abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51552229
Er waren wat beelden van de fun en de mystique,maar wat ons betreft kan er niets tippen aan de fun.
Toevallig spraken wij iemand in de mystique en die zei ook :"je hebt parenclubs,en je hebt de fun".
Fun4two is erg netjes ingericht,speels,maar ook classy.
Je kan pas eenmening hebben als je het in het echt gezien hebt.
De mystique valt echt tegen als je in de fun bent geweest.
Wat wel beter(groter) is in de mystique is het bubbelbad,alleen jammer dat ze zoveel chloor gebruiken,had echt heel erg last van mijn ogen toen.
In belgie heb je ook genoeg clubs,maar daar weet ik niet wat ik er nou vanmoet vinden.Er schijnt in het oosten van ons landje ook een nwe club te zijn,wie weet waar.
pi_51715878
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.

Zit een nieuwe club inderdaad volgens mij in noord limburg... kom ff niet meer op de naam
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
  zondag 22 juli 2007 @ 17:51:01 #178
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_51724163
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_51731439
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef franky99 het volgende:
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.
Beter nog: Acanthus
ClubZ is leuk maar kan echt niet aan bovenstaande tippen.
pi_51745195
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Dat zijn inderdaad modellen. De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want ik ben er nog steds niet van overtuigd. Wel is het zo dat je er geen overdreven dikke mensen tegenkomt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:40:10 #181
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52397520
*Schop*

Ik ga ws. het 2e weekend van september met mijn vriendin naar de fata (allebei eerste keer, als ik m'n bezoek aan de clubmeet van begin vorig jaar even negeer). Zijn er nog mensen met tips, of die misschien ook dat weekend naar de fata gaan / willen?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_52418587
Wij hebben in het verleden regelmatig parenclubs bezocht, Fata, Fun4two, Mystique, Go Go nuts,en nog veel kleinere varianten.

Als ik jullie een tip mag geven ( hangt natuurlijk van je voorkeur af ) ga naar een parenclub waar géén vrijgezelle mannen alleen komen. In de regel zijn deze erg opdringerig, kunnen hun handjes niet thuis houden. ( altans veel van hun ) Meestal kom je ze tegen in de kleinere clubs.
In de grotere clubs van nederland heb je daar weinig last van en kan je menig uurtje je goed vermaken met andere stelletjes.

Het is voor ons een leuke afwisseling.
Having fun together !!
pi_52420907
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_52421369
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
Hoe kom je daar nou bij??Als je nog nooit geweest ben dan kan je ook niet oordelen.Kijk eerst,ga erheen,en zeg dan of de mensen lelijk zijn.Ik heb iig genoeg fotomodellen gezien waar ik wel een weekje ruzie voor over heb (oh nee,ze wil dan ook meedoen hier :p)
pi_52433081
schaamteloze tvp, we denken er ook over om het eens te doen, eerst informatie vergaren dus......
pi_52446433
ikzelf heb jaren met mijn ex clubs bezocht, voornamelijk Gogonuts en Fata, ook thuisdates gehad. Heerlijke tijd en prima vermaakt :-)
Helaas kan ik Fata niet meer in als alleenstaande, heb nog wel het pasje :-)
GoGo is dicht geweest en nu heropend als Le Baron A6 en totaal verbouwd. Ziet er mooi uit!
Ben er afgelopen week als alleenstaande geweest, had vantevoren kort gesproken met een stel via de chat op de website van Le Baron en heb ze daar ontmoet. Heb ze een top avondje kunnen bezorgen, waren beginners en nog nooit een trio gedaan, nog nooit iets met anderen gedaan zelfs. Heb ze alles uitgelegd en op hun gemak gesteld, lekker rustig aan gedaan. Erg belangrijk, er zijn genoeg single mannen die alleen hun kwakkie willen lozen.
De dag erna nog eens over gedaan bij hun thuis
Voor hetzelfde geld hadden ze zo'n verkeerde man getroffen en een rot ervaring gehad en nooit meer terug gekomen.
Helaas door die frustie single mannen hebben de single mannen die wel met goede bedoelingen naar een club willen een groot nadeel, vele clubs staan alleen stellen toe. Erg jammer want je wordt snel als uitschot gezien....
Ik hoop nog eens iemand tegen te komen die ook van club bezoek houdt zodat ik weer tesaam bij Fata bijvoorbeeld naar binnen kan. Is erg mooie club.
Ik heb mazzel gehad, en een stel getroffen die ik als ervarene kon helpen, en hun mij
pi_52449513
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:02:05 #188
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52449750
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef LaTiNo het volgende:
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
Nee, tenzij de club single mannen toelaat. Het probleem van MMV stellen is dat de man dan vaak alsnog gaat "cruisen", naar ik heb begrepen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_52457281
Ik wil ook weer..
pi_52496991
Is toch leuk naar de club, niets mis mee en je kunt zelf bepalen wat en met wie je wat ook doet;-)
Niets moet alles mag, we gaan al 5 jaar naar clubs en nog nooit geen leuke avond gehad..ook daar waar veel mannen alleen komen is geen probleem hoor nee is nee klaar over, duidelijk zijn.
Alleen gingen we altijd naar Monique maar daar komen alleen dikke mensen en gaan ook wel eens naar le-baron ook leuk alleen weer niet zo druk maar voor af en toe een avondje uit best leuk.
En we hoeven achter elkaars rug om niet vreemd te gaan we hebben genoeg aan clubs lekker met elkaar en bij elkaar vreemd gaan zalig gewoon, en vooral een voldaan gevoel na een avondje rollebollen ;-)
pi_52509039
Gisteren nog geweest
Heb me enorm geamuseerd
Volgend weekend (en het weekend daarna) werken achter de bar
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_52511600
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aangeraden wordt...

[ Bericht 4% gewijzigd door Broertie op 20-08-2007 16:33:58 ]
pi_52513953
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aageraden wordt...
Een paar puike slippers.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52514212
Stringetjes of leuk ondergoed en blote voeten of slippers.
Gaan volgende week weer eens ergens genieten van hevy sex
Het blijft spannend en goedkoper dan een avond stappen in de kroeg of uit eten hahaha nu alles in één prijs en nog lekkere sex ook...heerlijk toch..ik en mun vriendin hebben er in de afgelopen jaren 60 gehad waar wij wat lekkers mee beleeft hebben.
Bubbeltjes stomen sauna eten drinken relaxt en heerlijke sex voor 25 tot 100 euro voor een avond met ons 2tjes, leuke mensen die elkaar in hun waarde laten NA uurtje op een taras ben ik het zelfde kwijt Zijn wij gek of iedereen om ons heen..geniet van het leven ;-) clubpen en lol hebben
pi_52591795
welke club Koolstofje? Le Baron A6? (voormalige GoGo) , Amourette?
pi_52593949
Hoe is dat eigenlijk de vernieuwde gogo, le baron?

Want er is een andere le baron en om nu te zeggen dat die zo heel goed bekend staat.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52598971
ik vind het een mooie club geworden, moet alleen nog wat drukker worden door mond op mond reclame.
Ook prima voor een avondje uit, een stel betaald 25 euro en daar krijgen ze 10 drankjes voor.
Moet je wel rekening houden met single mannen die er mogen komen, omdat er genoeg stellen zijn die dat niet willen is het minder druk als bij andere clubs, dat wel.
Maar net zoals bij clubs die uitsluitend voor stellen zijn: nee is nee.
En er zijn afgesloten kamers, dus je hoeft niet bang te zijn dat als je met een stel bezig bent er mannen om heen gaan staan.
pi_52600994
Dus geen gewone stellen avonden meer zonder alleenstaande mannen???
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52607585
Niet in A6 nee, maar was in GoGo ook niet
pi_52643781
Iemand ervaring bij Mystique?? Of Kasteel Waterloo??
Mistah Tungtwistah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')