da's ook tof idd, maar dat is veel meer geregelquote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
als dit toernooi afgelopen is ga we gewoon weer opnieuw beginnen
of we doen een forza 2 toernooi
jij bent toch zo goed dusquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef existenz het volgende:
[..]
da's ook tof idd, maar dat is veel meer geregel
die 1ne was vet he ongeveer van de 1ne kant naar de andere kant van de map met 2 keer rope schietenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef existenz het volgende:
Nee, 1x open, 1x dicht, indien 3e nodig is gezamelijk bepalen of door de gamehoster. Je hebt namelijk mensen die erg goed overweg kunnen met de ropes, maar ook mensen die zeer effectief zijn met granaten ed. Daarom van beide 1.
Ik heb bijv. nog nooit zo'n slingeraap gezien als dekkered. Dat doe ik niet na![]()
Wees gerust. Een Forza toernooi komt er al aan, vanuit FOK!.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef existenz het volgende:
[..]
da's ook tof idd, maar dat is veel meer geregel
Nou dekkered, het wordt al geregeldquote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust. Een Forza toernooi komt er al aan, vanuit FOK!.
Die was idd erg mooi.....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
die 1ne was vet he ongeveer van de 1ne kant naar de andere kant van de map met 2 keer rope schieten
02-07-07 (Ik wil er nog wel 1 week aanvast plakken vanwege dekkered en kepler), er moet minimaal 1 of 2x via fok geprobeerd gecommuniceerd te zijn in dit topic om de overwinning op te kunnen eisen. Zelfde geldt voor niet bevestigde overwinningen. Die worden ook als nog toegekend als de wederpartij niet heeft gereageerd voor de einddatum.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Heintje het volgende:
Wat was nou de uiterste datum?
Als een wedstrijd dan nog niet gespeeld is moet iemand heel duidelijk aan tonen dat hij heeft gedaan wat mogelijk was om toch te spelen. Als hem dat lukt krijgt hij de punten anders niemand punten.
ik doe ook meequote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust. Een Forza toernooi komt er al aan, vanuit FOK!.
heel onze poule ligt op zen kont omdat er 2 druk bezig zijn met leren geloof ikquote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef existenz het volgende:
[..]
02-07-07 (Ik wil er nog wel 1 week aanvast plakken vanwege dekkered en kepler), er moet minimaal 1 of 2x via fok geprobeerd gecommuniceerd te zijn in dit topic om de overwinning op te kunnen eisen. Zelfde geldt voor niet bevestigde overwinningen. Die worden ook als nog toegekend als de wederpartij niet heeft gereageerd voor de einddatum.
Inderdaad, maar ze hebben ook nog 1,5 weekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
heel onze poule ligt op zen kont omdat er 2 druk bezig zijn met leren geloof ik
als het goed is is dat van het weekend afgelopen en dan kunnen we weer lekker door
Sorry niet gelezenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Tco99 het volgende:
Tsja ik ben ook niet zo blij met m'n tentamens maar 't hoort er bij heh...
Existenz, ik had al een paar posts geleden onze uitslag bevestigd btw.
nu weet ik niet zeker of ik mee doequote:
ik doe wel mee alleen zullen deze twee boffers wel heel erg pissed off zijn, niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
nu weet ik niet zeker of ik mee doe
ijsmeis heeft het verziekt
voor meer info
Anders doe je FF BoF topic reeks sluiten !??!!???!
gaat over froza toernooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe wel mee alleen zullen deze twee boffers wel heel erg pissed off zijn, niks van aantrekken
eerst moet jij je indiepen in ons verleden van BoFquote:
morgenavond zelfde tijd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef Heintje het volgende:
Niek? Vanvond ergens tussen 9 en 11?
Eventueel ook voor Kepler maar die kan niet dus dat heeft weinig zin om te vragen....
Als er hier een wildvreemde komt posten en hij/zij leest dit, wat zal die wel niet denkenquote:
morgen is goed (donderdag he)quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er hier een wildvreemde komt posten en hij/zij leest dit, wat zal die wel niet denken![]()
![]()
OT : Vrijdag kan ik niet ivm met GoW tournooi, dus iedereen die morgen kan of zaterdag : laat het mij even weten![]()
Dat gaat wel lukken, heel misschien niet percies om 9 uur maar waarschijnlijk zelfs dat wel.quote:
Ik speel vandaag tegen dekkerd, als je wilt kunnen wij gelijk daarna onze match doen, dan heb jij er tenminste gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:28 schreef moz het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog niks gespeeld heeftVanavond! Wie wil?
weet ik niet zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik speel vandaag tegen dekkerd, als je wilt kunnen wij gelijk daarna onze match doen, dan heb jij er tenminste gehad![]()
Kom ik online zie ik je een paar sec later offline gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
weet ik niet zeker
mishcien wel niet
Ik miste je al gisteren. Ik zit vandaag gewoon op mijn stage dus dat gaat dan half 7 of zo worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef kepler het volgende:
Heintje, gaat hem niet worden vandaagKwam er net achter dat ik morgenochtend tentamen heb ipv morgenmiddag
Dus nu nog even wat doornemen en op tijd slapen
Morgen vanaf een uur of 13 kan ik wel dus
dan wordt het volgende week maandag rond een uurtje of 22 ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik miste je al gisteren. Ik zit vandaag gewoon op mijn stage dus dat gaat dan half 7 of zo worden.
Niek zag ik gisteren nog wel online komen maar toen was ik net bezig met een endurance race in Forza en daarna ben ik naar bed gegaan.
Is goed, gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef kepler het volgende:
[..]
dan wordt het volgende week maandag rond een uurtje of 22 ofzo?
sorry boefjequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom ik online zie ik je een paar sec later offline gaan![]()
sorry boefje kan nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom nu knallen dan, ik verveel me. Dan heb ik tenminste een wedstrijd gedaan![]()
kan je niet een vervanger regelen voor florisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef existenz het volgende:
Stand na vandaag:
Plaats naam (Gamertag) Winst-Verlies-Wedstrijden Punten
Poule 1:
01. existenz (Exiss) 3-0-3 6
02. Viro (JackassNL) 0-1-1 0
02. Tco99 (Akkerrr) 0-1-1 0
02. dekkered (kogelvoer) 0-1-1 0
05. moz (soddsliver)
Poule 2:
01. kepler (keplernl) 2-0-2 4
02. AQuila360 (AQuila360) 2-1-3 4
03. Heintje (Heintje1) 1-1-2 2
04. Niek. (Niekvandermeer) 0-3-3 0
05. Florisdevierde (marten jan) (Terug getrokken)
Poule 1:existenz (Exiss) Viro (JackassNL) moz (soddsliver) Tco99 (Akkerrr) dekkered (kogelvoer)
01. existenz - Viro
02. existenz - moz
03. existenz - Akkerrr
04. Viro - moz
05. Viro - Akkerrr
06. moz - Akkerrr
07. existenz - dekkered
08. Viro - dekkered
09 moz - dekkered
10. Akkerrr - dekkered
Poule 2:Niek. (Niekvandermeer) AQuila360 (AQuila360) Florisdevierde (marten jan) Heintje (Heintje1) Kepler (KeplerNL)
01. Niek - AQuila360
02. Niek - Florisdevierde
03. Niek - Heintje
04. AQuila360 - Florisdevierde
05. AQuila360 - Heintje
06. Florisdevierde - Heintje
07. Niek - kepler
08 AQuila360 - kepler
09 Florisdevierde - kepler
10 Heintje - kepler
Florisdevierde heeft zich teruggetrokken. Ik heb daarom de partij van Heintje - floris "vernietigd". Zo blijft de poule het eerlijkste, Heintje was namelijk de enige die tegen hem had gespeeld.
Ik zal darkshine idd ff msgen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan je niet een vervanger regelen voor floris
is niet erg voor heintje kan ie nog wat meer oefenenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zal darkshine idd ff msgen...Maar dan moet Heintje alsnog opnieuw spelen
GePMed..
Het komt er op neer dat er een nederlaag wordt weggestreept en dat ik een kans heb op een overwinning.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
is niet erg voor heintje kan ie nog wat meer oefenen
hmm dat wordt moeilijk, ga zo koken en dus ook eten. Denk niet dat dat gaat lukken... Ik ben er eventueel nog wel rond een uurtje of 10quote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er een nederlaag wordt weggestreept en dat ik een kans heb op een overwinning.
Kepler: Ik ben vandaag tussen half 6 en half 8 online...
ik hoop het...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:15 schreef Viro het volgende:
Kan er vandaag iemand rond een uur of 7 a 8 ? ik ben dan online
Ik kom welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef moz het volgende:
Viro, heb je nu tijd?Of iemand anders natuurlijk, ik ben online..
waren leuke potjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef existenz het volgende:
existenz - moz 2-1, dus ook mijn laatste partij gewonnen (Met alweer 2-1![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef existenz het volgende:
Stand na vandaag:
Plaats naam (Gamertag) Winst-Verlies-Wedstrijden Punten
Poule 1:
01. existenz (Exiss) 4-0-4 8 (Finalist)
02. Viro (JackassNL) 0-1-1 0
02. Tco99 (Akkerrr) 0-1-1 0
02. dekkered (kogelvoer) 0-1-1 0
02. moz (soddsliver) 0-1-1 0
Poule 2:
01. kepler (keplernl) 2-0-2 4
02. AQuila360 (AQuila360) 2-1-3 4
03. Heintje (Heintje1) 1-1-2 2
04. Niek. (Niekvandermeer) 0-3-3 0
05. Florisdevierde (marten jan) (Terug getrokken)
Poule 1:existenz (Exiss) Viro (JackassNL) moz (soddsliver) Tco99 (Akkerrr) dekkered (kogelvoer)
01. existenz - Viro
02. existenz - moz
03. existenz - Akkerrr
04. Viro - moz
05. Viro - Akkerrr
06. moz - Akkerrr
07. existenz - dekkered
08. Viro - dekkered
09 moz - dekkered
10. Akkerrr - dekkered
Poule 2:Niek. (Niekvandermeer) AQuila360 (AQuila360) Florisdevierde (marten jan) Heintje (Heintje1) Kepler (KeplerNL)
01. Niek - AQuila360
02. Niek - Florisdevierde
03. Niek - Heintje
04. AQuila360 - Florisdevierde
05. AQuila360 - Heintje
06. Florisdevierde - Heintje
07. Niek - kepler
08 AQuila360 - kepler
09 Florisdevierde - kepler
10 Heintje - kepler
Florisdevierde heeft zich teruggetrokken. Ik heb daarom de partij van Heintje - floris "vernietigd". Zo blijft de poule het eerlijkste, Heintje was namelijk de enige die tegen hem had gespeeld.
[quote]
Tot 09/07/07 als ik het goed heb. Ik wil komende week wel een paar wedstrijden spelen aangezien ik uit het GoW team toernooi ben gestapt.quote:
Is goed, dan ben ik ook wel online. Stuur maar een berichtje of een invite.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef kepler het volgende:
ow shit helemaal vergeten
Heintje ik ben morgen vanaf een uurtje of 22 wel online
WTF Hoe kan datquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef kepler het volgende:
kheb verloren
ging echt onwijs slecht bij mijDeed een paar stomme dingen
Maar Heintje was ook lekker bezig met zn granaten
geen idee, zou een gelijke stand kunnen opleveren natuurlijk ditquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF Hoe kan dat![]()
Maar nu maak ik dan weer kans op de finale toch?
Ik snap het niet helemaal ben ik nu door ofwat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef existenz het volgende:
Even afwachten op poule 1, daar moeten nog 6 wedstrijden gespeeld worden. Jij en Heintje mogen wat mij betreft ookal vast een beslissingswedstrijd spelen (zelfde regels), dan is het helemaal zeker.
Ja op onderling resultaat ging niet (Jullie hebben dus exact allemaal van elkaar gewonnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Let maar niet op die 2 posts hieronder ging ff iets helemaal verkeerdDie worden verwijderd als het goed is.
Maar ben ik nu al zeker door dan?
Nee, dat kan echt vanalles zijn. Foutje waardoor je de ronde verloor, kut lokatie van de worms etc....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
Had dat echt niet verwachtMaarja het kan raar lopen zou het dan toch in speelstijl zitten ofzo?
Met 3 man in 1 potje werkt echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:29 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat het het leukste is als we gewoon een game met zijn drieen gaan spelen.
Eventueel met de regel dat je het team dat de meeste health heeft aan moet vallen. (tenzij je dat zelf bent natuurlijk)
Ik vind het goed hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef kepler het volgende:
gewoon opnieuw een potje tegen Heintje lijkt mij het beste, aangezien wij gelijk staan op p2 en p3
Ik ga pas 10 augustus op vakantie dus ik heb de tijd.quote:
we zouden poule 1 toch eerst afwachten voordat een eventuele beslissingwedstrijd gespeeld ging worden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:38 schreef existenz het volgende:
Tot zondag heeft iedereen nog de tijd en anders voeg ik de huidige standen bij elkaar. Dat betekent dan dus:
existenz - Aquila360 (1-2)
kepler - Heintje (3-4)
Niet, ik bedoel er mee dat jullie spelen om plaats 3 en 4 en aquila en ik om 1 en 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef kepler het volgende:
de vraag is hoe ik dan aan 3 kom en heintje aan 4
Hier staat jouw naam opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet, ik bedoel er mee dat jullie spelen om plaats 3 en 4 en aquila en ik om 1 en 2.
Mijn schaap doet veel meer pijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier staat jouw naam op![]()
[afbeelding]
quote:
Ik alleen vanavond.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen ergens? Ik kan in principe de hele dag (thuis studie![]()
)
Dan stel ik voor dat we gewoon op een gedeelde derde plaats staan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:08 schreef kepler het volgende:
ik geef op denk ik
ik heb het heel druk gehad afgelopen twee weken en weinig/geen tijd om hier aan te denkenEn ik ga morgen op vakantie... dus dat gaat niet werken
Dadelijk, want ik ga zaterdag op vakantie en vrijdagavond naar de kermisquote:
Prima wat mij betreftquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we gewoon op een gedeelde derde plaats staan.
Dan zagen we dat kleine beetje eer dat we gewonnen hebben wel doormidden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |