heeft me nooit echt weten te raken. De hutspot van de lage landen deed me ook vrij weinig. Zelf hou ik me niet zo bezig met eten, mijn echte passie ligt in de kunst van het zoekmachines programmeren. Maar zo graag zou ik ook van de wonderen van de wereld willen proeven, me laven in de tuin van het leven. Ik wil eten, ik wil genieten, ik wil de winnaar worden van de grote DonërShow. SMS REMLOF!
H.Dirk![]()
quote:
Als moderator van een groot jongeren forum ben ik een ruwe. Harde hand, genocide, no-bagger-beleid, dat zijn de woorden in mijn woordenboek. Maar wat veel mensen niet weten, is dat ik een kant heb die een stuk zachtaardiger is. Ik hou van punniken, en luister stiekem graag naar de Spice Girls. Ik werk ook met dementerende oud-dienders bij de locale scouting. Mijn inzet op alle vlakken is lang genoeg onbeloond gebleven. Alsjeblieft, publiek, SMS DIRKH!
Bokito![]()
quote:
Hallo lieve mensen van Fok! Jullie kennen me vooral onder mijn nickname SunChaser, waar ik onder andere Fok TV! verzorg. Dat is niet niks, gezien het feit dat ik daar telkens voor moet onstnappen uit Blijdorp waar ik en m'n matties wonen. Laatst liet ik me overdag een beetje gaan, ik ben de laatste tijd namelijk mijn dieet van bananen en restjes Happy Meal zat. Maar die lieve mevrouw wilde me niet vertellen of kebab ook in het restaurant beschikbaar was, en nadat ik die tent zelf gecheckt had kon ik wel brullen. Ik stond voor aap, nog geen kebab! Sponsor FOK!TV, help mij aan beter voedsel, SMS BOKI!
Het programmaHet programma zelf zal gepresenteerd worden door Meki. Meki zelf is zeer enthousiast over het concept, en denkt er zelf een slaatje in mee te pikken om het op te nemen voor de rechten van het schaap. De verliezer zal naar huis gaan met een gebakken kroket, verzorgd door onze eigen de_Ananas.
De aanmeldingen zijn nog niet voorbij! Meld je in dit topic aan, of laat je mening horen over dit nu al spraakmakende programma.
De Grote Donërshow wordt mede mogelijk gemaakt door Meki Holding en de unibrow van guitarist.nl