Denk je nog wel na of er nog iets tussen de poules en finale komtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef existenz het volgende:
Ik heb toestrax proefgespeeld tegen dekkered, die wilde graag ff oefenen omdat ie vond dat ie "slecht" was, nou dat viel dus wel mee. Dat gaat nog een leuke wedstrijd worden
Forza gaat voor natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef existenz het volgende:
Ja, tussen mijn cursus en Forza door denk ik daar ook nog over na
nou zo goed ben ik toch ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef existenz het volgende:
Ik heb toestrax proefgespeeld tegen dekkered, die wilde graag ff oefenen omdat ie vond dat ie "slecht" was, nou dat viel dus wel mee. Dat gaat nog een leuke wedstrijd worden
nou eigenlijk wel want dan ben je namelijk beterquote:Op zondag 17 juni 2007 13:33 schreef existenz het volgende:
Eerst ff ontbijten en me kater wegwerken als je het niet erg vind.
Okéquote:Op zondag 17 juni 2007 17:23 schreef Viro het volgende:
Wie kan vrijdag tegen mij spelen, ik moet nog tegen de volgende mensen/wormpjesspelen :
1. moz
2. tc099
3. dekkerd
Stuur maar een bericht als ik vrijdag online ben![]()
K heb een toetsweek nu, vandaar vrijdag![]()
klopt niet helemaal maar de score jammer genoeg welquote:Op zondag 17 juni 2007 17:24 schreef existenz het volgende:
existenz - dekkered 2-1, dekkered nam de leiding maar ik knokte me de 2e ronde terug, de 3e ronde gebruikte ik wat groffer geschutswerk waardoor we beiden al snel maar 2 wormen over hadden.
Die 4 wormen bij dat water van ons beide waren toch allebei vrij snel dood door oa mijn mijnen en dynamietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar de score jammer genoeg wel
het was gewoon een spannende match met een paar grote fouten van mijquote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Die 4 wormen bij dat water van ons beide waren toch allebei vrij snel dood door oa mijn mijnen en dynamiet
Dat denk ik idd ook welquote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
het was gewoon een spannende match met een paar grote fouten van mij
als ik die fouten niet had gemaakt had ik nog kunnen winnen denk ik
Jammer maar helaas hoopte op de 1e 2 of 3 door maar ja gaat niet werken omdat we maar 2 poules hebben. Moet alleen nog tegen Florisdevierde maar geloof dat de het vergeten is ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
Ik kan er helaas niet veel meer van maken vd finale rondes dan:
#1 vs #1
#2 vs #2
#3 vs #3
etc..
Ja, ik denk er nog aan ! Maandagavond ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk je nog wel na of er nog iets tussen de poules en finale komt![]()
Ik hoop Kepler dan nog een keer te treffen![]()
Nu nog alleen tegen Florisdevierde spelen maar weet niet of die er nog aan denkt.
Topquote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef Florisdevierde het volgende:
[..]
Ja, ik denk er nog aan ! Maandagavond ?
Bevestigd, helaas moet ik het er mee eens zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 04:29 schreef existenz het volgende:
existenz - Akkerrrr 2-1, was een zware kluif vond ik, beide maakte wat grote fouten, maar ook erg mooie shots. Erg mooie partij, die continue op de laatste worm werd beslist. Akkerr gaan we denk ik wel nog terug zien in de finale
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |