Agh smaken verschillen. Ik ken maar weinig nummers van haar inderdaad, behalve as the rush comes, everything en ghost. Misschien is het best mooie muziek, maar kwam het er live na mijn mening niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik vind Jes echt wel supergoed! Prachtige stem en charisma! Maar dnek dat de meesten niet zo enthousiast waren omdat ze de nummers van haar niet kenden. As the rush comes en ghost natuurlijk weer wel, maar van Disconnect zullen weinig mensne kunnen zeggen dat ze de nummers meezingen. Ik heb em vd week binnen gehad en tis echt een mooi album!
[..]
Nja weet je wat t is. Ik herkende een gezicht vaag. Maar wist niet precies waarvan. Ben niet de persoon die op iemand af stapt en zegt: "Ken ik jou niet ergens van.." hahaha.. Maaar jaaahh! Heb in ieder geval een top avond gehad en misschien vanavond weer (wel iets kleinschaliger) duss.. komt goed dit weekeind. Gelukkig morgen vrijquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef DreamAway het volgende:
nee, ik word niet graag geassocieerd met kreupele mensenNee, onzin. Ik kan me niet herinneren dat ik bij iemand heb gestaan met een kruk, dus ik was het niet. Maar vraag t gewoon ff de volgende keer, maakt toch niet uit als iemand t dan niet blijkt te zijn. Voor t zelfde geld wel en ontmoet je weer nieuwe mensen, leuk toch!
Ik vind het geweldig om lekker vals mee te 'zingen' met die nummers, net iets beter dan dat je het nummer niet echt kentquote:Op zondag 3 juni 2007 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik vond Jes wederom dikke shit! Mooie stem en het maakt mij niet uit dat ik niet alles mee kan zingen, wat boeit meezingen? Niks!
Haha.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Kan jij de Melbourne Shuffle trouwens Mr. Jackson?![]()
Nee, daarvoor heb ik altijd Tomaz bij me op feesten... Die kan em wel namelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Veersesmurf het volgende:
Kan jij de Melbourne Shuffle trouwens Mr. Jackson?![]()
Man! Mijn avond is niet compleet zonder jackson-moves!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik huppel altijd maar wat op de dansvloer... maar ik kom er redelijk mee weg begrijp ik
Weinig kans gehad tot shuffelen met die matte trancequote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik altijd Tomaz bij me op feesten... Die kan em wel namelijk![]()
Ik huppel altijd maar wat op de dansvloer... maar ik kom er redelijk mee weg begrijp ik
Was leuk ja, ook mooi even dat bruine kleurtje voor de zomer meegepaktquote:Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ok, op 't laatst nog ff naar voren rennen was tof. Zeker met cloudwalkingWat jij Hansol!
Hehe, ja, bijna de vellen eraf zeg!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was leuk ja, ook mooi even dat bruine kleurtje voor de zomer meegepakt
nope, was 65 euri echt niet waard neequote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Prosac het volgende:
Voor zover ik mensen heb gehoord, was het nog geen briljante nacht die de 65 euro meeeer dan waard was.
Was in 2003 wel anders
Waar staan wij?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef hp22 het volgende:![]()
Kwam deze in het UVT topic tegen:
[afbeelding]
Oh en Daantje, ik heet Joostquote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef DreamAway het volgende:
foto's!!
http://s68.photobucket.co(...)cert%202007/?start=0
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
mn verslagje staat morgen op ww.tw-m.nl, moet je em daar dan maar ff lezen indien u dat wenst!
ahhh kut zeg!!!quote:
Die man in het midden, dat is Joost.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ahhh kut zeg!!!ik had al zo mn bedenkingen, sorry!!!
![]()
dat zou joost wel willenquote:
Voor Joost!!! Wie is hier nu het slachtoffer...ik toch zeker!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat zou joost wel willen![]()
nee, ben nog n btje gaar en merk aan mn hele typen dat t nog niet echt functioneert![]()
biertje voor joost de volg keer!
imago-schade opgelopen?!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Voor Joost!!! Wie is hier nu het slachtoffer...ik toch zeker!.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef DreamAway het volgende:
the Legacy 1:
http://www.youtube.com/watch?v=0Rapkdg3XPU
the legacy 2:
http://www.youtube.com/watch?v=EmoH937boMU
Acidplaat ?! Staat op een oude shockers cd... heeeeeeeeeeeele dikke hard-trancer!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh en hp22, die acidplaat is dus Megamind - Taub
nope helaas niet, we hadden asot 301/302 (?) opstaan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Genres.
Maar DreamAway, heb je die Dash Berlin tune op mp3?
idd een hele dikke plaat, heb hem nog op vinyl gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Acidplaat ?! Staat op een oude shockers cd... heeeeeeeeeeeele dikke hard-trancer!
"your traveling to another dimension..." Was ik toen echt verslaafd aan 6 jaar terug![]()
zet hem dan niet opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Majai - Lightwave (Airbase Remix)
Ga is uit m'n hoofd![]()
Patser... JPL - id1 t/m id35 heb ik nu in mijn playlist staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Um ja okay.. maar soms hebben mensen nummers die nog niet zijn uitgekomen.
now playing: Bob Marley - Sun is Shining (Maori Mix) [08:45m/192Kbps/44KHz]
Haha, heb je die ook van nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix) [06m21s | 320kbps | 14,56MB] «
September 2006.
Weet ik veul.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha, heb je die ook van nieuwsgroepen?
Nee hoor, ik vond t ook dikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef Veersesmurf het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige die het echt een supergoed feest vond?![]()
ow ja, en die filmpjes zijn echt heerlijk om te ziengoed geluid ook!
waar blijven dequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef Veersesmurf het volgende:
ow ja, en die filmpjes zijn echt heerlijk om te ziengoed geluid ook!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
The Thrillseekers Feat. Aruna - Waiting For You (Night Music Edit)
Die?
vrij oud, maar vet jah! mashtronic remix is ook tofquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef Prosac het volgende:
wat een lekkere vieze plaat zeg.
John Digweed - Warung Beach
*kuch* signature *kuch*quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef _Qmars_ het volgende:
Is er geen centraal trance-topic voor Markus Schulz? Ik heb de laatste tijd veel meer waardering voor deze man gekregen. Op trance energy hem voor het eerst echt goed gehoord, maar wat kan hij draaien. Vooral op a state of trance 300, wat een set.
Ik hou wel van zijn donkere 'moody' draaistijl. Meer mensen die zijn muziek goed vinden?
quote:
16 december 2004 alquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:55 schreef _Qmars_ het volgende:
Is er geen centraal trance-topic voor Markus Schulz? Ik heb de laatste tijd veel meer waardering voor deze man gekregen. Op trance energy hem voor het eerst echt goed gehoord, maar wat kan hij draaien. Vooral op a state of trance 300, wat een set.
edit: al gevonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |