Whehehehe. Lekker voor je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
En om de voorspelbare meute voor te zijn, ik heb amper nog familie, ik ben zelf niet al te gezond
Die hitler was zo slecht nog nietquote:Mag ik er ook hier op het forum even op wijzen dat hoemeer wij de zieken en zwakkeren in leven houden hoemeer wij ons mensenras verzwakken, en straks een nog zwaardere verzorgingsstaat moeten worden om alle oudjes die hun natuurlijk proces verstoren en overleven (right of the strongest, en als je jezelf verneukt dan ben je gewoon fucked, zelfde als je genetisch afwijkt.) te onderhouden.
En dan heb ik het nieteens gehad over de overpopulatie in zn algemeen.
Wie zegt dat ik tevreden ben met hoe het leven er nu uitziet, en om de volgende zelfbenoemde slimmerik ook even voor te zijn, het leven bestaat niet uit een vaste lijn qua realiteit, het leven blijft echt wel bestaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:41 schreef Molluck het volgende:
Wat een dom topic, als we niet zo ons best deden om onze soort in stand te houden dan was je nu al dood geweest, misschien was je dan niet eens geboren.
Je hebt zelf dan misschien geen donororganen nodig, maar je hebt overduidelijk geen enkel idee van alle ontwikkelingen in het verleden (die onder dezelfde categorie vallen) waardoor jij nu je leven leeft zoals je dat doet.
Ik heb zelf gekeken, ben zelf donor, had er geen enkel bezwaar tegen gehad als er idd iemand een beter leven gegeven was ten koste van iemand die toch geen uitzicht meer heeft, maar achteraf vind ik het nog steeds een geweldig initiatief. Of het nu effect gaat hebben of niet (het lijkt me haast wel), het doel om het onder de aandacht te brengen is iig bereikt, tot ver buiten Nederland.
Volgens mij heb jij het doel van de show niet helemaal goed begrepenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:50 schreef Maarteb het volgende:
Wat betreft de donorshow; wat zijn we toch mediageile Nederlanders, op het schaamtelijke af.
Welk doel heeft een commercieel station nou buiten kijkcijfers. Met dit soort "kijk ons empathie hebben, maar het is wel nep hoor mensen" stunts krijgen ze enkel een goede naam bij het talpa publiek (zon 80% van alle tv kijkers dus) En verder lekker populair doen met kritiek op de politiek, alsof we daar bnn voor nodig hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het doel van de show niet helemaal goed begrepen
Het is natuurlijk heel makkelijk om overal commentaar op te leveren, maar als je ziet dat er inmiddels 30.000 aanvragen voor een donorformulier gedaan zijn en Ministers en politici nu al aan alle kanten roepen dat het weer op de agenda geplaatst moet worden kun je niet zeggen dat het alleen aandachttrekkerij was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welk doel heeft een commercieel station nou buiten kijkcijfers. Met dit soort "kijk ons empathie hebben, maar het is wel nep hoor mensen" stunts krijgen ze enkel een goede naam bij het talpa publiek (zon 80% van alle tv kijkers dus) En verder lekker populair doen met kritiek op de politiek, alsof we daar bnn voor nodig hebben.
Al met al gewoon populistiek dus.
Het werpt ook wel zijn vruchten af, maar bureaucratie en christelijke politici zullen deze vlaag van hoop snel genoeg terugblazen ben ik bang. Door zo'n probleem op te werpen, vergeten we andere problematiek wat dus in principe hetzelfde is wat met deze kwestie zal gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk om overal commentaar op te leveren, maar als je ziet dat er inmiddels 30.000 aanvragen voor een donorformulier gedaan zijn en Ministers en politici nu al aan alle kanten roepen dat het weer op de agenda geplaatst moet worden kun je niet zeggen dat het alleen aandachttrekkerij was.
Overigens is Nederland 3 gewoon een publieke zender...
Ministers en politici roepen wel meer, daar heb ik 0,0 boodschap aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk om overal commentaar op te leveren, maar als je ziet dat er inmiddels 30.000 aanvragen voor een donorformulier gedaan zijn en Ministers en politici nu al aan alle kanten roepen dat het weer op de agenda geplaatst moet worden kun je niet zeggen dat het alleen aandachttrekkerij was.
Overigens is Nederland 3 gewoon een publieke zender...
Vind je het moeilijk ergens iets positiefs in te zien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ministers en politici roepen wel meer, daar heb ik 0,0 boodschap aan.
Ik sluit mij volledig bij de post van Nemain aan trouwens, die zegt genoeg.
Dan moet je hem juist wel invullen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:00 schreef superworm het volgende:
ik ga m'n codicil dan ook niet invullen. ben net 18 geworden, als ik 'm binnenkrijg laat ik 'm lekker liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |