je bent inderdaad een tof wijfquote:Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt
Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten
De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.
Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
Dat was voldoende geweest.. je bent geen uitleg verschuldigd.. en anders gaat die juist ook op die tijden misschien wel sportenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact...
Respect! Aan de ene kant zou ik dat zo graag willen maar aan de andere kant totaal nietquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.
voor wie hem nog niet gezien heeft: ik verpest hier geen clou mee of zo hoor.
n1, en nu is het zaak om de komende dagen vol te houden en niet terug te krabbelenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
nietwaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....![]()
![]()
goh same her ook maar ff het komende weekend niet de stad in. heb alleen een ander probleem. ze woont bij mij in de straat dus dan word het moeilijkerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
trommel wat vrienden op en ga naar een andere stad ofzo, wel erop uitgaan anders blijf je alleen zitten en dat is ook maar saai en niet bevorderlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
hang on! zullen veel momentjes komen dat je de neiging krijgt... spreek met jezelf af dat je iig 1 week volhoudt, dan gaan kijken of je weer contact wilt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat in het begin ook dagelijks zijn dingen bij te houden.. (toch stiekem weer toevoegen om te kijken of hij online was en dergelijke) Daarna wist ik dat hij 2 weken op oefening zou zijn.. dus wist ik dat checken geen nut had.. en nu ben ik het afgeleerd.. Af en toe heb ik wel eens de behoefte maar dan denk ik ach wat voor een nut heeft het..
qua msn ben ik niet geblokked en ik heb haar ook niet geblokt. niet dat ik met haar ga praten maar tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!
Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.
En waarom zou ik kijken... zucht...
same herequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier na anderhalf jaar (en 3 dagen) alweer sinds een maand definitief uit...
Gaat redelijk maar meer met zijn downsBen ook blij als ik overdags mag werken enzo. Pauze lekker voetballen daar en dan zijn mijn gedachten tenminste bij allerlei andere dingen.
Alleen weer drama als ik naar huis ga.
En wanneer er bijv. op de radio een rustig nummer is gelijk een andere zender op of een cd met harde muziek erin.... Die herinneringen die dan weer tevoorschijn komen![]()
Moet ook maar eens gaan zien hoe ik me weekenden ga vullen enzo
je kunt haar wel tegen komen maar als je dr dan ziet dan kun je dr ook even ontwijken als je haar perce niet wil zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef jd1982 het volgende:
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.
Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...
Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...
Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Het is lastig, vooral in het begin..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |