typfoutjequote:Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef junie het volgende:
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
Is het niet zo dat zo'n gigolo avond meer de naam is dan feitelijk gigolo's inhuren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....
Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.
Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen
Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Mijn bescheide mening:quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....
Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.
Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen
Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
omdat de club die mannen inderdaad kent, ze er waarschijnlijk, lijkt mij zo, goed uitzien en omdat ze dan weten dat het geen wanhopige frusties zijn die geen 'nee' willen horen - denk ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:01 schreef frederik het volgende:
[..]
Iswaarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
Nog geweest?quote:
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stelquote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef icqnummer het volgende:
[..]
Nog geweest?
Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuken lekker
![]()
nah een thuis bezoekje vind ik niet zoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel![]()
Volgende keer weer club-bezoek
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef icqnummer het volgende:
[..]
nah een thuis bezoekje vind ik niet zoliever naar een club
Bij sommigen wel, bij anderen niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef boixe het volgende:
[..]
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Het is ook geen nodig hebben hequote:Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
Wat vind je van de mensen in het Sexcetera filmpje op de Fun4Two website? Op een enorme Dries Roelvink wannabe na moet ik toch zeggen dat het wel mooie mensen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef junie het volgende:
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |