Calvinistisch land idd....lands wijs lands eer...als ga je pleite....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat vanuit het IND personeel waar ik mee te maken heb gehad (Utrecht) er geen enkele verwelkoming was, en dat dit aan de andere kant van de plas duidelijk anders is. Nederlanders zijn lang niet zo tolerant als iedereen in de wereld denkt, en dat blijkt o.a. aan de calvinistische houding van ambtenaren.
Komen er ook niet veel meer Polen dan moslims naar Ierland? Ik heb altijd een beetje het idee dat Ierland (samen met the UK) het walhalla is voor de Polenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Calvinistisch land idd....lands wijs lands eer...als ga je pleite....
Daarvoor hoef je niet uit Nederland te vertrekken, en in Ierland komen ook steeds meer moslims.... volgens de census van 2006 zijn er sinds de census van 2002 69% meer moslims bij gekomen. Nog steeds niet heel erg veel vergeleken bij Nederland, zo'n 33.000 moslims in totaal, maar het land heeft zelf ook slechts 4 miljoen inwoners natuurlijk.
[quote]
Een stijging 69% we hadden er 5 nu zijn het er 6.
Ierland wordt steeds Katholieker, dankzij de immigrernde polen. deze roepen de ontkerkeling die door de immigranten uit andere westerse landen in de hanbd gewerkt wordt een beetje tegen.
In tegenstelling tot NL durft men hier wel tegenspraak te maken tegen baardmannen ed die verbaal misbruik aan autochtone bevolking geven, en worden hoofddoekjes niet getolereerd op school. Twee van de drie moslimscholen zijn inmiddelds gesloten wegens 1) gebrek aan belangstelling 2) zich niet houden aan de regels.
Ierland zeker, we hebben hier een hoop polen ... en ze assimileren hier redelijk goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Fetai het volgende:
[..]
Komen er ook niet veel meer Polen dan moslims naar Ierland? Ik heb altijd een beetje het idee dat Ierland (samen met the UK) het walhalla is voor de Polen
Dat stukje in die link... Denk dat wij daar langzaam ook op afstevenen. Laatste tijd de berichten gevolgd met in elkaar geslagen vrouwen? Allemaal omdat ze zo hoerig erbijlopen volgens onze gekleurde, vriendelijke medemens.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Brussel was...... Ik kan me daar iets bij voorstellen, zeker als je dit leest:
http://www.elsevier.nl/ni(...)zoeken/ja/index.html
Het gros van mijn vriendinnen doen dit ook. Ik heb weinig last, maar als vrouw is het in sommige delen van Brussel nagenoeg onleefbaar om na 21u over straat te lopen (in de zomer is het dan nog licht, he!).quote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Brussel was...... Ik kan me daar iets bij voorstellen, zeker als je dit leest:
http://www.elsevier.nl/ni(...)zoeken/ja/index.html
Getver, wat misselijkmakend om dit te horen. Dat hier snel een eind aan mag komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:28 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het gros van mijn vriendinnen doen dit ook. Ik heb weinig last, maar als vrouw is het in sommige delen van Brussel nagenoeg onleefbaar om na 21u over straat te lopen (in de zomer is het dan nog licht, he!).
Beetje grof misschien om te zeggen, maar de marrokanen in antwerpen en amsterdam zijn lang niet zo gortig als hier in brussel!
Daar ligt het probleem in de multicurele samenleving nou juist. Denk niet dat iemand hier weg wil om de haatzaaiende Aziaten of de vuige Duitse hangjeugd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:53 schreef popolon het volgende:
Als het even kan, probeer het wat breder te houden dan alleen Marokkanen aub.
Heb je er last van gehad? Ik nog nooit...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:25 schreef arrebar het volgende:
Aziaten kunnen anders ook irritant zijn, alleen meestal niet geweldadig....
Nee klopt, want in andere landen is er ook totaal geen sprake van overlast door minderheden. Echt, dat is alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem in de multicurele samenleving nou juist. Denk niet dat iemand hier weg wil om de haatzaaiende Aziaten of de vuige Duitse hangjeugd.![]()
Moslim is echter te genaraliserend ...alhoewel dat de correcte beschrijving is...zie Engeland...zie Thailandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee klopt, want in andere landen is er ook totaal geen sprake van overlast door minderheden. Echt, dat is alleen in Nederland.
Emigreren om die reden is naief. Verhuis dan naar een hutje ergens in Friesland of Schiermonnikoog.
Maar ik neem aan dat 't punt duidelijk is.
Dude, en in Thailand zijn er verder geen problemen? En de Polen die overlast geven in Duitsland zijn vast verborgen Moslims, en de Roemenen, Bulgaren, Albaniers, Russen die problemen veroorzaken in Centraal en Zuid Europa leggen stiekum ook 5 keer per dag hun matje uit om naar het Oosten te bukken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Moslim is echter te genaraliserend ...alhoewel dat de correcte beschrijving is...zie Engeland...zie Thailand
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef D1 het volgende:
[..]
En de Polen die overlast geven in Duitsland zijn vast verborgen Moslims,
Ken uw details: Albanezen zijn wél moslim.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef D1 het volgende:
[..]
Dude, en in Thailand zijn er verder geen problemen? En de Polen die overlast geven in Duitsland zijn vast verborgen Moslims, en de Roemenen, Bulgaren, Albaniers, Russen die problemen veroorzaken in Centraal en Zuid Europa leggen stiekum ook 5 keer per dag hun matje uit om naar het Oosten te bukken.
Nee, die theorie van jou is muurvast![]()
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Albanie[/quote][/url]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ken uw details: Albanezen zijn wél moslim.
[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Albanie
Dat ze overlast veroorzaken is duidelijk, daarom heb ik ze ook aangehaald. Wat ik echter probeerde aan te geven is dat de krampachtige stelling dat criminaliteit direct verbonden is met religie alleen stand houd als je ontzettend selectief met je voorbeelden omgaat.quote:En of het er mee te maken heeft of niet, voor een volk dat slechts 3 miljoen bedraagt geven ze heel wat overlast in diverse steden/zones van Europa, met name in Italie, maar ook bijv. een stad als Antwerpen kan er over mee praten.
http://www.standaard.be/A(...)elid=dst12052001_021
Albanezen zijn in de regel moslim, datzelfde geldt voor Kosovaren. . Het is daar de dominante religie omdat ze eeuwenlang tot het Ottomaanse Rijk hebben behoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef D1 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat er Albaneze moslims zijn, niet dat Albanezen moslim zijn.
[..]
Nee ik stel niet criminaliteit ik heb het over aanstellerij en dram gedrag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef D1 het volgende:
[..]
[..]
Dat ze overlast veroorzaken is duidelijk, daarom heb ik ze ook aangehaald. Wat ik echter probeerde aan te geven is dat de krampachtige stelling dat criminaliteit direct verbonden is met religie alleen stand houd als je ontzettend selectief met je voorbeelden omgaat.
Ah ja juh, je meent utquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef D1 het volgende:
[..]
[..]
Pssst, boemtieboemquote:Dat ze overlast veroorzaken is duidelijk, daarom heb ik ze ook aangehaald. Wat ik echter probeerde aan te geven is dat de krampachtige stelling dat criminaliteit direct verbonden is met religie alleen stand houd als je ontzettend selectief met je voorbeelden omgaat.
Argumentatiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Hendrik_Haan het volgende:
[..]
Ah ja juh, je meent ut
[..]
Pssst, boemtieboem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |