abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:40:36 #126
16743 hp22
Bagger.
pi_50211887
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef DreamAway het volgende:

[..]

we zullen zien

Now playing: Winkee - Will I Discover Love (Simon Templar remix)
Hansje bedankt, ik ben werkelijk verslaafd...wat een hemelse plaat!!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_50213764
*mengt zich ook in de discussie

ik ben nog nooit op Sensation geweest, maar op de 1 of andere manier hoef ik er ook helemaal niet naar toe. Tot nu toe was ik ook altijd op vakantie op die datum, maar de line-up vind ik ook niet zodanig dat ik er 65 euro voor geef. Misschien volgend jaar toch een keertje proberen

edit: hoor net The Fix - Medication Time in Club Life 9. Lekker plaatje or
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:51:48 #128
16743 hp22
Bagger.
pi_50214469
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Veersesmurf het volgende:


edit: hoor net The Fix - Medication Time in Club Life 9. Lekker plaatje or
Superdikke plaat ja
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_50225629
quote:
DJ Tiesto wordt de eigenaar van een discotheek in Amsterdam. De voormalige biosscoop De Cineac heeft veel eigenaren gehad, maar een succes werd het niet. DJ Tiesto wil nu samen met de uitbater van The Mansion wel een succes maken van De Cineac.
Klik!

Kusjes voor Tijs!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:07:26 #131
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50229227
ja idd.. 404 Not Found
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:01:22 #133
16743 hp22
Bagger.
pi_50230873
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 03:14 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Klik!

Kusjes voor Tijs!
Is inmiddels al geopend zelfs!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:01:16 #134
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_50232946
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Is inmiddels al geopend zelfs!
hm dat moet een keer gecheckt worden! is dat restaurant van em al geopend trouwens?

edit: die bedreigingen waren dus ook n hoax:
quote:
Tiesto Terror Death Threat 'A Hoax'

Lebanese newspaper Ya Libnan apologised this week for suggesting that Al Qaida 'has directly threatened to kill DJ Tiesto if he dares to show up for his planned concert in Beirut', admitting that their story was based on 'false information.'

"Ya Libnan Volunteer Ramzi Al-Hussein made a mistake in propagating a false rumour on the alleged threats made by Fatah al-Islam," Ya Libnan confessed in a formal apology, "After further investigations, the threats appear to be a hoax and have no basis for inclusion in our publication. The event organizers have also reassured Ya Libnan that no such threats exist."

"At Ya Libnan, we take pride in how we promote Lebanon as a premier tourist destination," the paper added, "And the last thing we want is to instigate unnecessary fear."

In the initial article, the paper quoted Al Qaida off shoot Fatah al-Islam as promising to 'tear out your hearts with traps and surround your places with explosive canisters', prompting Tiesto to 'put the night on hold and wait for further development', according to one (also unconfirmed) net posting.

The story emerged against a backdrop of escalating conflict between Lebanese authorities and Al Qaida off shoot Fatah al-Islam which itself followed the devastating Israeli air-raids against Hezbollah, which decimated Lebanon's thriving club scene less than 12 months ago. Tiesto will be the first superstar DJ to venture to Beirut since the raids, in marked contrast to the situation just 12 months ago.

Writing about the club scene just weeks before the Israeli assault, local newspaper the Daily Star declared 'rave culture finds a happy home in Beirut' in a euphoric feature about the then thriving scene.

"Tiesto, Paul Van Dyk, Paul Oakenfold, Armin Van Buuren, Seb Fontaine, Anthony Pappa, Nick Warren, Tall Paul, yes, it may sound like a poll for the best DJ in the world," the newspaper added, "But no, it is in fact a list of just a few names who have hit the Lebanese nightlife scene in the past year alone."

In more Tiesto news, the 'world's number one DJ' has announced he'll be making his Bahrain debut in July, playing at the Bahrain International Circuit (BIC), Sakhir, on July 4. His Beirut gig, however, remains unlisted on his Myspace page. (as of May 31).
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_50233109
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef Joppy het volgende:

[..]

Wellicht ook aanwezig, mits scriptie en tentamenperikelen het toelaten
Aanwezigheid verplicht! M.I.K.E. en Airwave komen!
Als je vader jarig is zeg je ook niet af omdat je moet studeren!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:11:44 #136
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_50233309
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef swopfile het volgende:

[..]

Aanwezigheid verplicht! M.I.K.E. en Airwave komen!
Als je vader jarig is zeg je ook niet af omdat je moet studeren!

En Gareth Emery en Solar Stone heh!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_50233875
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Is inmiddels al geopend zelfs!
Ooit dicht geweest dan?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:56:47 #138
16743 hp22
Bagger.
pi_50234925
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ooit dicht geweest dan?
Ik neem aan dat Tijsje er het een en ander heeft laten verbouwen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_50244481
Inmiddels bevestigd:



Erick E, David Guetta, Fedde Le Grand, Darren Emerson, Mason, Junior Jack & Kid Crème en MC Gee zijn de grote internationale artiesten die op zaterdag 7 juli aantreden op het hoofdpodium van de Amsterdam ArenA.

De Parijse glamour-DJ David Guetta is al jaren één van de supersterren van de internationale house-scene. Voormalig Underworld-bandlid en DJ Darren Emerson is één van de belangrijkste vertegenwoordigers van de Britse house-sound. Het Italiaanse DJ-team Junior Jack en Kid Crème kennen we van de mix-serie ‘Defected in the house’ en clubhits als ‘E samba’. Het Nederlandse aandeel komt van Erick E, al jaren de populairste club-DJ van ons land, Fedde Le Grand, wereldberoemd sinds zijn ‘Put up your hands for Detroit’ en Mason, die dit jaar doorbrak met zijn hit ‘Exceeder’.

In de Deluxe area’s staan dit jaar Funkerman, Ricky Rivaro, Roger Martinez, Marnix, Chuckie, 100% Isis, Groove Addicts en Lucien Foort achter de draaitafels.

De Amsterdam ArenA blijft de thuisbasis, daarnaast worden er nu ook in verschillende andere Europese steden succesvolle edities van Sensation White gegeven. Zo zette Fedde Le Grand eerder dit jaar in Antwerpen een onvervalste houseset neer. Afgelopen weekend domineerde David Guetta het podium tijdens Sensation in Praag, terwijl Junior Jack & Kid Crème een week eerder het uitverkochte stadion in Riga op zijn kop zetten.

Later dit jaar staat er ook nog een Sensation White in Wroclow in Polen op het programma, terwijl er concrete plannen zijn voor edities in St. Petersburg (Rusland), Belfast (Ierland), Budapest (Hongarije), Duitsland, Brazilië en Australië.

Het internationale succes van Sensation valt samen met de release van het speciale ‘Sensation Photobook’, een bundeling van de mooiste beeldmomenten van de eerste zeven edities in de Amsterdam ArenA. Het boek is uitgevoerd in wit leer en telt honderd pagina’s. Binnenkort wordt dit unieke Sensation Photobook gepresenteerd door Erick E.


Dat boek moet ik dus hebben!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:20:00 #140
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_50250926
waarom staat Ferry er eigenlijk niet tussen als hij wel t thema heeft verzorgd?
Loud Electronic Sensation
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_50253332
om heel eerlijk te zijn ben ik wel blij dat ik dit jaar geen sensation tickets heb kunnen krijgen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:46:21 #142
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50255407
Die track die er na 14 minuten inkomt bij ASOT 303.

"Mario Piu, Ricky Fobis & Lady Brian - Isla Bonita (Joop Edit)" dacht ik.




oeh oeh oeh en anders Deadmau5 & Glenn Morrison - Contact

[ Bericht 11% gewijzigd door Prosac op 08-06-2007 22:59:06 ]
pi_50257961
Tjuu, tijden geen ASOT op gehad, maar die opener uit 303 is echt heilig zeg! Waarschijnlijk al maanden bekend bij jullie Maar wat een dikke zwijmelprogtrance!

Milan Lieskovsky - Elenya (Introida Mix) dus!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:41:26 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50259100
Die mag er ook zekers zijn
pi_50261067
03. Global Experience - Madras [Black Hole Recordings]
04. Global Experience - Malaysia [Black Hole Recordings]



En weet iemand wanneer die Alucard vs Solarstone - Late Summer Fields uit komt ?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:27:47 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_50263024
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik ben naar Engeland gegaan omdat ik graag een keer een armada night in Godskitchen wilde meemaken. Meer voor de beleving dan voor de line-up.
Dat bedoel ik... dat is met sensation dus ook
quote:
Plus het was bedoeld als klein goedmakertje voor t feit dat New York niet meer doorging, ik wilde gewoon even weg en dit kwam mooi uit. Achteraf gezien viel t tegen, om de redenen die jij geeft idd. Het had net zo goed in NL kunnen zijn, maar t was gewoon ff lekker om weg te zijn.
Prima, boeit verder niet qua discussie. Gaat er om dat je veel centen uitgeeft voor iets.
quote:
Je hebt een punt, maar Sensation is toch iets heel anders in mijn ogen. Dure feestjes in Nederland heb ik een hogere verwachting van qua line-up. Desondanks ben ik t met je eens dat de sfeer en de hele show eromheen altijd gaaf zijn daar...en het is maar goed dat ik 7 juli naar Intuition ga, anders zou ik nog het gevoel hebben dat ik iets aan het missen ben

En geef toe, de helft van de line-up is totaal niet verrassend.
Sensation is een gevoel voor mij en heeft niks te maken met de line-up. Het hele jaar huil/juich ik om line-ups behalve die ene dag... SENSATION
Mijn eerste feest was Sensation 2001 dus het heeft voor mij een speciale betekenis. Dat het andere mensen niet kan pakken is voor mij moeilijk te begrijpen maar kan er deels inkomen.

Als je 6 keer per jaar naar Sneakerz gaat is de line-up 6 keer niet verrassend maar je hebt wel dikke feesten te pakken . Kid creme / Darren Emmerson lijken me opvallende namen die ik niet verwacht had zo vooraf. MC Gee en Erick E zijn natuurlijk goud en waarom niet verrassend ?! Mason hoorde ik de laatste keer in Hotel ArenA en was echt uber dik toen, ook niet verrassend in jouw ogen ?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:36:59 #147
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_50263170
Tl van ASOT 303 ziet er prima uit. Ik neem em sinds een aantal weken ook maar weer eens mee .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:11:00 #148
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50276587
Milan Lieskovsky - Elenya (Introida Mix) is ook erg
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:54:25 #149
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_50280110
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:27 schreef jackson het volgende:
Sensation is een gevoel voor mij en heeft niks te maken met de line-up. Het hele jaar huil/juich ik om line-ups behalve die ene dag... SENSATION
Mijn eerste feest was Sensation 2001 dus het heeft voor mij een speciale betekenis. Dat het andere mensen niet kan pakken is voor mij moeilijk te begrijpen maar kan er deels inkomen.
Ik weet hoe jij idd af en toe flink kan huilen om line-ups, daarom vind ik t een beetje hypocriet dat je er bij sensation zo makkelijk over doet. Maar je geeft aan dat t meer voor je is dan alleen dat en dat het een speciale betekenis voor je heeft en dat begrijp ik goed! dus kan niets meer zeggen dan: geniet ervan!

Sensation heeft voor mij ook iets speciaals, was mn eerste echte goede feestje toen in 2005 en sindsdien is alles veranderd, maar ik hoef niet perse ieder jaar terug. Newbie ben ik ook eigenlijk
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:17:02 #150
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_50280804
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Ik weet hoe jij idd af en toe flink kan huilen om line-ups, daarom vind ik t een beetje hypocriet dat je er bij sensation zo makkelijk over doet.
Hypocriet ?! Die kan ik in mijn zak steken , laten we het normaal houden in het vervolg.
Overigens weet ik niet wat jij er hypocriet aan vindt want ik leg toch duidelijk uit hoe het zit.

Jij doet nooit moeilijk over line-ups als het maar 13 in een dozijn trancers zijn en met sensation begin je er ineens moeilijk over te doen. Zo kan je het ook zien .

Ineens moet iedereen altijd de kritische partyganger uithangen als het sensation betreft.... Prima natuurlijk maar wel opmerkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door jackson op 09-06-2007 21:45:14 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')