Is wel handig ja ik moet ook tegen jou!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:00 schreef Heintje het volgende:
Ik ben er vanavond ook...
Gelijk maar dit zo veel mogelijk afhandelen als het kan.
Ik ben d'rquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef existenz het volgende:
Viro dit weekend kan ik zaterdagavond wel een gaatje vinden denk ik
Laat ik vrijdag ff weten ok?quote:
Dat begrijp ik, maar wil graag een paar extra ok'squote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef dekkered het volgende:
viro was er mee eens dat weet ik zeker
Van mij mag het! Dan hebben we dus poule's van 5 man? en daarna meteen de finale ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:12 schreef existenz het volgende:
Hmm moet ik even kijken, want dan kan kepler ook nog mee doen, maar dan hebben we wel ineens grote poules. Ik heb nog niet iedereen in dit topic terug gezien of iets van gehoord.
Dus ik wil eerst even van de deelnemers horen of zij ook akkoord gaan als ik jullie 2 nog even indeel. Maar dan zijn jullie echt de laatsten
Dan kan er denk ik nog wel iets tussen... Over dat laatste nog even nadenken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij mag het! Dan hebben we dus poule's van 5 man? en daarna meteen de finale ofzo?
Of komt er nu nog iets tussen?
Nee, daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik wil het wel een beetje democratisch houdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef Viro het volgende:
Ja ik dacht hoe meer man hoe beter toch of had ik het verkeerd![]()
Ik kan zoals eerder gezegd altijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef Tco99 het volgende:
Gaaf dat het nu echt begint, hoe meer mensen hoe beter overigens!
Viro, moz en existenz ik heb vrijdagavond en zaterdag begin vd avond tijd, kunnen jullie dan ook?
Volgende week kan ik helaas helemaal niet ivm tentamens en een bruiloft.
edit: m'n pm staat inmiddels ook aan
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik wil het wel een beetje democratisch houden. Maar morgen deel ik kepler en dekkered in bij de poules (Beide krijgen nog wel pm erover) en blijkbaar is iedereen het er helemaal mee eens
(Ik ook
).
Ik zal bij deze deze uitslag even bevestigen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
Oke de kop is er af:
AQuila360 - Heintje1 = 2 - 0 geworden.
Heintje had echt veel pech steeds maar hij is nu wel weer wat dichterbij de 20.000 Damage Achievement dus was het niet helemaal voor niets![]()
Zaterdag gaat wel lukken. Even alle gamertags toevoegenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef Tco99 het volgende:
Gaaf dat het nu echt begint, hoe meer mensen hoe beter overigens!
Viro, moz en existenz ik heb vrijdagavond en zaterdag begin vd avond tijd, kunnen jullie dan ook?
Volgende week kan ik helaas helemaal niet ivm tentamens en een bruiloft.
edit: m'n pm staat inmiddels ook aan
PM is een functie van FOK.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:13 schreef moz het volgende:
Kan je je PM trouwens alleen op je XBOX aanzetten? Op xbox.nl kan ik de optie niet vinden?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
PM is een functie van FOK.
Moet je op het envelopje klikken helemaal boven in.
[afbeelding]
Ik had jou idd wel verwacht bij dit toernooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine DarkShine mist zichzelf tussen de deelnemers
Maar ik game anders zo wel eens een keer.
Had me livenick vergeten achter te latenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had jou idd wel verwacht bij dit toernooi![]()
Komt wel goed hoorquote:
Ja, dan ben ik er.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoorDenk dat die het vanavond even update allemaal en dan zie je in welke poule je zit.
@ Niek kun jij vanavond misschien tussen 7 en half 9?
Was opzich wel een leuk potje jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Niek. het volgende:
2-0 verloren van AQuila360, ondertussen nog wel een achievement unlockedWas toch wel redelijk kansloos zeker het 2de potje toen ik ook vakkundig een eigen worm opblies met 2 mijnen.
Heb je er nog over nagedacht of er misschien nog iets tussen de poules en finale komt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef existenz het volgende:
Ik heb dekkered's xbl nick ff uit het forza topic gekaapt
Ja, ik zit te denken aan de top 2 of 3 van beide poules door in kwart/half finale... Iemand suggesties?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je er nog over nagedacht of er misschien nog iets tussen de poules en finale komt?
Kepler ik heb je toegevoegd. Hoor het wel waneer je een keer kunt![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef existenz het volgende:
Stand na vandaag:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |