Zo ken ik je totaal nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van het ongemak van anderen.
Al dan niet door mij zelf bewerkstelligt.
Mijn mening over Disana is niet aan de orde.
Langzaam proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:26 schreef Polonium-120 het volgende:
en nu?...
Chill, een dichtneger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef Dichtneger het volgende:
wtf wil je hiermee bereiken
Och, we zijn allemaal een beetje neger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef Dichtneger het volgende:
een neger dicht niet alleen gaten!
op wie wacht je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Sommige gesprekken eindigen altijd zo abrupt omdat een user zich niet meer schijnt te melden.
Dan valt er een ongemakkelijke stilte die je dan zelf weer kan negeren door naar een ander topic te gaan.
Waarmeequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef Dichtneger het volgende:
wtf wil je hiermee bereiken
Tjesusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Messias.
Gewoon om duidelijkheid te hebben.
Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef Dichtneger het volgende:
yup, iedereen is een beetje neger, alleen
beetje jammer dat niet iedereen begrijpt hoe
het in elkaar steekt!
Daar gaat het juist vaak foutquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet.
Het gaat in de meeste gevallen enkel om de context.
Misschien begrijpen die idioten het wel beter dan jij en ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:38 schreef Dichtneger het volgende:
juist, maar vergeet niet 90% van de idioten die dat niet begrijpen, en hoe de fuck is de messias?
het verlossende woord is nog lang niet besproken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Messias.
Gewoon om duidelijkheid te hebben.
We zitten verder van de waarheid dan ooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het verlossende woord is nog lang niet besproken...
'Het' kruipt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Langzaam proberen.
Niet te snel willen.
schaamteloze acties...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Sommige gesprekken eindigen altijd zo abrupt omdat een user zich niet meer schijnt te melden.
Dan valt er een ongemakkelijke stilte die je dan zelf weer kan negeren door naar een ander topic te gaan.
Schaamteloos is wat we nodig hebben blijkbaar.quote:
De oplossing.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef Dichtneger het volgende:
het verlossende woord, de messias, waar gaat het over
90% van de melkfabriek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:38 schreef Dichtneger het volgende:
juist, maar vergeet niet 90% van de idioten die dat niet begrijpen, en hoe de fuck is de messias?
Er is altijd een oplossing.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:46 schreef Dichtneger het volgende:
die is er niet, maar kijk maar is naar fabric of time (film) geweldige documentaire!
de materie is te complex... en onderdelen worden vaak uit hun verband gerukt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:43 schreef Dichtneger het volgende:
dat zal het verschil in intelligentie zijn zowel op sociaal en iq vlak, alhoewel ik het iq vlak anders inschat dan menig wetenschappers!
rond het putje... daar wil je niet zijn...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten verder van de waarheid dan ooit.
Fragiel...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de materie is te complex... en onderdelen worden vaak uit hun verband gerukt...
kutstreekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schaamteloos is wat we nodig hebben blijkbaar.
En het liefst via een ander.
Zodat we er geld aan verdienen en mee kunnen lachen.
Niet op zoek gaan als je bang bent voor wat je kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
rond het putje... daar wil je niet zijn...
een beetje onhandig misschien... hier en daar.... sommigen kicken er op...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fragiel...
We zijn te hardhandig geworden.
voor een wijntje en een jack doe ik alles....quote:
Jack is my friend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor een wijntje en een jack doe ik alles....
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan als je bang bent voor wat je kan vinden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze neger snapt het.
1% van de oplossing weet...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef Dichtneger het volgende:
vraag maar is aan een opgroeiende volwassene wat hij zal doen
in een situatie van nood, maakt niet uit welke, 10% kans dat hij de
oplossing weet
de jack was goed...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Jack het over ging in ieder geval.
De rest komt niet.
dankje, maar het is verdraaid storen als je niet weet waar je het zoeken moet...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef Dichtneger het volgende:
het is een mooi putje! haha
and the sound of air between the ears...quote:
sommige zaken kun je beter... ach... ik ruk alles uit de context...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef Dichtneger het volgende:
juist, en daar heeft muse een geweldig nummer gemaakt
wat je niet wilt weten of horen praat je ook niet over, zo ben ik ook!
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sommige zaken kun je beter... ach... ik ruk alles uit de context...
alleen op zondag niet.... dan is 'Het' heilig...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef lillkiss het volgende:
gaat het hier nog over DGK?
it's that genetic DNA that saves us all... all I want is a moist region....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:07 schreef Dichtneger het volgende:
its the air between our fingers
op de kast, uit de kast, door de kast, tussen de kast,... het maakt niet uit .... stick to the plan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef Dichtneger het volgende:
weet ik, probeer je op de kast te jagen!
Is dat niet wat iedereen doet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Dichtneger het volgende:
is dat niet voor mensen die werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, 2 weken op de camping, werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, etc.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
op de kast, uit de kast, door de kast, tussen de kast,... het maakt niet uit .... stick to the plan...
zo raak ik in de war... mensen hier willen het RIAGG bellen ... alle huplijnen zijn gesloten... hoe onwetend...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zouden we het hier in jezusnaam over DGK hebben!?
Het nummer van God staat ook niet in de Gouden Gids...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zo raak ik in de war... mensen hier willen het RIAGG bellen ... alle huplijnen zijn gesloten... hoe onwetend...
Maar dat hoor je wel te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:14 schreef Dichtneger het volgende:
niet iedereen leeft in de fabrieksfeer!
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:15 schreef Dichtneger het volgende:
In het Amazonegebied in Brazilië is een indianenstam ontdekt die tot nu geen contact had met de westerse wereld. De 87 leden van de Metykirestam leven in een bijna ontoegankelijk gebied op ongeveer tweeduizend kilometer ten noordwesten van Rio de Janeiro. Dat melden Amerikaanse media.
De Indianen werden ontdekt toen twee leden van de stam opdoken in een dorp van de Kayapo’s, een andere indianenstam. De Metykireleden spreken een vorm van de Kayapotaal. Mannen van de stam dragen een peniskoker, verder zijn ze naakt. In hun onderlip dragen ze meerdere schijven.
KIJK GEWELDIG OM DAAR EEN KRATJE BIER MEE TE ZUIPEN
06 - hoe-raak-ik-van-god-losquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het nummer van God staat ook niet in de Gouden Gids...
Niemand zegt dat enkel de EO kijkende burgers lammetjes zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Dichtneger het volgende:
ian, ik draai geweldig mee, werk 40 iets meer per week, scheer me netjes, zie er geweldig uit, maar ik zit echt niet s'avonds op de bank met een glas melk en big brother!
De OP!quote:
Waarom zit je dan nu achter de pc?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Dichtneger het volgende:
en dat ben ik!
Geloof me, mijn kloontjes zijn niet nodig vandaag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
De OP!![]()
En waarom heb je al je kloonen meegebracht?
edit: goeieavond Ian.![]()
![]()
donner wetter!... du hast recht!...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Impulsief moet je zijn.
En erg egoistisch.
En zo obsceen mogelijk.
Want dat is wat je wil.
En het liefst nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
donner wetter!... du hast recht!...
*kijkt in de kast
Maar de standaard-OP wel. Of moet ik gaan klagen in FB?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, mijn kloontjes zijn niet nodig vandaag.
Passiefquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Dichtneger het volgende:
omdat ik zit te wachten op iets
Er zijn geen regels over de SC OP.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar de standaard-OP wel. Of moet ik gaan klagen in FB?![]()
ik geloof ook dat er iets is...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Dichtneger het volgende:
omdat ik zit te wachten op iets
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Dichtneger het volgende:
passief wachten kan af en toe iets opleveren!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Assertief moet je zijn.
Als je blijft wachten zal het nooit komen.
Omdat die ander misschien ook wel zit te wachten.
in deze tijdzone zijn we allemaal...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het liefst nu.
Morgen zal toch nooit komen.
Hij ook echt niet op jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef Dichtneger het volgende:
haha, mooi is dat, i word over ongeveer 5 minuten gebeld! dat is zeker, ik zit niet te wachten op jezus!
jouw tijd komt nog welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef Dichtneger het volgende:
haha, mooi is dat, i word over ongeveer 5 minuten gebeld! dat is zeker, ik zit niet te wachten op jezus!
Zijn vader pwnd je toch wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef Dichtneger het volgende:
weet ik, hij zal verliezen met statego, zal hij niet leuk vinden
Niet meer nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn geen regels over de SC OP.
Maar klagen is altijd goed.
En dat was slechts het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*denkt aan brandende braambossen
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef Dichtneger het volgende:
veel plezier vanavond! ik ben weg.
volgens mij zijn er regels voor een standaard gleuf...quote:
ik heb nog wat manna voor je terugreis...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef Dichtneger het volgende:
veel plezier vanavond! ik ben weg.
Dat is goed genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem geef ik om je.
Op een soort vage, afstandelijke, onpersoonlijke manier.
je koude rillingen bezorgen mij warmtequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg voor mij.![]()
![]()
Ben even heel aards de wekelijkse boodschappen aan het doen. Somberen jullie nog meer lekker door.
coke jij ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik maar wat voedsel in mijn hoofd gaan stoppen.
Dan gaat de rest vanzelf beter functioneren...
Heb ik gelezen...
left or right...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
2 Coke or not 2 Coke was dus beter geweest.
dus gewoon via de grote bloedsomloop...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afwisselen, anders staat het zo slordig na een tijdje.
Rechts heeft mijn voorkeur though.
Geen aanstellerijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus gewoon via de grote bloedsomloop...
Jij wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar vind het niet echt prettig moet ik bekennen. Mag ik mijn coke gewoon drinken?
you can always check in but you can never leave...quote:
Goed nummer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
you can always check in but you can never leave...
en nu moet ik echt even koken... dat wordt een zalmpje vanavond...quote:
Zalmquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu moet ik echt even koken... dat wordt een zalmpje vanavond...
allemaal...
tot later![]()
Hoi ik wil ook rellen maar het kan niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik was even rellen.
Goedenavond moeder van Uniekhoornquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi ik wil ook rellen maar het kan niet meer
Mijn moeder leest mee. (Hoi mem)
Echt hoor ze kan de pc aanzetten en de streams aanzetten en ondertussen leest ze gewoon Fok![]()
quote:
Wanneer maakt ze een account aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Ze is tof, dus ik mag vast wel liefdevol met je een zijn in een bed
Oei... idunno.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer maakt ze een account aan?
Dan kan ik haar om je hand vragen.
Neuh.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei... idunno.
Maarre is de laatste 9 SC's nog wat bijzonders gebeurd?
Waaruit of waarvan??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Een van de grootste nadelen van lipstick is toch wel dat je het zo moeilijk helemaal weg krijgt.
Die is dus op.quote:
Neuh...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Neuh... aceton is idd niet geweldig voor je huid
Jack?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Dan toch maar gewoon met water en zeep proberen
En anders met een beetje alcohol erbij....
Is daar wat aan dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon laten zitten, slijt er wel weer af...
Nu even celeberty poker de finale kijken
DIe is wat?? 45% ?? moet wel lukken lijkt me... misschien helpt het wel als je er een water, zeep en Jack mengseltje van maaktquote:
Jack is voorlopig nog 40%.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
DIe is wat?? 45% ?? moet wel lukken lijkt me... misschien helpt het wel als je er een water, zeep en Jack mengseltje van maakt
Heb het te vaak opgenomen, kwam na koppensnellers dus per ongeluk gevolgdquote:
Ik drink dat spul niet en ik kan niet van ieder drankje de alcoholpercentages gaan onthouden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is voorlopig nog 40%.
Maar het is uiteraard een dappere poging waard.
Ik kijk echt te weinig tv.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het te vaak opgenomen, kwam na koppensnellers dus per ongeluk gevolgd
de tv in de slaapkamer gebruik ik als alarmpje (verklein woordje voor de natasja fans) om 's ochtends op te staan...quote:
Mijn tv gebruik ik voor het bekijken van DVD's en mijn Playstation.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de tv in de slaapkamer gebruik ik als alarmpje (verklein woordje voor de natasja fans) om 's ochtends op te staan...
ik heb ook geen Playstation of wii...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn tv gebruik ik voor het bekijken van DVD's en mijn Playstation.![]()
Hij is nieteens aangesloten.
Ik heb iets nodig om Final Fantasy op te spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb ook geen Playstation of wii...![]()
je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb iets nodig om Final Fantasy op te spelen.
Anders kan ik 'm net zo goed niet op Fok! winnen.
ik ook de mijne was vorige week in turkije volgende week naar spanje en de week daarop naar portugal... en nee ze is geen stewardess...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Touché.
Die zie ik alleen iets te weinig naar mijn smaak.
Dat doet ze goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ook de mijne was vorige week in turkije volgende week naar spanje en de week daarop naar portugal... en nee ze is geen stewardess...
nou... ik niet zij zorgt dat de dames en heren er goed bij lopen... comfortquote:
Mooie site.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou... ik niet zij zorgt dat de dames en heren er goed bij lopen... comfort
momenteel is mijn poppetje thuis... vanaf aanstaande maandag is ze vertrokken... en komt ze hopenlijk weer terug...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooie site.
Ziet er goed uit allemaal.
Wanneer keert de modeprinses weder?
Ah, dus je genoot je maaltijd niet alleen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
momenteel is mijn poppetje thuis... vanaf aanstaande maandag is ze vertrokken... en komt ze hopenlijk weer terug...
Ik dacht bij de tandarts.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je genoot je maaltijd niet alleen!
how slow can you go?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Kan het nog slower dan slow?
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Kan het nog slower dan slow?
Soms is up-tempo ook wel lekker.quote:
I Got An F And A C,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef Fc_k het volgende:
en bedankt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I Got An F And A C,
And I Got A K Too...
And The Only Thing That's Missing Is A Bitch Like U.
Dansen?quote:
ooh.. ik dacht al.. doe ik iets fout ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was niet onaardig bedoelt;
Dat is gewoon mijn stijl.
Neuh,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Fc_k het volgende:
[..]
ooh.. ik dacht al.. doe ik iets fout ofzo?
let's pimp the SCquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I Got An F And A C,
And I Got A K Too...
And The Only Thing That's Missing Is A Bitch Like U.
omdat fcuk al bezet wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh,
Ik kan gewoon iets te makkelijk FUCK van jouw username maken.
De vuilakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef Fc_k het volgende:
[..]
omdat fcuk al bezet was
vandaar.. das al tijden men nick op i'net
fc_k me... I'm easy...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef Fc_k het volgende:
[..]
omdat fcuk al bezet was
vandaar.. das al tijden men nick op i'net
En dan? nog meer humor om fc_k? of ook andere humor?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is nog niets.
Je zou vaker langs moeten komen.
there is no fc_king way... let's make it a pleasant suprise...quote:
Subtielquote:
Ongetwijfeld weten we je te verassen met nog platvoerser gedrag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef Fc_k het volgende:
[..]
En dan? nog meer humor om fc_k? of ook andere humor?
je moet natuurlijk wel weten hoe je een ezel kan besturen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ongetwijfeld weten we je te verassen met nog platvoerser gedrag.
gelukkig ik dacht al dat het straks niet meer over mij zou gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ongetwijfeld weten we je te verassen met nog platvoerser gedrag.
Ride Or Die.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel weten hoe je een ezel kan besturen...
de pijn gaat vast een keer over...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat het straks niet meer over mij zou gaan
Dit is je eerste SC bezoek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat het straks niet meer over mij zou gaan
En de afgrond in de ogen wil kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je op het randje wil leven...
nee wel eens eerder gepost hoor..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is je eerste SC bezoek?
Zou je je niet eensch netjes voorstellen?
Dan weten we waar we kinderachtig over kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee wel eens eerder gepost hoor..
wat wil je weten dan? dan weet ik ook waar je kinderachtig over gaat doen
daarna trek ik altijd door...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de afgrond in de ogen wil kijken.
dat seg ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo van slag door die kut van een Natasja, dat ik even ga liggen.![]()
Sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee wel eens eerder gepost hoor..
wat wil je weten dan? dan weet ik ook waar je kinderachtig over gaat doen
phoe.. alles..quote:
wil je mij even vlooien... schijnt helend te werken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo van slag door die kut van een Natasja, dat ik even ga liggen.![]()
Dat dus, plus groene ogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:29 schreef Fc_k het volgende:
[..]
phoe.. alles..
ach 22 jaar geleden werd ik geboren in Helmond op een warme lente middag..
bladidblabladidbla
en inmiddels ben ik 22 woon in Rotterdam voor mijn studie.
erasmus?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:29 schreef Fc_k het volgende:
[..]
phoe.. alles..
ach 22 jaar geleden werd ik geboren in Helmond op een warme lente middag..
bladidblabladidbla
en inmiddels ben ik 22 woon in Rotterdam voor mijn studie.
Ik had dat laatste in bold moeten doen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.
Kon zo snel geen SC in je posthistory vinden.
Maar je heet Joyce.
Je hebt groene ogen.
Je woont in Rotterdam.
Je bent 1 jaar ouder dan ik.
Nu nog je cupmaat.
Misschien kent ze Japio.quote:
ik denk zoietsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.
Kon zo snel geen SC in je posthistory vinden.
Maar je heet Joyce.
Je hebt groene ogen.
Je woont in Rotterdam.
Je bent 1 jaar ouder dan ik.
Nu nog je cupmaat.
is dat een subtiele hint?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had dat laatste in bold moeten doen...
geeft niets...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee InHolland (kan er ook niets aan doen)
Waarom niet!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Fc_k het volgende:
[..]
is dat een subtiele hint?
zoiets vraag je toch niet aan een meisje..
uhm blijkbaar wel dus
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik pretendeer toch ook niet netjes te zijn?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet netjes ben![]()
hahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat was alleen maar voor de tepels![]()
'k houderfan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet netjes ben![]()
Naar mijn bescheiden mening is dat bijna correct.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Fc_k het volgende:
[..]
hahaha
IEUW! das wel heel groot!
nee dan ben ik toch iets beschijdener (is dat een woord??!?!)
nee maar het klinkt wel lief...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Fc_k het volgende:
[..]
hahaha
IEUW! das wel heel groot!
nee dan ben ik toch iets beschijdener (is dat een woord??!?!)
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef Fc_k het volgende:
aaah lief KAN ik wel zijn
Ik vind bijna correct goed genoeg!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze is net jarig geweest.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:42 schreef Fc_k het volgende:
[..]
![]()
daarom zei ik.. 22 jaar geleden geboren (en 2 dagen)
you animalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:42 schreef Fc_k het volgende:
[..]
![]()
daarom zei ik.. 22 jaar geleden geboren (en 2 dagen)
sletquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is wel een soort van open dag vandaag in de SC trouwens...
toevalligquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik in gedachte had.![]()
zorg maar dat je eerst in de SC komt...quote:
Ze zit er toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zorg maar dat je eerst in de SC komt...
De OP bedoel je, mijn beste?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben ik al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[SC # 111] 2 Fc_k Or Not 2 Fc_kquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
volgende TT fc_k me I'm 22
Je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Als ik nou mijn ziel en zaligheid blootgeef, mag ik dan op een vraagtekentje?![]()
Zo makkelijk gaat dat niet hé.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef Fc_k het volgende:
[..]
ben ik al.
zijn mij ava er maar bij in de begin post
Jullie f_cken ook alles.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
volgende TT fc_k me I'm 22
wat in mijn fobo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet 'm in je fobo.
En upload meteen een foto.
Da's ook shit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |