Freelancen in een groot datacenters zie ik toch als wat werkervaring. Daarnaast heb ik voldoende werkervaring alleen kan ik deze niet aangeven. (Voldoende = genoeg ervaring om het werk uit te voeren).quote:Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waarom zouden ze je meer geven? je hebt geen papieren of werkervaring.
als je de werkervaring niet kan aantonen dan heb je de werkervaring ook niet. om het maar zo te zeggenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:37 schreef saban het volgende:
[..]
Freelancen in een groot datacenters zie ik toch als wat werkervaring. Daarnaast heb ik voldoende werkervaring alleen kan ik deze niet aangeven. (Voldoende = genoeg ervaring om het werk uit te voeren).
Papieren, klopt, heb ik niet. Volgend jaar begin ik wel aan mijn avondopleiding HBO, eindelijk![]()
Eigelijk heb je inderdaad gelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je de werkervaring niet kan aantonen dan heb je de werkervaring ook niet. om het maar zo te zeggen
hoezo doen wij moeilijk ?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef saban het volgende:
[..]
Eigelijk heb je inderdaad gelijk.
Veel meer vraag ik ook niet, het is maar 50 euro
Dat jullie zo moeilijk doen zeg
Nee, werkgevers doen moeilijk.... (En ze hebben nog groot gelijk daarin ook)quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die 50 Euro het probleem is.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef saban het volgende:
[..]
Maar eerder je houding.quote:Voor dat geld zit ik liever thuis, verwacht toch wel 1500 bruto.
Oh hehequote:Op maandag 25 juni 2007 08:50 schreef Icefire het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die 50 Euro het probleem is.
[..]
Maar eerder je houding.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef saban het volgende:
[..]
Oh hehe
Nee, ik werk nu al voor minder geld. Tuurlijk zit ik niet thuis, sinds ik klaar ben met mijn school heb ik maar 3 dagen thuis gezetenWas gelijk begonnen met werk.
Maar jij denkt ook dat ik akkoord moet gaan met de minimuum wat ze hanteren?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:00 schreef Icefire het volgende:
[..]
Denk dat je tegenwoordig ook echt moeite moet doen om als IT'er thuis te zitten
![]()
Of zoals ik al zei: als je vanaf het begin gewoon even genoegen had genomen met wat minder, had je nu een ICTbaan voor 1600 euro bruto....quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Maar jij denkt ook dat ik akkoord moet gaan met de minimuum wat ze hanteren?
Ik ga gewoon keihard 1600 eisen en zie wel waar ik kom
vervelend, geen haar meer hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef Thrackan het volgende:
of een voor 2k :/
zo moeilijk is het niet, kwestie van een kleine ondergrond opbouwen, je CV op monsterboard zetten en bwam, kaalr is kees...
nooit zelf eisen, laat ze maar bieden (als ze bijvoorbeeld 2000 in gedachten hadden en jij zegt 1600 hebben ze 400 per maand gewonnen op je)quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Volgens mij is 2000 - 2100 redelijk marktconformquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef Misanthropist het volgende:
als ik op 2000-2500 ga zitten als startsalaris is dat dan hoog voor een afgestudeerde HBO-BIër?
ok, maar als ik nu ij tien bedrijven op gesprek ga? dan kan ik volgens mij wel hoger gaan zitten. vooralsnog (drie gesprekken gehad) willen ze me allemaal hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Icefire het volgende:
[..]
Volgens mij is 2000 - 2100 redelijk marktconform
2500 is vrij hoog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef Misanthropist het volgende:
als ik op 2000-2500 ga zitten als startsalaris is dat dan hoog voor een afgestudeerde HBO-BIër?
Dat willen ze vaak niet, vaak moet ik vertellen wat ik wilquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nooit zelf eisen, laat ze maar bieden (als ze bijvoorbeeld 2000 in gedachten hadden en jij zegt 1600 hebben ze 400 per maand gewonnen op je)
Met een HBO diploma op zak en een aanbieding van 1300quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Tegenwoordig is 2000-2200 redelijk voor een net afgestudeerde, maar je kan nog prima aanbiedingen van 1300 krijgen hoor.
ja, maar voor 1300 euro kom ik niet elke dag mijn bed uit hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Tegenwoordig is 2000-2200 redelijk voor een net afgestudeerde, maar je kan nog prima aanbiedingen van 1300 krijgen hoor.
Ik heb ze toen (Is alweer paar jaar geleden, maar toch) ook vriendelijk gevraagd of ze zichzelf serieus namen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, maar voor 1300 euro kom ik niet elke dag mijn bed uit hoor
voor drie dagen per week werken is het overigens best prima
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb ze toen (Is alweer paar jaar geleden, maar toch) ook vriendelijk gevraagd of ze zichzelf serieus namen.
Als ze me aannemen wil ik 'm best invullenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Icefire het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ontopic. Saban wil je die lijst nog aanvullen?
Leeftijd: 21
Opleiding: Geen ICT opleiding? (Welke wel dan?)
Werkervaring: 1 jaar freelancer als ICT-allrounder
Werkgever:
Huidige functie: Frontoffice ICT (vervangen van hardware, installeren van software) op een MBO/HBO school
Vakantietoeslag
Vakantiedagen:
Extra:
GSM:
Laptop:
Auto:
Andere:
Maand salaris(bruto):
10% meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef Misanthropist het volgende:
verdient iedereen hier een beetje conform http://www.monsterboard.nl/loonwijzer/ of verdien je bruto per maand meer of minder?
Bijna 20% meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef Misanthropist het volgende:
verdient iedereen hier een beetje conform http://www.monsterboard.nl/loonwijzer/ of verdien je bruto per maand meer of minder?
kom maar kom maar kom maar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef Icefire het volgende:
[..]
Alle recruite's zijn nu gericht op locutus51![]()
Ik vraag me sowieso af hoe ze aan die bedragen komen. Als ze van die enquette zijn afgeleid, dan vermoed ik dat deze slechts worden ingevuld door werkgevers om zo indirect de salariseisen van kandidaten te drukkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen degene die meer verdienen posten, dus dat zegt hoogstwaarschijnlijk niks over het gemiddelde.
werkgever: Ja, we willen u graag zeventienho..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Volgens de loonwijzer hoor ik dit te verdienen:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef Misanthropist het volgende:
ter verdediging van slipslop, het lijkt erop dat ie in de overige 8 uur de HBO studie gaat voltooien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:41 schreef existenz het volgende:
25000![]()
en 25 jarigen die maar meteen 32 uur gaan werken
. Die eindigen altijd met een 8 urige werkweek op hun 40e..
Ik ook, dankzij 10% arbeidsmarkt toesslagquote:
Tenzij je 4x9 werkt, echt een aanraderquote:Op maandag 25 juni 2007 19:00 schreef Icefire het volgende:
[..]
Denk dat je tegenwoordig ook echt moeite moet doen om als IT'er thuis te zitten
![]()
Werken kan ik de komende 40 jaar nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:41 schreef existenz het volgende:
25000![]()
Ik ga 2 avonden in de week naar school. Daarnaast heb ik ook nog tijd nodig voor uitgaan etc. Dus 32uur is heel redelijk. En ja 25000 voor fulltime is het en daar krijg ik dus 80% van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:41 schreef existenz het volgende:
25000![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |