Thuisdate......... Lijkt me ook wel leuk, maar vraag me af wie er genoeg lef heeft om te reageren?quote:Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef freddievtb het volgende:
@koolstofje: ben niet geweest in A6 zaterdag, onverwachts een thuisdate gehad
dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen hahaquote:Op zondag 9 september 2007 02:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
www.swingers4real.nl is er op gericht, meer 30+ stellen, je moet cam check hebben ondergaan om toegang te krijgen, je kan daar chatten met cam (cam is verplicht in de chat) dus die kan ik je zeker aanraden
Is 1 van jullie onder de 35 dan kunnen jullie ook inschrijven bij www.bi4real.nl waar de leeftijdsgrens 35 is voor minimaal 1 persoon van het stel. Enkel vrouwen of stellen worden toegelaten, meer dan 1200 profielen, zeker de moeite waard om uit te proberen, tevens kom je hier niet binnen zonder camcheck
Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatiequote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Ladylike het volgende:
vrijdag en zaterdag nog gewekt in club4love
Ga daar zelf ook naar toe om te ontspannen
Het is een superrelaxte parenclub
Ik sta af en toe achter de bar, maar vermaak me in mijn vrije tijd voor de barquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatie![]()
Sorry hoor, maar dit is nou niet echt een parenclub! Dit is gewoon een tent met verkapte prostitutie en niet meer of minder!quote:Op maandag 24 september 2007 10:13 schreef freddievtb het volgende:
:-)
Dit weeken weer in de Le Baron A6 geweest, prima vermaakt :-)
maar het wordt vooral op thuisfeestjes veel gebruiktquote:Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
quote:Op maandag 10 september 2007 02:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
-edit-
dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen haha.nog 1 vraag:staan op die sites ook profielen van single mannen of alleen van stellen ?
Het is inderdaad een tientje duurder geworden maar daar in tegen zijn ze nog nooit eerder omhoog gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:16 schreef freddievtb het volgende:
Wel duur, hoorde dat het nu inmiddels 110 euro is op zaterdagavond... pffff... toch wel hoop geld hoor.
Maar is wel een hele mooie club, dat wel.
ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef freddievtb het volgende:
PS voor thuisdates kun je ook www.chatgirl.nl proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |