ikzelf heb jaren met mijn ex clubs bezocht, voornamelijk Gogonuts en Fata, ook thuisdates gehad. Heerlijke tijd en prima vermaakt :-)
Helaas kan ik Fata niet meer in als alleenstaande, heb nog wel het pasje :-)
GoGo is dicht geweest en nu heropend als Le Baron A6 en totaal verbouwd. Ziet er mooi uit!
Ben er afgelopen week als alleenstaande geweest, had vantevoren kort gesproken met een stel via de chat op de website van Le Baron en heb ze daar ontmoet. Heb ze een top avondje kunnen bezorgen, waren beginners en nog nooit een trio gedaan, nog nooit iets met anderen gedaan zelfs. Heb ze alles uitgelegd en op hun gemak gesteld, lekker rustig aan gedaan. Erg belangrijk, er zijn genoeg single mannen die alleen hun kwakkie willen lozen.
De dag erna nog eens over gedaan bij hun thuis
Voor hetzelfde geld hadden ze zo'n verkeerde man getroffen en een rot ervaring gehad en nooit meer terug gekomen.
Helaas door die frustie single mannen hebben de single mannen die wel met goede bedoelingen naar een club willen een groot nadeel, vele clubs staan alleen stellen toe. Erg jammer want je wordt snel als uitschot gezien....
Ik hoop nog eens iemand tegen te komen die ook van club bezoek houdt zodat ik weer tesaam bij Fata bijvoorbeeld naar binnen kan. Is erg mooie club.
Ik heb mazzel gehad, en een stel getroffen die ik als ervarene kon helpen, en hun mij