abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51402280
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef junie het volgende:
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
typfoutje
Wil je iets weten ask me :D
pi_51410848
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51418834
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Is het niet zo dat zo'n gigolo avond meer de naam is dan feitelijk gigolo's inhuren?
Ik dacht namelijk dat zo'n "gigolo" een door de uitbater gevraagde bekende is die zich op andere momenten (single avonden in dezelfde of een bevriende club) als een goede gast weet te gedragen, en de vrouwen weet te plezieren (dus meer aandacht aan de vrouw dan aan zichzelf, en niet na een uur na opening al naar huis willen omdat het zaakje leeggespoten is).
Niet het betaal aspect van de gigolo, maar wel de aandacht als een gigolo zeg maar (gratis naar binnen als man zou je aan de andere kant al een vorm van betaling kunnen noemen, maar hoeveel alleenstaande dames zijn dan prostiituees of halve prostituees, die krijgen in veel gelegenheden ook korting als alleenstaande).

Kan zijn dat ik ernaast zit hoor (ben alleenstaande, en ben ook nog nooit gevraagd als gigolo), maar waarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
pi_51419621
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Mijn bescheide mening:

Hoeren worden altijd in een slecht daglicht gebracht omdat ze zo 'goedkoop' zijn en alom bekend
Gigolo's klinkt dan weer shishi (chikker), misschien moeten ze die dames in parenclubs Callgirls noemen klinkt dan ook even chic ni?
pi_51428162
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 05:01 schreef frederik het volgende:

[..]

Iswaarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
omdat de club die mannen inderdaad kent, ze er waarschijnlijk, lijkt mij zo, goed uitzien en omdat ze dan weten dat het geen wanhopige frusties zijn die geen 'nee' willen horen - denk ik?
precies redenen voor ons om naar die avond toe te gaan. ingehuurd, betaald, wat dan ook, waarschijnlijk beleven we wel een erg lekkere avond/nacht..

(hoewel de plannen nu toch verschuiven naar een zaterdag )
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_51448473
hoe dat zo dan verschuiven naar een zaterdag?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:33:19 #157
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51455702
Even een TerugVindParenclub plaatsen

Wil ook nog steeds eens met mijn vriendin naar een club, maar ze vindt 't nog wat te eng denk ik
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_51455797
zaterdag is voor ons qua werk etc relaxter, dus dan maar geen thema
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_51461191
waarschijnlijk gaan we 2night.... of volgende week even kijken
pi_51465350
ok, wij hebben ook wel gedacht vanavond te gaan maar de vrouwelijke moeder natuur vond dat een minder geslaagd plan
pi_51465419
Vanavond
pi_51485976
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanavond
Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
pi_51486491
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef icqnummer het volgende:

[..]

Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
pi_51490710
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
pi_51509013
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef icqnummer het volgende:

[..]

nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_51511579
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
pi_51511977
heb zaterdag een eigen privé parenclubje gehad.... bij een koppel thuis geweest en van 22.00 tot 2.00 lekker stevig geëxperimenteerd en aan partnerruil gedaan
  maandag 16 juli 2007 @ 21:46:35 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_51536986
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef boixe het volgende:

[..]

Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Bij sommigen wel, bij anderen niet.
Ik mag graag op dat soort avondjes een beetje doorzakken, maar dat zou ik dan weer niet doen als ik niet weet of de mensen die komen het op prijs stellen, sterker nog, moet je wel kennen en weten dat je ook van doorzakken houdt wil ik het doen(met z'n allen doorzakken is leuk, nuchtere mensen en mensen onder invloed samen is minder).

Avondjes thuis zijn anders dan parenclubs, heeft bar weinig met saai en makkelijk te maken, soms is het gewoon leuk om lekker te ouwehoeren met z'n allen, lekker hangen, beetje seksen, beetje doen, maar alles lekker in de luxe van je eigen huisje.
Soms is naar een parenclub gaan leuker.

Thuis vind ik het alleen leuk met mensen waarbij ik weet dat het gezellig gaat worden, ik het ook uit ga houden dat ze de hele tijd op mijn lip zitten
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:47:23 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_51537027
quote:
Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
Het is ook geen nodig hebben he
pi_51540479
Wij daten ook alleen thuis met stellen of dames die we kennen en drugs doet daar niet aan mee, af en toe een club bezoeken hoort soms ook tot de mogelijkheden
pi_51548076
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
pi_51548087
nope, gemist
pi_51549765
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef junie het volgende:
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
Wat vind je van de mensen in het Sexcetera filmpje op de Fun4Two website? Op een enorme Dries Roelvink wannabe na moet ik toch zeggen dat het wel mooie mensen zijn.
PWBF
pi_51551105
Ik heb het ook gezien en de mensen die geinterviewd werden is ook niet "ons slag" zeg maar. Het probleem met dit soort programma's is dat velen net als ons denken: Zal wel weer een ranzig programma ala Jambers e.d. worden, dus daar werken we niet aan mee. I.v.m. ons werk zouden we niet zomaar aan zoiets mee kunnen werken. Aan de andere kant hou je zo juist het taboe in stand.
Nu ik de uitzending gezien heb ben ik toch wel positief. Het had niet het Jambers gehalte dat we verwacht hadden en ze hebben de goede clubs benaderd en het prima in beeld gebracht.
pi_51552008
met name die beelden van die club in beek en donk of zo, temptations?.... dat was niet wat we wilden zien. fun4two zag er opzichzelf wel leuk uit, (maar goed, dat wisten we al door die filmpjes op hun site) maar vond de mensen die zo vaak in beeld kwamen echt drie keer niks. die feestjes, little sins of zo, daar leek het publiek wel erg goodlooking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')