quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Amerikaans drankje![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Beef Jerky natuurlijk!
Te lekkerquote:
Ik kom ze toch altijd tegen in de supermarkten hier, albert heijn en c1000 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef Ravii het volgende:
Ik zie deze nog veel te weinig !
[afbeelding]
ohh dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[afbeelding]
Zweedse chocolajammer genoeg alleen nog maar bij de ikea te krijgen.
Die zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef Ravii het volgende:
Ik zie deze nog veel te weinig !
[afbeelding]
hey dat is de mercadonnaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
In Spanje staan er rekken vol met dit:
[afbeelding]
Waarom hebben ze dat nou niet in Nederland?
die heb je in nederland toch ookquote:
En echte croissants en "pains au chocolat"!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:08 schreef Ego8 het volgende:
Frans stokbrood!
Erhmm, dat kan je in Nederland ook gewoon kopen hoor! Maar dan ziet het er zo uit:quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Stap eens bij de Jumbo binnen.. Verkopen ze gewoon blikjes root beer..! Nog nooit geprobeerd though.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef innepin het volgende:
Ritz crackers! Root beer! Amerikaanse pannenkoeken! ok ok mix daarvoor ligt tegenwoordig in de supermarkt hier... Jelly Bellies! Lifesavers!![]()
Zucht...
Alsjeblieft.. En dan komt het nog uit België ook..!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Beef Jerky natuurlijk!
Oh.... Ik kwam ze nooit tegen een jaar of 6, 7 terugquote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Eh, die zijn inmiddels wel een jaar of 10 in NL verkrijgbaar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:46 schreef eQuaL het volgende:
orangina?
of hebben ze dat hier al ingevoerd![]()
Een mars in een beslaglaagje en dan de frietpan in.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon een Mars met een laag frituurvet?
Ook weer bij Jumbo gezien, plakken chocola in de vorm van een boterham, voor, jawel, op brood..!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deense chocoladeplakjes voor op brood:
[afbeelding]
Dan mag je 1 keer raden waar ik vanavond wat te eten en drinken ga halen!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
Sowieso bij de Griek. maar dacht dat ik het ook bij een slijterij zag laatst....
anders:
http://www.griekenlandwinkel.nl
Die zijn van de Ruyter, en die zijn toch net iets anders dan de Deense chokopalaeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:02 schreef neo2000 het volgende:
Ook weer bij Jumbo gezien, plakken chocola in de vorm van een boterham, voor, jawel, op brood..!
oohhh ja daar heb ik in Tsjechie zoooveel van gegeten!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Superdunne wafels van een diameter van 20 cm of zo, met zoet spul er tussen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Beef Jerky natuurlijk!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Reese's peanut butter cups..
[afbeelding]
Dan mag je mij wel een paar dozen van dat spul sturen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:34 schreef compier het volgende:
[..]
en REESES PEANUT BUTTER CUPS
maarja, ik ga toch over 11 dagen naar de usa verhuizen
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Dan mag je mij wel een paar dozen van dat spul sturen..
Deze is echt lekker. Ziet er ook echt oranje uit ipv geelquote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Jimbo het volgende:
[afbeelding]
toen ik voor t eerst naar spanje ging hadden ze een hele lekkere fanta variant , de fanta mandarinesoort fanta maar veel meer sinasappel achtiger frisser en ook veel lekkerder , helaas issie uit de schappen genomen
eerder sparood met appelsapquote:Op zondag 3 juni 2007 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Apfelschorle
[afbeelding]
En nee, dat is niet hetzelfde als Spa & Fruit Appel
buckler is echt het enige o,o% bier dat drinkbaar isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me nou echt fucking smerigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[afbeelding]
![]()
dat ze het verzinnen heb het ooit in the daily show gezien.
jumboquote:Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Soort Maltezers met mintsmaak?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Dakota het volgende:
aerobubbles, mint met chocolade brossige ballen, heerlijk! (eet ze in ierland!)
al meer dan 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:46 schreef eQuaL het volgende:
orangina?
of hebben ze dat hier al ingevoerd![]()
buitenkant lijkt net paintballetjesquote:
whehe daar heb ik echt 20 pakjes ofzo van thuis liggen. ook lekker zonder broodquote:Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:43 schreef beertenderrr het volgende:
Oasis
[afbeelding]
deze drank komt uit Frankrijk als ik het goed heb en elke keer als ik er ben, neem ik zoveel mogelijk van dit soort flessen mee terug naar Nederland
http://www.mountaindew.nl/quote:Op zondag 10 juni 2007 15:59 schreef MrCyber het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 ding wat ik in NL zou willen zien :
[afbeelding]
Hebben zequote:
Ook JellyBelly jellybeans..! Wel stervens duur, maar ze hebben ze wel. Oreo's ook duur trouwens, die verkopen ze tegenwoordig ook gewoon bij Appie H en Jumbo..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
http://www.mountaindew.nl/
Aan die site design te zien hebben ze gewoon zware marketing problemen.
Anyways MD is al 10 jaar te koop bij america today dus als je het echt mist in NL.
Ook oreo's en andere Amerikaanse rotzooi hebben ze daar.
Tipje, Knoppers verkopen ze zo'n beetje overal. Voorheen alleen bij Lidl e.d., nu ook bij reguliere supermarkten. Is het niet helemaal, maar komt toch aardig in de buurt. Echte Hanuta verkochten ze voorheen trouwens ook bij Schlecker, helaas is die keten steeds meer aan het verdwijnen heb ik het idee.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef jellyrose het volgende:
Hanuta's- jeugdsentiment.. tijdens de belangrijke voetbal toernooien zaten er altijd stickerfoto's van de voetballers in. Ik weet nog dat ik 3 x rudi voller had en die met m'n broertje heb geruild voor zijn marco van basten
Neeeee.. knoppers hebben zo'n choco/melk laagje erin/overheen, da's iets heel anders!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef neo2000 het volgende:
Tipje, Knoppers verkopen ze zo'n beetje overal. Voorheen alleen bij Lidl e.d., nu ook bij reguliere supermarkten. Is het niet helemaal, maar komt toch aardig in de buurt. Echte Hanuta verkochten ze voorheen trouwens ook bij Schlecker, helaas is die keten steeds meer aan het verdwijnen heb ik het idee.
Schijnbaar ben ik wel een vreetkees, want ik weet alles overal te vinden..![]()
![]()
is dat nuquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef Mirel het volgende:
[afbeelding]
In Bosnië overal te vinden
[afbeelding]
en dit ook!
Nog nooit gezien in Tsjechie die. Maar is van Budvar zie ik, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
En zo heb ik nog wel meer Tsjechische producten.
Is dat kaas?quote:Op zondag 17 juni 2007 05:14 schreef Morwen het volgende:
Deze met stip! :
[afbeelding]
Is nog wel te krijgen in Duitsland, maar zeer beperkt
Yup, 60 % vet, zal wel niet mogen in Nederlandquote:
Ja, dan vind het kabinet dat je dik wordt.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yup, 60 % vet, zal wel niet mogen in Nederland![]()
Die onderste (vind het geen hele smakelijke foto trouwens, heb ze weleens lekkerder gezien..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef Mirel het volgende:
[afbeelding]
In Bosnië overal te vinden
[afbeelding]
en dit ook!
Weet ik, kom uit het gebiedquote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Die onderste (vind het geen hele smakelijke foto trouwens, heb ze weleens lekkerder gezien..) , dat is gewoon een broodje cevapici, en die worstjes kan je kant en klaar vinden in het vriesvak van de Lidl..
Echter, zelfmaken is supermakkelijk en veeeel lekkerder..
http://alcourt.homeip.net(...)pici_Sausage_Burgers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |