Ik ga werken voor HP, ik ben via daft op zoek naar een leuk optrekje, maar de eerste dagen zit ik goed ! (B&B de eerste 5 dagen op kosten van HP plus de vlucht trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Tof! Wat kom je hier doen? Waar ga je wonen?
Ben zelf net neergestreken in mijn eigen appartement in The Gasworks, Ballsbridge, D4. Eindelijk, na maaaanden in hotels en B&B's te hebben gewoond was ik hier wel aan toe.
Het accent hier is idd wat apart. Doblin, pob.. Die u doen ze hier niet aan volgens mij.
Zou ook niet best zijn als je de vlucht zelf moet betalen eh.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef TLC het volgende:
Ik ga werken voor HP, ik ben via daft op zoek naar een leuk optrekje, maar de eerste dagen zit ik goed ! (B&B de eerste 5 dagen op kosten van HP plus de vlucht trouwens).
Hehe.. dat zit hier practisch om de hoek...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ga werken voor HP, ik ben via daft op zoek naar een leuk optrekje, maar de eerste dagen zit ik goed ! (B&B de eerste 5 dagen op kosten van HP plus de vlucht trouwens).
Succes, static!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef static het volgende:
Ben van 17-20 juli in Dublin voor een face-to-face interview voor een positie van 18 maanden aldaar.
Tevens een medical-check; is dat normaal in Ierland? Zoja, wat gaat er precies gebeuren?
Mwah. Bij heel belangrijke functies (veel verantwoordelijkheden etc.) zou ik me dat nog enigszins kunnen voorstellen. Maar echt standaard lijkt 't me niet. Wat voor functie en bedrijf is 't, static? En vermelden ze in vacatures ook dat een medical check van de procedure deel kan uitmaken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Een medical check??? Lijkt me niet echt standaard... tenzij ze een mental check doenIk heb het in elk geval nog noit meegemaakt of gelezen.
Het lijkt alleen handig bij fysiek inspannend werk of als je bij een sportclub gaat spelen...
Nou, het betreft een positie waarbij ik voor 70% door de EMEA ga reizen dus kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ben alleen benieuwd wát ze gaan checken, ben als de dood voor bloedprikken enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Het lijkt alleen handig bij fysiek inspannend werk of als je bij een sportclub gaat spelen...
Als de dokter zo'n ouwe Ier is zou ik me geen zorgen maken. Zal wel iets inhouden als naar je hart luisteren en onder je oogleden kijken ofzo... Zou er niet teveel bij bedenken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef static het volgende:
[..]
Nou, het betreft een positie waarbij ik voor 70% door de EMEA ga reizen dus kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ben alleen benieuwd wát ze gaan checken, ben als de dood voor bloedprikken enzo.
Zozo, vier dagen solliciteren? En dan klaagt men over de vier/vijf on-site interviews van 45 minuten die bij mijn werkgever gebruikelijk zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef static het volgende:
Ben van 17-20 juli in Dublin voor een face-to-face interview voor een positie van 18 maanden aldaar.
Ik geloof toch wel dat het, zeker bij grotere bedrijven die EMEA afdelingen hebben, tegenwoordig standaard is. Ik heb het bij mijn eerste job ook gehad. Het stelt niet zoveel voor hoor Static. Ze nemen je bloeddruk op en stellen een zooi vragen. That's it.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef static het volgende:
Tevens een medical-check; is dat normaal in Ierland? Zoja, wat gaat er precies gebeuren?
Hmm. Ik zit toch ook bij een behoorlijk groot bedrijf (>10000 mensen wereldwijd en in Dublin >1000), maar heb daar echt niks van gemerkt. Zou het van de afdeling afhangen? Gaan ze er maar vanuit dat nurds geen drugsverslaafden zijn? Het met dat hele EMEA gebeuren niks te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geloof toch wel dat het, zeker bij grotere bedrijven die EMEA afdelingen hebben, tegenwoordig standaard is. Ik heb het bij mijn eerste job ook gehad. Het stelt niet zoveel voor hoor Static. Ze nemen je bloeddruk op en stellen een zooi vragen. That's it.
Het duurt maar vijf minuten lees ik net.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Shelbourne het volgende:
Medical check is vrij normaal:
- ziekteverleden
- allergieën
- drugsgebruik (incl. alchohol en sigaretten)
- mentale problemen
Dat soort dingen. Je zult waarschijnlijk effe in een bekertje moeten pissen om zeker te zijn dat ze geen junk aannemen.
quote:As part of your interview we require you to attend a pre employment medical at the below address on the morning of the 19th July.
This appointment will take no longer than 15 minutes.
Onderdeel van de Gresham Groupquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef static het volgende:
Heb even wat hulp nodig; kan nérgens het telefoonnumer van dit hotel vinden:
http://www.centralr.com/Royal_Marine_Hotel_Home.html
Het nummer wat in de Yellow Pages staat werkt niet; hoe is daar achter te komen? Wil weten of het in de buurt van George's Street Upper, Dun Laoghaire is.
Marine Road is een zijstraat van George's Street Upper. Check http://www.routenet.nl. Die geeft een afstand van 1,5 km; ligt er dus aan waar je precies moet zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef static het volgende:
Heb even wat hulp nodig; kan nérgens het telefoonnumer van dit hotel vinden:
http://www.centralr.com/Royal_Marine_Hotel_Home.html
Het nummer wat in de Yellow Pages staat werkt niet; hoe is daar achter te komen? Wil weten of het in de buurt van George's Street Upper, Dun Laoghaire is.
Weet je het zeker? Zie hem er niet tussenstaan. http://www.gresham-hotels.com/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Onderdeel van de Gresham Group
Gresham Hotel Group Ltd
23 Upper O’Connell Street
Dublin – 1, Ireland
T: +353 (0)1 878 7966
F: +353 (0)1 878 6032
Maar wat dacht je van google Maps
Koel gebouw is dat! (als het tenminste dat rode ronde gebouw is wat ik denk dat het is). Zelf nog op Barrow street gewoond, relaxte locatie met de Eurospar en Ocean Bar op 1 minuut lopen. Woon nu zelf in Sandymount, ook wel leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Tof! Wat kom je hier doen? Waar ga je wonen?
Ben zelf net neergestreken in mijn eigen appartement in The Gasworks, Ballsbridge, D4. Eindelijk, na maaaanden in hotels en B&B's te hebben gewoond was ik hier wel aan toe.
Het accent hier is idd wat apart. Doblin, pob.. Die u doen ze hier niet aan volgens mij.
* werkt ook bij HP (in Clonskeagh)!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |