quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Amerikaans drankje![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Beef Jerky natuurlijk!
Te lekkerquote:
Ik kom ze toch altijd tegen in de supermarkten hier, albert heijn en c1000 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef Ravii het volgende:
Ik zie deze nog veel te weinig !
[afbeelding]
ohh dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[afbeelding]
Zweedse chocolajammer genoeg alleen nog maar bij de ikea te krijgen.
Die zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef Ravii het volgende:
Ik zie deze nog veel te weinig !
[afbeelding]
hey dat is de mercadonnaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
In Spanje staan er rekken vol met dit:
[afbeelding]
Waarom hebben ze dat nou niet in Nederland?
die heb je in nederland toch ookquote:
En echte croissants en "pains au chocolat"!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:08 schreef Ego8 het volgende:
Frans stokbrood!
Erhmm, dat kan je in Nederland ook gewoon kopen hoor! Maar dan ziet het er zo uit:quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
In Spanje staan er rekken vol met dit:
[afbeelding]
Waarom hebben ze dat nou niet in Nederland?
Stap eens bij de Jumbo binnen.. Verkopen ze gewoon blikjes root beer..! Nog nooit geprobeerd though.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef innepin het volgende:
Ritz crackers! Root beer! Amerikaanse pannenkoeken! ok ok mix daarvoor ligt tegenwoordig in de supermarkt hier... Jelly Bellies! Lifesavers!![]()
Zucht...
Alsjeblieft.. En dan komt het nog uit België ook..!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Beef Jerky natuurlijk!
Oh.... Ik kwam ze nooit tegen een jaar of 6, 7 terugquote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Eh, die zijn inmiddels wel een jaar of 10 in NL verkrijgbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |