Soms ben ik zo trots op mijn mede-fokkers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
Ook enkele mensen uit de COS hebben hun bericht op de site achter gelaten
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind het sneu eigenlijk als je er over na denkt. Die 1 miljoen is veel te weinig voor de psychische schade die ze onherroeplijk zullen hebben opgelopen na de kooi. hi
Denk dat ze hard aan koffie toe zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
Zijn die mensen achter de schermen nou helemaal betoeterd?!?
Dit is gewoon treurig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doet een beetje denken aan HUUB FM, dat was echt geweldig ......
http://www.marcelverreck.nl/htm/page.php?id=669
Gelukkig had ik er nog net een cap van.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:05 schreef Day het volgende:
Streams weg uit het kantoor. Zouden ze erop worden aangesproken?
Is nu wel te laat in ieder geval.
Zij worden betaald, wij betalen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Denk dat ze hard aan koffie toe zijn
Die kennis heeft geen enkel probleem ermee verder en heeft een prima leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Hoe is het die kennis van jou vergaan?
oeiii.... sterkte mogge vroegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Liess het volgende:
*rookt er nog 1 en dan gaat ze slapen*
VOlgens mij moet ik morgen vroeg op
Heeft geen zinquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Liess het volgende:
167. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 04:07
Beetje jammer zo'n streamlock
Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef FuTilE het volgende:
lollers...
Streams Locked...
127. Geplaatst door Jaapie&Huubfan op 02-06-2007 04:01
Huubje we kotsen onderhand van die Lieke je was topppie als vrije vogel beentjes op de grond en gaan met ome Jaapie mee!......... Jaaapie en Huubje YOU ROCK!!!!!!!!!!!!!!! HUUBJE draai aub More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems,More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More
Tot morgen in de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Liess het volgende:
167. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 04:07
Beetje jammer zo'n streamlock
Doei.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:11 schreef Liess het volgende:
Ben weg, trust!
Ik schat ze toch meer in als Lidl-truttenquote:
Aan die site te oordelen zijn er nog heel wat streamers wakkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een goede actie van de redactie, zo ongeveer 1 dag voordat alle maandabonnementen moeten worden verlengd ...... Streamlock is Gouden Reclame !
quote:Jaap & Huub fan aan Brian.
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop mijn moeder staat met baard
En met de gang van Bonaire
De krottenwijk alwaar ik woon
Is jaren meer vuil dan schoon
Daar was ik de populaiiire
Het eiland, ik weet nog hoe het was
Met al die gangsters in de klas
We konden amper Neerlands spreken
Ik scharrelde daar graag in het rond
Belandde vaak weer in de stront
Door mijn vuile rattenstreken
En langs het hutje van mijn moeder
Waar de hoge palmen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dat ik in de Kooi zou gaan
De agressie die ik ontplooi
Maakt me para in die Kooi
Ik kan mezelf minder intoomen
En zingen kan ik ook al niet
Dat doet Juf Judith veel verdriet
Daarom mag ik niet meer komen
Ook dichten gaat al niet te best
Want ik word echt teveel gepest
Ik kan me ook slecht concentreren
In bed ben ik ook al niet zo goed
Ik kan niet komen als het moet
En dat kan ik niet verteren
Ik was een kind en wist niet beter
Dat ik zo erg af kon gaan
De krottenwijk die staat nog sterk
De gang die heeft nog steeds geen werk
Ons hutje staat nog op de heide
Ik denk, daar ga ik dan maar heen
Want na de Kooi ben ik alleen
Ik kan hier toch niet meer gedije
Want meniggeen die mij nu haat
Ook door mijn oeverloos geblaat
Het kan agressie op gaan wekken
Straks slaan ze mij 't liefst comateus
Daarvan wordt Netty heel nerveus
Dus kan ik beter maar vertrekken
Ik was een kind hoe kon ik weten
Ik werd een domme Antilliaan
They are many, they are invisible...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.
[/quote]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu op kingjaap.nl
[quote
Jaap & Huub fan aan Brian.
yes yes yesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:20 schreef Desii het volgende:
denk dat ze het straks nog wel beneden gaan zingen...... keep my fingers crossed
(melodie klopt niet helemaal.... maar blijft enorm geestig)
Haha, dat is dan wel weer leuk, ze gaan het zometeen nog even aan een slaapdronken Brian voordragen...quote:
Het zou zomaar kunnen dat hij bang is voor de agressie van Brian. Maar misschien is het ook nog wel steeds omdat hij zich in het begin aan hem vastklampte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:23 schreef Day het volgende:
En toch hè? Toch durft Jaap Brian niet echt aan te pakken. Vraag me af waarom.
OMdat als Brian doorflipt echt doorflipt ook japio verliest iedereen daar trouwens...enig idee wat voor beest er in die jongen zit?? zo nee check die parabrother remix nog is..want hij kan echt flippen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:23 schreef Day het volgende:
En toch hè? Toch durft Jaap Brian niet echt aan te pakken. Vraag me af waarom.
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij bang is voor de agressie van Brian. Maar misschien is het ook nog wel steeds omdat hij zich in het begin aan hem vastklampte.
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
Nu zelfs voor wet onschuldig vermaak ten koste van Brian?!
FXCK YOU, VOLKSVERLAKKERIJ, DGK_REDACTIE!
Ik bedoel natuurlijk fysieke agressie. Huub is een onderdeurtje met een grote bek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.
Huh? Jaap besloot net toch zelf dat hij het pas morgenochtend wil doen? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
agressie moet je niet alleen bekijken tegen wie t gericht is. agressie an sich is iets waar brainless zwaar hoger dan ieder ander in dgk scoortquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.
raken??? whahaha..nou denk ut niet..er is zowiezo al meer dan een miljoen keer ingekocht, dus das alvast de hoofdprijs...voor de winnaar vd kooi...reclames..Johnny de mol heeft nog wel een paar miljard over om dat in te dekken hoor lijkt me!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)
Hij zei dat hij weer naar de reacties (op de site) ging kijken. Dat krijgen we dus niet te zien... en al evenmin weten we waar Huub is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Jaap besloot net toch zelf dat hij het pas morgenochtend wil doen? Of mis ik iets?
188. Geplaatst door FuTilE op 02-06-2007 04:14quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
Ach ja, ik heb toch nog maar 2 dagen free streams, en daarna kick ik ook binnen 30 minuten af...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)
dank u, bong.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
@nibbie: Geeft niet, mag nu wel de streams zijn dood op dit moment
Welterusten nibbie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:29 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u, bong.
Het wat tenminste weer eens een spannende beleven! ga slapen, welterusten allemaal.![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:29 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u, bong.
Het wat tenminste weer eens een spannende beleven! ga slapen, welterusten allemaal.![]()
Onzinquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef gomi het volgende:
[..]
agressie moet je niet alleen bekijken tegen wie t gericht is. agressie an sich is iets waar brainless zwaar hoger dan ieder ander in dgk scoort
iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:38 schreef Desii het volgende:
Nu beginnen H&J over Bonnie en Clyde..... dat was precies wat Brian en Amanda van plan waren, om het uit elkaar drijven van Huub en Lieke (en Brian hoort dat echt wel!!!)
lachen... ze hebben echt wel info gekregen (mag ook wel eens)
Vind ik ook. Ik vind Huub net zo agressief. (gaf hij zelf vanmiddag zelf nog toe). Bovendien is de agressie van Brian voornamelijk richting Huub. Terwijl Huub tegen iedereen in dat huis agressief is.quote:
als er meerdere mensen zouden zijn afgevoerd door de bewaking zou ik je ms gelijk kunnen geven, aangezien brian meer dan eens door de bewaking is afgevoerd moet je onzin helaas als onzin betitelenquote:
huub is ook zeer zekr agressief, alleen net een tandje minderdan brianquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind Huub net zo agressief. (gaf hij zelf vanmiddag zelf nog toe). Bovendien is de agressie van Brian voornamelijk richting Huub. Terwijl Huub tegen iedereen in dat huis agressief is.
Maar goed, we zullen wel zien wie er het eerst echt slaat. Tot nu toe zijn ze beide bang voor Johnny.
En hoe subtiel Huub nog even uitgebreid ging vertellen dat Bonnie en Clyde hielden van anale sexquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:38 schreef Desii het volgende:
Nu beginnen H&J over Bonnie en Clyde..... dat was precies wat Brian en Amanda van plan waren, om het uit elkaar drijven van Huub en Lieke (en Brian hoort dat echt wel!!!)
lachen... ze hebben echt wel info gekregen (mag ook wel eens)
En kwam dat heel misschien niet omdat huub eerst agressief werd naar hem toe, dacht het toch welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:39 schreef gomi het volgende:
[..]
als er meerdere mensen zouden zijn afgevoerd door de bewaking zou ik je ms gelijk kunnen geven, aangezien brian meer dan eens door de bewaking is afgevoerd moet je onzin helaas als onzin betitelen
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:41 schreef gomi het volgende:
[..]
huub is ook zeer zekr agressief, alleen net een tandje minderdan brian
Wat is dat toch met die anale sex? Zowel hier als in dat huis wordt er zo bekrompen over gedaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hoe subtiel Huub nog even uitgebreid ging vertellen dat Bonnie en Clyde hielden van anale sex
Nou, Brian was de avond van de ontslagronde ook agressief tegen Eric en Lieke. Niet alleen tegen Huub.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind Huub net zo agressief. (gaf hij zelf vanmiddag zelf nog toe). Bovendien is de agressie van Brian voornamelijk richting Huub. Terwijl Huub tegen iedereen in dat huis agressief is.
Maar goed, we zullen wel zien wie er het eerst echt slaat. Tot nu toe zijn ze beide bang voor Johnny.
Allemaal actie reactiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Nou, Brian was de avond van de ontslagronde ook agressief tegen Eric en Lieke. Niet alleen tegen Huub.
Vertel eens wat jij ervan vindtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die anale sex? Zowel hier als in dat huis wordt er zo bekrompen over gedaan?
2x, eenmaal op de avond van t befincident en eenmaal afgelopen week, geen aannames, maar zekerheden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En kwam dat heel misschien niet omdat huub eerst agressief werd naar hem toe, dacht het toch wel
Wanneer is hij dan allemaal afgevoerd
Volgens mij is dat een aanname die je niet hard kan maken
vind ik ook..... gisteren tijdens de stemming was Brian veel erger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:41 schreef gomi het volgende:
[..]
huub is ook zeer zekr agressief, alleen net een tandje minderdan brian
Die avond was iedereen agressief tegen iedereen. Daarbij komt ook nog dat Eric en Lieke eerst de aanval openden op Brian. Lieke is op dat gebied ook heel erg haar grenzen aan het verkennen. Dacht zelf nog dat zolang niemand een klacht indiende bij de redactie, ze zelf konden bepalen hoe ver ze kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Nou, Brian was de avond van de ontslagronde ook agressief tegen Eric en Lieke. Niet alleen tegen Huub.
Brian heeft 'n keer Amanda anaal genomen. Dat werd in het huis bekend en Brian werd daar enorm kwaad over. Vervolgens ging Huub hem ermee pesten en iedere keer opnieuw werd Brian link.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die anale sex? Zowel hier als in dat huis wordt er zo bekrompen over gedaan?
Vergeet niet dat niemand van ons ooit heeft waargenomen dat Brian een orgasme had op de reguliere manier. En dat het voor Amanda de eerste keer was en dat ze het beslist niet fijn vond dat het dankzij achter en Natasia uitlekte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft 'n keer Amanda anaal genomen. Dat werd in het huis bekend en Brian werd daar enorm kwaad over. Vervolgens ging Huub hem ermee pesten en iedere keer opnieuw werd Brian link.
Waarom op FOK er op gereageerd wordt ? Ik kan alleen maar bedenken in relatie tot Brian's reactie. Anders zou ik het echt niet weten. Anale sex komt immers steeds vaker voor en is niets mis mee.
Dat zijn wel aannames wat dat is allemaal buiten beeld gebeurdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef gomi het volgende:
[..]
2x, eenmaal op de avond van t befincident en eenmaal afgelopen week, geen aannames, maar zekerheden.
reden van de agressie doet er niet toe. feit dat brian is afgevoerd zegt alles.
btw eerste x was nadat brain de dekens wegrukte, 2x keer nadat brian kwam zeiken na t gedoe tussen palma en huub.
en day, brian allleen agressief naar huub? arme amanda die werd bespuwd en geslagen was uit liefde?
geen argumenten, geen voorbeelden alleen een smiley?quote:
geen fotos van jaap gezien neem ik aan. (en ja dat is een aanname, omdat t gaat over een in beeld gebracht feit die jij blijkbaar niet kent)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn wel aannames wat dat is allemaal buiten beeld gebeurd![]()
Geen reactie, dus eigenlijk zou je dan ook niet moeten zeggen dat je die van sommige fokkers bekrompen vindtquote:
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:48 schreef gomi het volgende:
[..]
geen argumenten, geen voorbeelden alleen een smiley?
ach dat is ook een manier vaneen duscussie voeren.
of ms op jouw niveau![]()
leuke argumenten van een eend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bent![]()
Jah vind ik ook dom...homofoben ook...ik bedoel...fuck dat...wees blij voor die mensen..daarbij probeer ut is...(en alsof je moeder nooit een thermometer in je hol gedauwd heeft ).....voor je oordeeld...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:50 schreef gomi het volgende:
[..]
leuke argumenten van een eend.
ga nu eens iets anders proberen dan te kwaken, want dit gaat je nog niet echt af.
Wat is een cosjosti?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bent![]()
Nee, dat hoor je mij niet zeggen, noch goedkeuren. Maar ok, dan heb je het dus over 2 personen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef gomi het volgende:
[..]
2x, eenmaal op de avond van t befincident en eenmaal afgelopen week, geen aannames, maar zekerheden.
btw eerste x was nadat brain de dekens wegrukte, 2x keer nadat brian kwam zeiken na t gedoe tussen palma en huub.
en day, brian allleen agressief naar huub? arme amanda die werd bespuwd en geslagen was uit liefde?
Lijkt verdomd wel of huupie ook van het strijdtoneel afgevoerd wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef gomi het volgende:
[..]
geen fotos van jaap gezien neem ik aan. (en ja dat is een aanname, omdat t gaat over een in beeld gebracht feit die jij blijkbaar niet kent)
Heheheh je hebt het hoog in je bol geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:50 schreef gomi het volgende:
[..]
leuke argumenten van een eend.
ga nu eens iets anders proberen dan te kwaken, want dit gaat je nog niet echt af.
nog ff een reactie dan, ik bent met je eens datz e beiden gek als een deur zijn. ik denk alleen dat de mate van agressie bij brian iets hoger ligt dan bij huub. maar daar zijn we t dus niet over eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij niet zeggen, noch goedkeuren. Maar ok, dan heb je het dus over 2 personen.
Huub heeft zich tegenover iedereen in dat huis al agresief opgesteld. Van zijn mede-bewoners tot zijn virendinnetje tot het personeel. Sterker nog, als een paar nachten geleden Brian hem niet tegen had gehouden, had hij Amanda aangevlogen. Vergis je niet, ik ben geen fan van Brian noch van Huub. Ik zie bij beide heren heel veel agressie en heel veel obsessie naar elkaar toe. Zelf denk ik dat ze heel veel in elkaars gedrag herkennen.
Wat mij echter wel heel erg opvalt is dat bij een confrontatie tussen de 2 heren, Brian negen van de 10 keer wegloopt en Huub hem achterna loopt, duidelijk uit op een aanval van Brian. En toch krijgt Brian elke keer de volledige schuld. Dan vraag ik me toch af hoe het komt dat vele mensen dat niet zien.
En nogmaals, ik vind ze beide walgelijk.
Iemand die niet of nauwelijks buiten de cos post/leest...quote:
Nou lul je je eigen verhaal vast..aangezien je ziet dat HUUB de kooi INgeloodst word en brian gaat naar achter ..de witte schermen..zie je...dus jah.moet de ander toch ook gelijk geven..maar blijkbaar ben jij die ene brian fan!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt verdomd wel of huupie ook van het strijtoneel afgevoerd wordt
Wie kent hier de feiten niet![]()
![]()
[afbeelding]
Ooh okee. Danku.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand die niet of nauwelijks buiten de cos post/leest...
ach wat ik in mijn bol heb, gaat een eends pet ws te boven. josti er nog ff op los en vooral nooit met argumemnten komen in een discussie, zou de discussie ms maar eens op niveau brengen en we weten allemaal dat eendjes niet van niveau houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheheh je hebt het hoog in je bol geloof ik![]()
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:55 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff een reactie dan, ik bent met je eens datz e beiden gek als een deur zijn. ik denk alleen dat de mate van agressie bij brian iets hoger ligt dan bij huub. maar daar zijn we t dus niet over eens.
nn
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disanaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen reactie, dus eigenlijk zou je dan ook niet moeten zeggen dat je die van sommige fokkers bekrompen vindt![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressie
Ja dat ben ik, ik heb me suf ge-smstquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou lul je je eigen verhaal vast..aangezien je ziet dat HUUB de kooi INgeloodst word en brian gaat naar achter ..de witte schermen..zie je...dus jah.moet de ander toch ook gelijk geven..maar blijkbaar ben jij die ene brian fan!!
Ga ik soms te snel voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ach wat ik in mijn bol heb, gaat een eends pet ws te boven. josti er nog ff op los en vooral nooit met argumemnten komen in een discussie, zou de discussie ms maar eens op niveau brengen en we weten allemaal dat eendjes niet van niveau houden.
kwaak lekker
ik heb amanda nog nooit bij brian horen kreunen, toen huub haar befte etc kreunde heel hard.... lijkt me toch dat ze bij huub meer genootquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disana
De reden waarom ik vind dat er bekrompen op wordt gereageerd is, omdat ik anno 2007 wel verwacht had dat mensen ermee bekend zijn dat er meer standjes zijn dat de missionarisstand en dat mensen verschillende smaken hebben.
Nu wordt er elke keer als Brian en Amanda sex hebben gesproken over anale sex, terwijl er ook nog andere mogelijkheden zijn als je dat standje inneemt. Net zoals iedereen er maar van uitgaat dat Amanda er niet van geniet (men voelt voor haar?) en dat Brian niet klaar kan komen. (vind ik heel er knap dat men dat kan zien door de dekens heen).
Komt omdat brian zijn handen op amande der bek legt om huub zijn penis niet te ruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb amanda nog nooit bij brian horen kreunen, toen huub haar befte etc kreunde heel hard.... lijkt me toch dat ze bij huub meer genoot
Ik geloof niet dat de reacties bekrompen zijn, of als zodanig bedoeld. Er zijn hier mensen die de hoofdjes en dekbedden zo goed in de gaten houden, dat ze tezamen aardig kunnen deduceren wat Brian en Amanda aan het doen zijn... en of Brian tot een orgasme komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disana
De reden waarom ik vind dat er bekrompen op wordt gereageerd is, omdat ik anno 2007 wel verwacht had dat mensen ermee bekend zijn dat er meer standjes zijn dat de missionarisstand en dat mensen verschillende smaken hebben.
Nu wordt er elke keer als Brian en Amanda sex hebben gesproken over anale sex, terwijl er ook nog andere mogelijkheden zijn als je dat standje inneemt. Net zoals iedereen er maar van uitgaat dat Amanda er niet van geniet (men voelt voor haar?) en dat Brian niet klaar kan komen. (vind ik heel er knap dat men dat kan zien door de dekens heen).
Euhm brian wordt/werd agrssief door acties tegen hem waar hij op reageert, bij huub komt het vaak uit het 'niets', vaak omdat hij zijn zin of gelijk niet krijgtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressie
Ha dank je wel. En nee, ik doe er niet aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Jongens die anale discussie...lekker belangrijk..gewoon hoppa...kontneuken...zo..gezegd zogedaan..anno 2007...de grieken hadden het al uitgevonden voor onze beschaving er uberhaubt was...Niet iedereen in groningen is gelijk een freak ofzo...relaxxx
Wie is hier nou de sukkel die het spel niet snaptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tweede win je niks mee...sukkel jij snapt het spel al net zo goed als Brian
Ik ook niet mijn bipsje is exit onlyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha dank je wel. En nee, ik doe er niet aan![]()
Maar ik zit dus ook in Groningenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik ook niet mijn bipsje is exit only![]()
Jah leuk contact punten...dus wat dan nog...je zit er toch in om die fucking 1.1.5 miljoen euris plus na 2 jaar die villa die inmiddels door japio's kots flink in waarde is gedaald..niet om de contact punten..het hele concept was zo dat NIEMAND er uit zou gaan en NIEMAND er in zou gaan...de simpelheid van contact met de buitenwereld is te groot....veel te veel contact dus die punten zijn alleen maar een misleiding snap je dat niet..die punten zorgen ervoor dat ze de mensen die ze af en toe is zien gaan missen..wat je niet ziet mis je niet...en zo werkt het!!! maar dat is het echte geheim..maar dat heb je dus niet helemaal door..geeft niks..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie is hier nou de sukkel die het spel niet snapt![]()
Win je daar geen contactpunten mee![]()
Dus er zijn hier mensen die dwars door de dekens heen kunnen zien in welk gat Brian zijn lul stopt? En of hij wel of niet klaarkomt? Vind ik knap, echt knap. Moeten ze wat mee doen, echt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de reacties bekrompen zijn, of als zodanig bedoeld. Er zijn hier mensen die de hoofdjes en dekbedden zo goed in de gaten houden, dat ze tezamen aardig kunnen deduceren wat Brian en Amanda aan het doen zijn... en of Brian tot een orgasme komt.
Slaap lekker BSOLquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begint mij te laat (of te vroeg, zo je wilt) te worden. Ik haak af, tot morgen. Truste![]()
Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dus er zijn hier mensen die dwars door de dekens heen kunnen zien in welk gat Brian zijn lul stopt? En of hij wel of niet klaarkomt? Vind ik knap, echt knap. Moeten ze wat mee doen, echt!
Maar dan nog. Ik zie Amanda niet protesteren tijdens de sex, ik hoor haar niet klagen. Ze neukt hem bijna elke nacht, dus neem ik aan dat ze er plezier aan beleeft. Sterker nog, ze beveelt hem zelfs aan. Dus de vraag is waar maakt men zich dan druk om?
En over je 2e opmerking. Zou jij het fijn vinden als je partner juliie sexleven met anderen bespreekt?
Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me openquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah leuk contact punten...dus wat dan nog...je zit er toch in om die fucking 1.1.5 miljoen euris plus na 2 jaar die villa die inmiddels door japio's kots flink in waarde is gedaald..niet om de contact punten..het hele concept was zo dat NIEMAND er uit zou gaan en NIEMAND er in zou gaan...de simpelheid van contact met de buitenwereld is te groot....veel te veel contact dus die punten zijn alleen maar een misleiding snap je dat niet..die punten zorgen ervoor dat ze de mensen die ze af en toe is zien gaan missen..wat je niet ziet mis je niet...en zo werkt het!!! maar dat is het echte geheim..maar dat heb je dus niet helemaal door..geeft niks..
Idd dat was mij post en wederom is het me weer gelukt Huubje More money more problems telaten draaien net als hij steeds deed "vroeger" toen contact maken iets makkelijker wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef FuTilE het volgende:
lollers...
Streams Locked...
127. Geplaatst door Jaapie&Huubfan op 02-06-2007 04:01
Huubje we kotsen onderhand van die Lieke je was topppie als vrije vogel beentjes op de grond en gaan met ome Jaapie mee!......... Jaaapie en Huubje YOU ROCK!!!!!!!!!!!!!!! HUUBJE draai aub More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems,More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More
Heb je wel op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:16 schreef lorence1 het volgende:
mogen de streams op huub en jaap
Welterusten PS.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ga ook slapen..ik denk dat de moeheid bij sommige mensen toeslaat...tis inmiddels ook kwart over 5..dus wellicht je eigen leven weer opzoeken je bemoeien met je eigen ding..misschien voor de lonelies effe rukken ...ik ga nu heeeeeeeerlijk slapie doen nog even genieten van een massage als ze will, nog even een Black Labeltje en dan oogjes dicht.
Slaap zacht kindertjes.
Niet waar eikelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open![]()
Jij zei dat het zonde van mijn geld wasom te sms-en omdat hij daar niks mee wint
En dan nog even zielig het zo proberen te draaien dat contactenpunten slecht zijn![]()
![]()
Dat het de bedoeling was dat er niemand in en uit ging heb je ook leuk zelf verzonnen![]()
Wees gerust ik hobbel niet achter de massa aan naar de AHquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.
Dat de eerste keer uitkwam was geheel en al aan 'achter' te danken, ik keek toen Natasia erover begon tegen Brian en naar achter gebaarde. Daar werd later 'Eric' van gemaakt, waardoor Amanda weer boos werd, etcetera. Brian had het uitkomen ervan dus geheel aan achter en zichzelf te danken.
Ze moesten je niet hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet waar eikel
want ik was zo gek om mezelf op te geven voor het programma...en ik heb hier het eerste originele plot liggen joh...fuck of met je beidehante bek
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je wel op de klok gekeken?Bij mij is het mijn eigen schuld: ik heb tussendoor wat patat gebakken en ben daardoor weer behoorlijk wakker geworden
![]()
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:19 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.
En of Amanda het nou aan 'achter' verteld had of dat 'achter' het zelf nodig vond om het te vertellen. Feit is dat er over zijn sexleven gelult werd. Zou ik zelf ook niet tof gevonden hebben.
Denk dat Lieke er ook niet van gediend zou zijn als Huub of 'achter' bekend zou maken dat ze er graag bovenop zit, bvb.
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moesten je niet he![]()
Jij hebt het orginele plot liggen![]()
![]()
O zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.
Ben een moeilijke slaper als ik voor 4 uur niet slaap heeft het geenm zin meer dan ben ik zowiezo over mijn slaap heen.
maarre ik denk dat nze huub en jaap niet meer laten zien, die gaan natuurlijk dingen zeggen die ze gelezen hebben en dat mogen wij natuurlijk niet horen![]()
Heh, nou zeg... lees nog even wat ik antwoordde zonder erop te reagerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:
Anyways, ik ga ontbijten en dan richting werk. Tot vanavond![]()
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind wegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkel
lees ze en truste en sweet dreams.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:24 schreef Disana het volgende:
[..]
O zekerVerder ben ik net als jij wat dat tijdstip betreft. Toch ga ik zo met een kopje thee toch maar naar bed, ik heb de Volkskrant van afgelopen zaterdag nog niet helemaal uit
![]()
Tot morgen, hopelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lees ze en truste en sweet dreams.....
Moest jij je 'vriendin' niet ff verwennen, of fok je lieverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Daarbij zit jij al bij fok sinds 1999 heb je niks beters te doen dan je leven hier uit te kotsen...de tering..
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
tuurlijk, eric krijg een date eens kijken hoe hij deze gaat aanranden![]()
Ja hee, ik zeg niet nog een keer welterusten hoor. Doeiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
Och dat idee had ik van jou, jij loopt mij uit te schelden en gaat het dan over niveau hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.
De jongen klonk aan de phone erg ... tja hoe noem je dat..... als iemand die voor de camera's niet wil... dus niet echt wat eric zoekt![]()
het zou leuk zijn als eric niet op hem valt en die jongen wel op hem en dan bij eric blijft aandringen![]()
Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalWij zijn niet verantwoordelijk voor het uitkomen van die eerste keer. Als wij als streamers het waarnemen, mogen we het er ook over hebben. Zo werkt het spel waarvoor ze zich hebben opgegeven nu eenmaal.
tot morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ik![]()
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Daar kan ik me helemaal in vinden. Schiet op!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Day het volgende:
[..]
Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.
en ik zeg niet dat er niet over "anale" sex gesproken mag worden. Vroeg me alleen af waarom men (in het algemeen, niet persé jij) er elke keer zo'n drukte over maakt, alsof dit stel het enige stel ter wereld is die het doet. Meer niet.
Ik vind die sexpartijen sowieso zinloos. Wat mij betreft hoeven de camera's er niet op gericht te zijn. Na een aantal keer is het totaal niet meer interessant om naar te kijken. Ik heb er in ieder geval niks nieuws van geleerd.
En nu ga ik echt, anders kom ik nog te laat, ondanks dat ik al uren wakker ben. :w
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blijkt wel dat jij niet kan lezen ,..ik wilde een massage krijgen..effe terug lezen sob.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je valt in herhaling![]()
En je vriendin is zeker geen leuk mens, je gaat haar niet alleen niet meer verwennen, je droomt niet eens over haar![]()
Nou het is wel een ok filmpje..alleen een beetje afgezaagd. ik ben ook van mening dat er genoeg huub momenten en andere millionairs momenten zijn die ook in zón afmaakflimpje moeten!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Omdat het zo rustig is - Brian.........Cry me a river.
Met dank aan BBoon van VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=YV_I_oHIg4I
Hoop dat dit gauw Brian onder ogen komt vandaag...kan ie lekker samen kijkenmet aman-delquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
En ook tegen Stefan en Nenaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef gomi het volgende:
[..]
Heb jij toch ook niet?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef Anderkeertje het volgende:
Eigenlijk zouden ze in het weekend ook een tijd moeten hebben waarop ze moeten opstaan
Wij zijn niet 24 uur per dag, betaald, te bekijken via de streamsquote:
Dus op het moment dat jouw baas een betaalde stream op je werk zet kan hij ook het onmogelijke eisen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij zijn niet 24 uur per dag, betaald, te bekijken via de streams![]()
Ik geloof Champagne.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:28 schreef Kinga het volgende:
Weet iemand hoe dat veulen nou heet?
Dat is de naam die Sylvia gekozen had... en omdat Syl eruit ging, hebben ze haar keuze gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk voor een veulen dat geboren is in DGK....![]()
Champagne is idd een van de namen. Cirginia zou ook een naam worden, de letter 'C" van het geboortejaar 2007 met Irginia de naam van de moeder. Welke andere namen zijn gegeven weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus op het moment dat jouw baas een betaalde stream op je werk zet kan hij ook het onmogelijke eisen?
Ze hebben daar al een "werkweek" die volgens geen enkele arbowet zou kunnen, dus ik zou niet weten wat het feit dat jij bereid bent te betalen om naar de beelden in de villa te kunnen kijken er mee te maken heeft dat zij in het weekend niet kunnen uitslapen.
Je kunt toch kijken? Je krijgt dus waar voor je geld.
Daarbij: de een vindt het een probleem dat ze door de weeks om 02.30 naar bed moeten, de ander vindt dat ze 's morgens vroeg moeten opstaan en nu mogen ze in het weekend ook niet meer uitslapen?!
Ze zijn daar al 24/7 in beeld, en net als een hoop anderen slapen ze in het weekend dus uit.
Ze zeggen dat ze het zelf niet wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:53 schreef akveor het volgende:
Iedereen moest uit bed omdater iets zou gebeuren.... is er al bekend wat?
Ze wordt geneukt @ 11 jr helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Iedereen weet wie de vader van Cheyenne is, dus als ze later gaat stappen wordt ze vanzelf goed in de gaten gehouden". Wat een geruststellende gedachte toch weer
Huub doelde op dit liedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef Desii het volgende:
Huub en Japio hebben gisteren nog meer info gehad om Brian te pakken... maar Huub moet eerst "achteren" vragen of het mag.
Ik ben benieuwd...
Zie [COS # 1595] Twiet twiet twietquote:Jaap & Huub fan aan Brian.
Waarop mijn moeder staat met baard
En met de gang van Bonaire
De krottenwijk alwaar ik woon
Is jaren meer vuil dan schoon
Daar was ik de populaiiire
......
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef Desii het volgende:
whaha.. Brian is weer licht para..
(hij heeft het tegen Natasja over het Bonnie&Clyde.... en dat Natasja langer blijft)
Brian vind het vreemd dat J&H het allemaal weten.. nu denkt Brian dat Melissa dat doorgegeven heeft.
Het liedje heb ik op FOK gepost ......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.
Daar is een en ander op gepost, waaronder het liedje
Dan zal het voor Brian nog ingewikkelder worden om het juiste gaatje te vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat de komende nachten bij Manny en Wifebeater slapen. Wat zullen ze dat leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef Desii het volgende:
Brian wil Eric weer bewerkstelligen....
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt zo vaak dat het haar allemaal niet interesseert en dat ze niet meer reageert dat je het bijna niet meer gelooft.
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.
Helaas is Lieke ook al een tijdje aan het stoken tussen Huub en Eric dat ik een pact tegen Huub niet echt onwaarschijnlijk acht. Eric heeft dit zelfs al richting Lieke uitgesproken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.
Lieke heeft het nooit opgenomen voor Huub en praat alleen maar slecht over hem. Terecht of niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.
Zoeits vergeet je ook niet snelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Loes, Huub kent haar nog van een sierraden dag
[afbeelding]
[afbeelding]
de kindjes van godquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef fredfik het volgende:
3 maal raden wie die armbanden krijgt......
daar klopt dus niets vanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke heeft het nooit opgenomen voor Huub en praat alleen maar slecht over hem. Terecht of niet.
Vanaf het begin heeft zij werk gemaakt van de verwijdering tussen Eric en Huub.
Loes zal nooit een topsoppert worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ze is wel mooi.. Daarnaast, heb je armband niet om, ipv 'aan' zoals zij zegt
Nichten houden van armbanden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Huub houdt em... Hij moet nog 15k bij mekaar sprokkelen!
Dan heb ik zeker naar stream 5 gekeken, maakt verder niet uit.quote:
Nou, 'zoiets' mag mij altijd wakker makenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:28 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij heeft iedereen echt zoiets van ... hmmz, moest ik daarvoor wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |