abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 11:55:21 #101
57360 Appie_HK
I enjoy life
pi_50572098
Ik heb vanaf maart 1997 tot en met mei 1998 in Dublin gezeten. Ik werkte toen voor Gateway computers. leuke tijd gehad.
  maandag 18 juni 2007 @ 13:22:54 #102
159909 -Peach
Prunus persica
pi_50574863
Als er iemand in Dublin woont en toevallig een kamertje over heeft en dit best wel wil verhuren aan een studente die 19 weken (vanaf September) stage gaat lopen, dan hoor ik het graag!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_50620906
quote:
Op maandag 18 juni 2007 01:26 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Tof! Wat kom je hier doen? Waar ga je wonen?

Ben zelf net neergestreken in mijn eigen appartement in The Gasworks, Ballsbridge, D4. Eindelijk, na maaaanden in hotels en B&B's te hebben gewoond was ik hier wel aan toe.

Het accent hier is idd wat apart. Doblin, pob.. Die u doen ze hier niet aan volgens mij.
Ik ga werken voor HP, ik ben via daft op zoek naar een leuk optrekje, maar de eerste dagen zit ik goed ! (B&B de eerste 5 dagen op kosten van HP plus de vlucht trouwens ).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_50637648
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef TLC het volgende:
Ik ga werken voor HP, ik ben via daft op zoek naar een leuk optrekje, maar de eerste dagen zit ik goed ! (B&B de eerste 5 dagen op kosten van HP plus de vlucht trouwens ).
Zou ook niet best zijn als je de vlucht zelf moet betalen eh.

Wat ga je doen? Nederlandstalige support en dat soort dingen?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_50638043
quote:

[..]

Hehe.. dat zit hier practisch om de hoek...

Doe Huisman de groeten

MS - Sandyford
Rome wasn't build upon meetings, it was build upon the blood of its enemies....
----------------------------------------------------------------------------------------------
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:44:42 #106
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50865307
Ben van 17-20 juli in Dublin voor een face-to-face interview voor een positie van 18 maanden aldaar.

Tevens een medical-check; is dat normaal in Ierland? Zoja, wat gaat er precies gebeuren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:53:04 #107
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50865616
Een medical check??? Lijkt me niet echt standaard... tenzij ze een mental check doen Ik heb het in elk geval nog noit meegemaakt of gelezen.

Het lijkt alleen handig bij fysiek inspannend werk of als je bij een sportclub gaat spelen...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:54:51 #108
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50865689
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef static het volgende:
Ben van 17-20 juli in Dublin voor een face-to-face interview voor een positie van 18 maanden aldaar.

Tevens een medical-check; is dat normaal in Ierland? Zoja, wat gaat er precies gebeuren?
Succes, static! .

Gisteren hier in Maastricht internationale bijeenkomst gehad op m'n werk. Met Noorse, Deense, Finse, Zweedse, Engelse, Duitse, Franse én .... Ierse collega's (eentje van een jaar of 55 en een van rond de 30). Die oudere begon zelf al 's ochtens over Guinness . Na een heerlijk diner kon een gang naar de John Mullins pub hier in Maastricht niet uitblijven. Onder het genot van een paar lekkere pints Guinness een goed gesprek gehad met die Ier. Woont in Newry (net in Noord-Ierland). dus het gesprek ging o.a. over de Troubles. En hij vindt de veranderingen in en rond Dublin (snelwegen, bouwen, bouwen, bouwen ....) maar niets. Dat het westen (Connemara, Aran enz.) het mooiste van Ierland is was ie he-le-maal met me eens. Geweldige kerel is 't! Uiteraard moest ik maar es koffie komen drinken als ik in de buurt van ons kantoor in Dublin ben . Toch weer es die kant op gaan!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:56:46 #109
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50865762
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Een medical check??? Lijkt me niet echt standaard... tenzij ze een mental check doen Ik heb het in elk geval nog noit meegemaakt of gelezen.

Het lijkt alleen handig bij fysiek inspannend werk of als je bij een sportclub gaat spelen...
Mwah. Bij heel belangrijke functies (veel verantwoordelijkheden etc.) zou ik me dat nog enigszins kunnen voorstellen. Maar echt standaard lijkt 't me niet. Wat voor functie en bedrijf is 't, static? En vermelden ze in vacatures ook dat een medical check van de procedure deel kan uitmaken?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:58:56 #110
15080 static
pi_50865842
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:

Nou, het betreft een positie waarbij ik voor 70% door de EMEA ga reizen dus kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ben alleen benieuwd wát ze gaan checken, ben als de dood voor bloedprikken enzo.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50867119
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef static het volgende:

[..]

Nou, het betreft een positie waarbij ik voor 70% door de EMEA ga reizen dus kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ben alleen benieuwd wát ze gaan checken, ben als de dood voor bloedprikken enzo.
Als de dokter zo'n ouwe Ier is zou ik me geen zorgen maken. Zal wel iets inhouden als naar je hart luisteren en onder je oogleden kijken ofzo... Zou er niet teveel bij bedenken.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_50884106
quote:
Zozo, vier dagen solliciteren? En dan klaagt men over de vier/vijf on-site interviews van 45 minuten die bij mijn werkgever gebruikelijk zijn...

Succes!
pi_50899184
Medical check is vrij normaal:

- ziekteverleden
- allergieën
- drugsgebruik (incl. alchohol en sigaretten)
- mentale problemen

Dat soort dingen. Je zult waarschijnlijk effe in een bekertje moeten pissen om zeker te zijn dat ze geen junk aannemen.
Rome wasn't build upon meetings, it was build upon the blood of its enemies....
----------------------------------------------------------------------------------------------
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate....
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:45:16 #114
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_50899412
quote:

Ik geloof toch wel dat het, zeker bij grotere bedrijven die EMEA afdelingen hebben, tegenwoordig standaard is. Ik heb het bij mijn eerste job ook gehad. Het stelt niet zoveel voor hoor Static. Ze nemen je bloeddruk op en stellen een zooi vragen. That's it.

Nu begin ik volgende week aan mijn nieuwe job hier. In een klein bedrijfje. Er werd niet gevraagd om een med. check. En ik ben van de EMEA af!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_50929375
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geloof toch wel dat het, zeker bij grotere bedrijven die EMEA afdelingen hebben, tegenwoordig standaard is. Ik heb het bij mijn eerste job ook gehad. Het stelt niet zoveel voor hoor Static. Ze nemen je bloeddruk op en stellen een zooi vragen. That's it.
Hmm. Ik zit toch ook bij een behoorlijk groot bedrijf (>10000 mensen wereldwijd en in Dublin >1000), maar heb daar echt niks van gemerkt. Zou het van de afdeling afhangen? Gaan ze er maar vanuit dat nurds geen drugsverslaafden zijn? Het met dat hele EMEA gebeuren niks te maken.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:07:47 #116
15080 static
pi_50954988
Is het kraanwater eigenlijk drinkbaar in Dublin? Kan ik me niet meer herinneren.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:09:10 #117
15080 static
pi_50955053
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Shelbourne het volgende:
Medical check is vrij normaal:

- ziekteverleden
- allergieën
- drugsgebruik (incl. alchohol en sigaretten)
- mentale problemen

Dat soort dingen. Je zult waarschijnlijk effe in een bekertje moeten pissen om zeker te zijn dat ze geen junk aannemen.
Het duurt maar vijf minuten lees ik net.
quote:
As part of your interview we require you to attend a pre employment medical at the below address on the morning of the 19th July.

This appointment will take no longer than 15 minutes.
pi_50959130
Het kraanwater heb ik weinig problemen mee. Niet het lekkerste water dat ik ooit gehad heb, maar verder prima. En het is ook nog gratis.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:03:41 #119
15080 static
pi_50969510
Heb even wat hulp nodig; kan nérgens het telefoonnumer van dit hotel vinden:
http://www.centralr.com/Royal_Marine_Hotel_Home.html

Het nummer wat in de Yellow Pages staat werkt niet; hoe is daar achter te komen? Wil weten of het in de buurt van George's Street Upper, Dun Laoghaire is.
pi_50969737
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef static het volgende:

Het nummer wat in de Yellow Pages staat werkt niet; hoe is daar achter te komen? Wil weten of het in de buurt van George's Street Upper, Dun Laoghaire is.
Onderdeel van de Gresham Group

Gresham Hotel Group Ltd
23 Upper O’Connell Street
Dublin – 1, Ireland
T: +353 (0)1 878 7966
F: +353 (0)1 878 6032

Maar wat dacht je van google Maps
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:14:06 #121
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50969800
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef static het volgende:

Marine Road is een zijstraat van George's Street Upper. Check http://www.routenet.nl. Die geeft een afstand van 1,5 km; ligt er dus aan waar je precies moet zijn.

Google Maps werkt hier ff niet mee (kan adressen niet vinden ).
pi_50982441
Google Maps stinkt idd nog voor Dublin. Wordt wel aan gewerkt... Tot die tijd gebruik ik gewoon deze, die is sowieso veel nuttiger omdat 'ie loop- en fietsroutes geeft. Een auto is nutteloos hier.
pi_50982665
Auto's in het centrum van Dublin zorgden ervoor dat het hele centrum verstopt was rond spitsuur en dat de bus echt te sloom was. Ik was op zulke momenten wél blij dat ik in de buitenwijken kon blijven.

Ga deze zomer weer terug naar Dublin voor een paar dagen, niet om te werken maar om wat mensen op te zoeken en van de sfeer te genieten Ik hoop tijdens mn studie nog een keer écht terug te kunnen!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:14:37 #124
15080 static
pi_50983476
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Onderdeel van de Gresham Group

Gresham Hotel Group Ltd
23 Upper O’Connell Street
Dublin – 1, Ireland
T: +353 (0)1 878 7966
F: +353 (0)1 878 6032

Maar wat dacht je van google Maps
Weet je het zeker? Zie hem er niet tussenstaan. http://www.gresham-hotels.com/
pi_51000471
quote:
Op maandag 18 juni 2007 01:26 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Tof! Wat kom je hier doen? Waar ga je wonen?

Ben zelf net neergestreken in mijn eigen appartement in The Gasworks, Ballsbridge, D4. Eindelijk, na maaaanden in hotels en B&B's te hebben gewoond was ik hier wel aan toe.

Het accent hier is idd wat apart. Doblin, pob.. Die u doen ze hier niet aan volgens mij.
Koel gebouw is dat! (als het tenminste dat rode ronde gebouw is wat ik denk dat het is). Zelf nog op Barrow street gewoond, relaxte locatie met de Eurospar en Ocean Bar op 1 minuut lopen. Woon nu zelf in Sandymount, ook wel leuk.
quote:

[..]

* werkt ook bij HP (in Clonskeagh)! Bij welke afdeling ga je werken? Erg gezellige bedoening, minstens 3x per week naar de pub met collega's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')