abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:33:42 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50032663
Het is weer zover hoor mensen, tegenwoordig is het de leugen die regeert he.
Onder het mom van "wakker schudden" is alles geoorloofd, en menig die hier vol vreugde over is achteraf.
Want we zijn allemaal in de zeik genomen (nouja op de mensen die niet keken waaronder ik na dan)
en we vinden het prachtig getuige de fp.

Mag ik er ook hier op het forum even op wijzen dat hoemeer wij de zieken en zwakkeren in leven houden hoemeer wij ons mensenras verzwakken, en straks een nog zwaardere verzorgingsstaat moeten worden om alle oudjes die hun natuurlijk proces verstoren en overleven (right of the strongest, en als je jezelf verneukt dan ben je gewoon fucked, zelfde als je genetisch afwijkt.) te onderhouden.
En dan heb ik het nieteens gehad over de overpopulatie in zn algemeen.

Hetgeen mij nog het meest paf doet staan is dat iedereen die eerst zo vol walging was van deze show omdat het menselijk lijden commercieel uitbuitte nu zo staat te juigen.

"klasse voor bnn!" "geweldige show bnn!" "accept my babies bnn!"

Sodemieter toch op man.
En om de voorspelbare meute voor te zijn, ik heb amper nog familie, ik ben zelf niet al te gezond en zou ik stervende zijn dan ga ik niet de kraai uithangen en mensen hun organen opeisen omdat ik zo asociaal zou zijn te moeten blijven leven. Waar is eigenheid en het lichaam is uw tempel gebleven?
Wij reduceren ons nu tot een zootje borg, straks met chip en streepjescode en elkaars organen delend...
Wees er maar trots op.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:34:32 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50032684
BG is weer terug
Long live music.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:34:45 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_50032690
wel eens enzo
Long live music.
pi_50032711
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:

En om de voorspelbare meute voor te zijn, ik heb amper nog familie, ik ben zelf niet al te gezond
Whehehehe. Lekker voor je. Serieus.
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 14:38:36 #5
18653 crew  D.
pi_50032773
Zowaar een BG topic waar ik wel iets in kan vinden
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:38:39 #6
154052 RobertVH
I am your father
pi_50032776
quote:
Mag ik er ook hier op het forum even op wijzen dat hoemeer wij de zieken en zwakkeren in leven houden hoemeer wij ons mensenras verzwakken, en straks een nog zwaardere verzorgingsstaat moeten worden om alle oudjes die hun natuurlijk proces verstoren en overleven (right of the strongest, en als je jezelf verneukt dan ben je gewoon fucked, zelfde als je genetisch afwijkt.) te onderhouden.
En dan heb ik het nieteens gehad over de overpopulatie in zn algemeen.
Die hitler was zo slecht nog niet
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:41:04 #7
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50032826
Wat een dom topic, als we niet zo ons best deden om onze soort in stand te houden dan was je nu al dood geweest, misschien was je dan niet eens geboren.
Je hebt zelf dan misschien geen donororganen nodig, maar je hebt overduidelijk geen enkel idee van alle ontwikkelingen in het verleden (die onder dezelfde categorie vallen) waardoor jij nu je leven leeft zoals je dat doet.

Ik heb zelf gekeken, ben zelf donor, had er geen enkel bezwaar tegen gehad als er idd iemand een beter leven gegeven was ten koste van iemand die toch geen uitzicht meer heeft, maar achteraf vind ik het nog steeds een geweldig initiatief. Of het nu effect gaat hebben of niet (het lijkt me haast wel), het doel om het onder de aandacht te brengen is iig bereikt, tot ver buiten Nederland.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_50032881
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Die hitler was zo slecht nog niet
pi_50032932
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:48:50 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50032992
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:41 schreef Molluck het volgende:
Wat een dom topic, als we niet zo ons best deden om onze soort in stand te houden dan was je nu al dood geweest, misschien was je dan niet eens geboren.
Je hebt zelf dan misschien geen donororganen nodig, maar je hebt overduidelijk geen enkel idee van alle ontwikkelingen in het verleden (die onder dezelfde categorie vallen) waardoor jij nu je leven leeft zoals je dat doet.

Ik heb zelf gekeken, ben zelf donor, had er geen enkel bezwaar tegen gehad als er idd iemand een beter leven gegeven was ten koste van iemand die toch geen uitzicht meer heeft, maar achteraf vind ik het nog steeds een geweldig initiatief. Of het nu effect gaat hebben of niet (het lijkt me haast wel), het doel om het onder de aandacht te brengen is iig bereikt, tot ver buiten Nederland.
Wie zegt dat ik tevreden ben met hoe het leven er nu uitziet, en om de volgende zelfbenoemde slimmerik ook even voor te zijn, het leven bestaat niet uit een vaste lijn qua realiteit, het leven blijft echt wel bestaan.

Ik was dus niet dood geweest, of niet geboren. Maar om daar verder over te specularen, ik kan het beter samenvatten met het woordje paralel.

Onze soort in stand houden doe je door de kracht van een volk aan te moedigen, niet door de zwakkeren in leven te houden, daar verzwak je onze soort enkel mee.

Defineer uitzicht trouwens.
En zoals ik op de fp al vroeg: Defineer redding (in het geval van de persoon die andermans organen in zn eigen wilt penetreren)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:49:39 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50033010
En het enige wat er bereikt is, is dat domme mensen zich nog dommer voordoen en het de weg baant tot het begrip "je lichaam is van de staat"

Want dat is namelijk het eindstation van deze locomotief.
Dat gemeentes straks zeggen, "meneer als u niet wilt dat uw lichaam na uw dood gebruikt word om andere werkers in ons land te revalideren zodat zij weer nuttig kunnen zijn voor onze europese markt dan moet u hier even tekenen en word u gekort op al uw bijstand en verliest u uw 50% minder betalen kaart voor de supermarkt alsmede de entertainmentcentra."
pi_50033035
Dubbele gevoelens, natuurlijk is het zo dat het een zeer prijzige verzorgingsstaat wordt op deze manier. Dat mensen de dood onder ogen moeten zien, accepteren, en niet nodeloos willen gaan lijden waar dan ook nog veel gezeik bij komt (blabla kijk mij eens ziek en zielig zijn). Maar aan de andere kant, mensen die een donornier krijgen zijn vaak dankbaarder dat ze mogen leven; dat is ook wat waard, tegenover depressie dan. Mijn vader bijvoorbeeld: is geholpen met een donorniet (dat lag voor de hand), die hij nodig had vanwege een simpele medische misser in zijn kinderjaren. Ik was er anders ook niet geweest om commentaar te leveren, dus in die zin ben ik er wel dankbaar voor.
Ik zeg daarom bekijk de kwestie per geval, niet overall.
Wat betreft de donorshow; wat zijn we toch mediageile Nederlanders, op het schaamtelijke af.
pi_50033130
Weet je wat, we schaffen gewoon alle wetten en regelingen af en we roepen de totale anarchie af
Recht van de sterkste!

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  PR/Manusje van alles zaterdag 2 juni 2007 @ 14:55:38 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_50033131
Ik vind het een goeie stunt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:58:19 #15
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50033173
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:50 schreef Maarteb het volgende:
Wat betreft de donorshow; wat zijn we toch mediageile Nederlanders, op het schaamtelijke af.
Volgens mij heb jij het doel van de show niet helemaal goed begrepen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:02:21 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50033254
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:58 schreef Molluck het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het doel van de show niet helemaal goed begrepen
Welk doel heeft een commercieel station nou buiten kijkcijfers. Met dit soort "kijk ons empathie hebben, maar het is wel nep hoor mensen" stunts krijgen ze enkel een goede naam bij het talpa publiek (zon 80% van alle tv kijkers dus) En verder lekker populair doen met kritiek op de politiek, alsof we daar bnn voor nodig hebben.

Al met al gewoon populistiek dus.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:03:51 #17
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_50033278
Ik kan me tot op zekere hoogte wel vinden in de post van TS.
Vroeger als men (ongeneeselijk) ziek was men zich er gewoon bij neer, eventueel onder het mom 'het is de wil van God'.
Tegenwoordig zijn wij zo verwend door de medische wetenschap dat er natuurlijk veel meer mogelijk is, mensen kunnen ook veel langer blijven leven. Maar tegeljkertijd hebben mensen ook zo'n misplaatst gevoel van belangrijkheid: zij moeten blijven leven, want dat verdienen ze. Egoïsme is het.
Wat maakt jou nou zo belangrijk dat jij met alle geweld moet blijven leven, wat heb jij bijgedragen aan de wereld, behalve afval en uitstoot van schadelijke gassen?
Natuurlijk, ik begrijp dat het voor de familie van willekeurig welk persoon even erg is, of het nu opa betreft of een broertje of zusje.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_50033281
BG heeft wel gelijk Ik vind het ook best een goede stunt, maar ik ben niet ineens 180 graden gedraaid zoals de meeste mensen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:09:01 #19
175296 DeGluurbuur
Das toch nie normaahl
pi_50033351
Komt je moeder zo weer om je te helpen?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:14:04 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50033427
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Welk doel heeft een commercieel station nou buiten kijkcijfers. Met dit soort "kijk ons empathie hebben, maar het is wel nep hoor mensen" stunts krijgen ze enkel een goede naam bij het talpa publiek (zon 80% van alle tv kijkers dus) En verder lekker populair doen met kritiek op de politiek, alsof we daar bnn voor nodig hebben.

Al met al gewoon populistiek dus.
Het is natuurlijk heel makkelijk om overal commentaar op te leveren, maar als je ziet dat er inmiddels 30.000 aanvragen voor een donorformulier gedaan zijn en Ministers en politici nu al aan alle kanten roepen dat het weer op de agenda geplaatst moet worden kun je niet zeggen dat het alleen aandachttrekkerij was.

Overigens is Nederland 3 gewoon een publieke zender...
pi_50033547
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:14 schreef Molluck het volgende:

[..]

Het is natuurlijk heel makkelijk om overal commentaar op te leveren, maar als je ziet dat er inmiddels 30.000 aanvragen voor een donorformulier gedaan zijn en Ministers en politici nu al aan alle kanten roepen dat het weer op de agenda geplaatst moet worden kun je niet zeggen dat het alleen aandachttrekkerij was.

Het werpt ook wel zijn vruchten af, maar bureaucratie en christelijke politici zullen deze vlaag van hoop snel genoeg terugblazen ben ik bang. Door zo'n probleem op te werpen, vergeten we andere problematiek wat dus in principe hetzelfde is wat met deze kwestie zal gebeuren.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:25:56 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50033619
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:14 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ministers en politici roepen wel meer, daar heb ik 0,0 boodschap aan.

Ik sluit mij volledig bij de post van Nemain aan trouwens, die zegt genoeg.
  Redactie Frontpage zaterdag 2 juni 2007 @ 16:00:53 #23
145738 superworm
is erbij
pi_50034297
ik ga m'n codicil dan ook niet invullen. ben net 18 geworden, als ik 'm binnenkrijg laat ik 'm lekker liggen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:08:44 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50037166
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ministers en politici roepen wel meer, daar heb ik 0,0 boodschap aan.

Ik sluit mij volledig bij de post van Nemain aan trouwens, die zegt genoeg.
Vind je het moeilijk ergens iets positiefs in te zien?
pi_50037362
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:00 schreef superworm het volgende:
ik ga m'n codicil dan ook niet invullen. ben net 18 geworden, als ik 'm binnenkrijg laat ik 'm lekker liggen.
Dan moet je hem juist wel invullen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')